abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 december 2022 @ 17:59:26 #176
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207148810
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar waarom vroeger dan wel? Alsof Wouter van der Goes altijd daar stond te springen
Het concept werkte wel met DJ's zoals Gerard, Coen en Giel in die tijd. Het is nu 2022 en alles is veranderd.

[ Bericht 1% gewijzigd door jcdragon op 19-12-2022 18:06:40 ]
Isn't it ironic, don't you think
pi_207148910
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:

[..]
... en het moet veel en veel vaker. Gewoon constant wat mensen over de vloer hebben is zowel voor de DJ's als voor de kijkers echt wel leuker. Overdag mogen er ook wat meer artiesten langskomen die even 2 nummertjes spelen ofzo, gewoon meer actie in de tent.
Nou, echt. Er is nu ook echt geen bal aan om er heen te gaan. Er is niets te doen, niets anders te zien dan online en er is ook geen hond.
pi_207148981
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar waarom vroeger dan wel? Alsof Wouter van der Goes altijd daar stond te springen
Het is nu ook niet in de vakantie. Dacht voorheen meestal wel?
  maandag 19 december 2022 @ 18:10:32 #179
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207148989
In Apeldoorn (ben ik destijds een kijkje komen nemen) was er in m'n herinnering nog best wat interactie met het plein ervoor, of op z'n minst pogingen daartoe, al was het zo rond het middaguur maar matig gevuld.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 19 december 2022 @ 18:11:19 #180
39237 crew  H_T
2733
pi_207149000
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:09 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het is nu ook niet in de vakantie. Dacht voorheen meestal wel?
De kerst valt nu onhandig. Als het vrijdag + zaterdag kerst was geweest, was het nu al wel vakantie
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207149041
Ben net even wezen kijken, omdat ik toch in de buurt ben. Snap echter goed dat mensen niet speciaal hiervoor naar Amersfoort komen. Er is vandaag de hele dag verder ook niks te doen: geen optreden, geen gasten, niks. Eerste geplande optreden is morgenochtend pas weer.

Edit: oh, wacht: ik kijk verkeerd. Vanavond Jungle by Night. Morgen is er alleen 's ochtends een optreden gepland.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2022 18:16:33 ]
pi_207149089
Kijk, Rob is er en er is gelijk sfeer
  Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 18:22:48 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207149120
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:10 schreef Eightyone het volgende:
In Apeldoorn (ben ik destijds een kijkje komen nemen) was er in m'n herinnering nog best wat interactie met het plein ervoor, of op z'n minst pogingen daartoe, al was het zo rond het middaguur maar matig gevuld.
De locatie valt achteraf heel kut uit, maar ja dit was met coronarisico
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207149288
quote:
17s.gif Op maandag 19 december 2022 18:19 schreef Melleyn het volgende:
Kijk, Rob is er en er is gelijk sfeer
Nou ja, er staat nog steeds maar zo'n 20 man.

Een aardig deel van de mensen die je ziet staan is trouwens personeel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2022 18:38:13 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:10:00 #185
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207149826
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nou ja, er staat nog steeds maar zo'n 20 man.

Een aardig deel van de mensen die je ziet staan is trouwens personeel.
Dat maakt in principe niet veel uit, want zoals eerder gezegd was de editie in de hangar een prima SR. Het gaat echt vooral om wat er binnen aan de hand is en daar gebeurt nu heel weinig. Er zijn nauwelijks gasten en als er gaten zijn worden ze na 5 minuten weer naar buiten getrapt. Hou die gasten daar gewoon even 30 minuten en doe bijvoorbeeld iedere 2 uur een gast, dus twee per shift.

Publiek is vooral handig als het binnen niet loopt. Als het dan binnen niet loopt en er is geen publiek dan is het al snel saai om naar te kijken.

Vanmorgen was echt saai, Sophie is ook niet echt een type die het in haar eentje kan trekken. Barend vindt het allemaal leuk en doet zijn best, maar is ook geen gangmaker. Alleen Rob is dat en die was vanmorgen/vanmiddag ook een beetje sufjes.

Blijft natuurlijk jammer dat ze op zo'n debiele locatie zitten.
pi_207149885
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:10 schreef Evenstar het volgende:
Dat maakt in principe niet veel uit,
Maakt niet uit voor wat? Voor de opbrengst, voor de sfeer, voor jouw beleving? Ik denk dat het voor minstens twee van die drie dingen wel uitmaakt.

quote:
Blijft natuurlijk jammer dat ze op zo'n debiele locatie zitten.
Wat is er debiel aan?
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:23:38 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207149987
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Maakt niet uit voor wat? Voor de opbrengst, voor de sfeer, voor jouw beleving? Ik denk dat het voor minstens twee van die drie dingen wel uitmaakt.
[..]
Wat is er debiel aan?
Voor beleving vanuit je woonkamer hangt het vooral af van wat er binnen gebeurt wat mij betreft. Nogmaals, editie 2020 in de hangar was echt een hele leuke SR wat mij betreft en ik ben niet de enige die dat vindt :) Er was geen publiek, geen extra aanloop. Toch haalden ze 1.6 miljoen op wat na de 5 miljoen in 2017 niet meer voorgekomen was. In 2021 hadden ze na de eerste dag ook geen publiek door de maatregelen. Het was geen super editie, maar wel vermakelijk genoeg om te blijven kijken en toen haalden ze ook 2 miljoen binnen. De chemie tussen de dj's zelf en de dj's en de gasten zijn wat mij betreft het meest belangrijke en dat mist ik dit jaar nog een beetje. Als er dan ook geen publiek is die het kan "redden" dan valt het al snel tegen.

Het is een debiele locatie, omdat het buiten het centrum ligt. Het is niet midden in een uitgaansgebied zoals normaal wel het geval is. Mensen die uitgaan en dan nog even langs SR gaan, mensen die even gaan shoppen in de middag en toch blijven sstaan bij het glazen huis etc. Alle extra aanloop mis je nu, omdat het op een stukje industrieterrein staat wat men weer hip probeert te maken.
pi_207150156
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:23 schreef Evenstar het volgende:
Voor beleving vanuit je woonkamer hangt het vooral af van wat er binnen gebeurt wat mij betreft. Nogmaals, editie 2020 in de hangar was echt een hele leuke SR wat mij betreft en ik ben niet de enige die dat vindt :) Er was geen publiek, geen extra aanloop. Toch haalden ze 1.6 miljoen op wat na de 5 miljoen in 2017 niet meer voorgekomen was. In 2021 hadden ze na de eerste dag ook geen publiek door de maatregelen. Het was geen super editie, maar wel vermakelijk genoeg om te blijven kijken en toen haalden ze ook 2 miljoen binnen. De chemie tussen de dj's zelf en de dj's en de gasten zijn wat mij betreft het meest belangrijke en dat mist ik dit jaar nog een beetje. Als er dan ook geen publiek is die het kan "redden" dan valt het al snel tegen.
Jij noemt het leuke edities, maar er keek natuurlijk geen hond naar en de opbrengst is ook ingestort. Ik kijk nu ook alleen maar omdat ik toevallig in de buurt ben, maar de glans is er wel af.

Het zal ook een zichzelf versterkend effect zijn: hoe populairder het is, hoe meer mensen het met eigen ogen willen zien, waardoor het nog populairder lijkt, waardoor... etc. Jarenlang was voor SR juist het omgekeerde het geval. Nu lijkt dat weer een beetje te keren, maar de opkomst blijft daar nog wel erg bij achter.
quote:
Het is een debiele locatie, omdat het buiten het centrum ligt. Het is niet midden in een uitgaansgebied zoals normaal wel het geval is. Mensen die uitgaan en dan nog even langs SR gaan, mensen die even gaan shoppen in de middag en toch blijven stilstaan bij het glazen huis etc. Alle extra aanloop mis je nu, omdat het op een stukje industrieterrein staat wat men weer hip probeert te maken.
Je kent Amersfoort niet zo goed? Misschien had het beter op de Hof kunnen staan, maar het staat nu direct naast het Eemplein (winkelcentrum met de belangrijkste AH van Amersfoort, de Pathé, de bibliotheek, etc.) en ook direct naast het lokale poppodium en de hogeschool. Toen The Passion op het Eemplein was, stond het zwart van de mensen. De locatie is niet het grote probleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2022 19:36:05 ]
  maandag 19 december 2022 @ 19:44:32 #189
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207150342
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:23 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Voor beleving vanuit je woonkamer hangt het vooral af van wat er binnen gebeurt wat mij betreft. Nogmaals, editie 2020 in de hangar was echt een hele leuke SR wat mij betreft en ik ben niet de enige die dat vindt :) Er was geen publiek, geen extra aanloop. Toch haalden ze 1.6 miljoen op wat na de 5 miljoen in 2017 niet meer voorgekomen was. In 2021 hadden ze na de eerste dag ook geen publiek door de maatregelen. Het was geen super editie, maar wel vermakelijk genoeg om te blijven kijken en toen haalden ze ook 2 miljoen binnen. De chemie tussen de dj's zelf en de dj's en de gasten zijn wat mij betreft het meest belangrijke en dat mist ik dit jaar nog een beetje. Als er dan ook geen publiek is die het kan "redden" dan valt het al snel tegen.

Het is een debiele locatie, omdat het buiten het centrum ligt. Het is niet midden in een uitgaansgebied zoals normaal wel het geval is. Mensen die uitgaan en dan nog even langs SR gaan, mensen die even gaan shoppen in de middag en toch blijven sstaan bij het glazen huis etc. Alle extra aanloop mis je nu, omdat het op een stukje industrieterrein staat wat men weer hip probeert te maken.
Ik vond de hangar en vorig jaar ook leuke delen, maar dat kwam ook doordat het in een lockdown-situatie was, waarbij het een prettige afleiding was van al het covid-gedoe.

Ik baal van dat niet-eten dit jaar. Daar wordt het voor mij niet beter van. Volgens mij zal Rob niet zijn vrolijke zelf zijn als hij te lang niet eet bijvoorbeeld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 19 december 2022 @ 19:48:26 #190
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207150417
Ik kijk nu net even voor het eerst vandaag en het lijkt dat er nu aardig wat mensen staan, toch?
Het hoeft nou ook niet echt dringen te worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:49:20 #191
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207150438
Ik geef net twee voorbeelden, van twee opeenvolgende jaren, zonder publiek, waarbij het bedrag omhoog is gegaan en het meer leefde dan de jaren er voor. Ja tuurlijk stelt het weinig voor in vergelijking met de 12 miljoen van 2012 en 2013. Die tijden gaan niet meer terugkomen, dus ik vind het onzinnig om het daarmee te vergelijken. Ik denk dat men teveel blijft steken in de 2012/2013 idee van SR. Het kan alsnog leuk zijn en alsnog leuke tv/radio opleveren en daarom kijk ik nog wel.

Verder wel eens dat het absoluut een versterkend effect kan hebben. Het was een paar jaar lang een echte hype, dat is er nu wel af en dat heeft heel veel verschillende redenen.

Ik ken Amersfoort niet echt nee, maar zo'n locatie als dit is toch niet te vergelijken met een plein in hartje centrum met allerlei kroegen etc? Een AH, een bibliotheek etc. zijn nou niet echt te vergelijken met echt drukke plekken zoals van Heekplein in Enschede, Grote Markt in Breda, het Plein in Den Haag etc.

..maar goed, gaan het niet eens worden denk ik en dat maakt ook niet uit! Hopen op nog wat leuke dagen en leuke momenten. Staat lekker op achtergrond aan en nu met een gast lijkt het mij ook wel weer gezellig te gaan worden.

Zo tussenstand :D

Denk ongeveer ¤250.671 (vorig jaar was ¤ 358.723)
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:50:23 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207150460
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik kijk nu net even voor het eerst vandaag en het lijkt dat er nu aardig wat mensen staan, toch?
Het hoeft nou ook niet echt dringen te worden.
Het is voor het eerst dat er wat "rijen" staan. Het was echt een halve man en een paardenkop de rest van de dag.

... verder eens met je opmerking over COVID periode ook :)
  Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:50:50 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207150470
4 ton, maar wel al een weekenddag weggespeeld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:50:50 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207150471
Tussenstand: ¤403.112

Lekker hoor :D
  maandag 19 december 2022 @ 19:51:27 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207150488
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef Evenstar het volgende:
Ik geef net twee voorbeelden, van twee opeenvolgende jaren, zonder publiek, waarbij het bedrag omhoog is gegaan en het meer leefde dan de jaren er voor. Ja tuurlijk stelt het weinig voor in vergelijking met de 12 miljoen van 2012 en 2013. Die tijden gaan niet meer terugkomen, dus ik vind het onzinnig om het daarmee te vergelijken. Ik denk dat men teveel blijft steken in de 2012/2013 idee van SR. Het kan alsnog leuk zijn en alsnog leuke tv/radio opleveren en daarom kijk ik nog wel.

Verder wel eens dat het absoluut een versterkend effect kan hebben. Het was een paar jaar lang een echte hype, dat is er nu wel af en dat heeft heel veel verschillende redenen.

Ik ken Amersfoort niet echt nee, maar zo'n locatie als dit is toch niet te vergelijken met een plein in hartje centrum met allerlei kroegen etc? Een AH, een bibliotheek etc. zijn nou niet echt te vergelijken met echt drukke plekken zoals van Heekplein in Enschede, Grote Markt in Breda, het Plein in Den Haag etc.

..maar goed, gaan het niet eens worden denk ik en dat maakt ook niet uit! Hopen op nog wat leuke dagen en leuke momenten. Staat lekker op achtergrond aan en nu met een gast lijkt het mij ook wel weer gezellig te gaan worden.

Zo tussenstand :D

Denk ongeveer ¤250.671 (vorig jaar was ¤ 358.723)
403.112,- dus. Netjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 19:51:33 #196
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207150490
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 ton, maar wel al een weekenddag weggespeeld
Ik weet niet of dat wat uitmaakt met de hoeveelheid mensen die langskomen :D want op de rest lijkt het mij weinig invloed hebben toch? Komt wel echt kut uit met weekenddagen dit jaar ....halve zondag, een vrijdag en einde op een zaterdag.
  Leukste jonkie 2022 maandag 19 december 2022 @ 19:52:24 #197
213457 engine
pi_207150508
Er staan nu wel wat mensen :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207150518
Ik heb nog geen seconde gekeken, maar de reacties lezende is het nog weinig soeps. Bij de editie in Enschede zelf nog even geweest en dat wordt nooit meer overtroffen denk ik.
pi_207150535
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef Evenstar het volgende:
Tussenstand: ¤403.112

Lekker hoor :D
Netjes inderdaad _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 december 2022 @ 19:54:03 #200
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207150537
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')