abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207147740
Andy is een held _O_
pi_207147745
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Andy binnen en er is sfeer.
Dat soort gasten moet je ook gewoon hebben.
pi_207147747
Arctic Monkeys GENOT
6 7
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 16:37:07 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_207147808
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:28 schreef PS. het volgende:

[..]
Dat soort gasten moet je ook gewoon hebben.
... en het moet veel en veel vaker. Gewoon constant wat mensen over de vloer hebben is zowel voor de DJ's als voor de kijkers echt wel leuker. Overdag mogen er ook wat meer artiesten langskomen die even 2 nummertjes spelen ofzo, gewoon meer actie in de tent.
pi_207147821
Waarschijnlijk vluchtelingen kinderen die amper Nederlands spreken en daar 5 keer tegen vragen wie ze zijn. Begrijpen er geen snars van. Hij was een beetje kortaf tegen ze.

Boodschap!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 december 2022 @ 16:39:55 #156
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207147833
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_207147837
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:

[..]
... en het moet veel en veel vaker. Gewoon constant wat mensen over de vloer hebben is zowel voor de DJ's als voor de kijkers echt wel leuker. Overdag mogen er ook wat meer artiesten langskomen die even 2 nummertjes spelen ofzo, gewoon meer actie in de tent.
Ja ik snap ook niet dat het kennelijk de bedoeling is dat ze meteen weer vertrekken.
pi_207147838
JoeToe _O_ _O_ _O_
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 december 2022 @ 16:42:11 #159
80791 crew  Paul
pi_207147847
_O-

twitter
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 16:43:28 #160
416575 crew  Evenstar
pi_207147858
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:40 schreef PS. het volgende:

[..]
Ja ik snap ook niet dat het kennelijk de bedoeling is dat ze meteen weer vertrekken.
Sorry dat ik weer Zweden er bij ga halen, maar daar deden ze het wel op zo'n manier en dat kijkt echt fijner. Nadeel is wel dat ze soms dan zoveel kletsen dat er nauwelijks nummers gedraaid worden. Dat is dan wel weer het gevaar. Ergens tussenin zal wel een sweetspot zitten denk ik :D Bij Zweden was het net te veel en in Nederland is het echt veels te weinig.

Nu weer FOK! in beeld trouwens.
pi_207147908
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:43 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Sorry dat ik weer Zweden er bij ga halen, maar daar deden ze het wel op zo'n manier en dat kijkt echt fijner. Nadeel is wel dat ze soms dan zoveel kletsen dat er nauwelijks nummers gedraaid worden. Dat is dan wel weer het gevaar. Ergens tussenin zal wel een sweetspot zitten denk ik :D Bij Zweden was het net te veel en in Nederland is het echt veels te weinig.

Nu weer FOK! in beeld trouwens.
Toen ik bij SR werkte merkte je gewoon dat het mega over geregisseerd werd. De muzieksamenstellers hadden alle macht en drukte alles er doorheen en wilde eigenlijk helemaal geen gasten. Was vaak een moetje en werden zo kort mogelijk gehouden. Terwijl daar juist vaak de memorable momenten van kwamen. Pas ‘s avonds vanaf 22:00 werd alles losgelaten en mochten de dj’s meer doen en werd de sfeer los en kon er veel meer. Overdag was het soort noord-Korea waarbij alles werd bepaald. Was wel in de toptijden tot 2009 met tv erbij en alles maar alsnog merkte je toen ook al de hele tijd de irritatie vanuit de dj’s die veel meer met gasten wilde werken en niet na 2minuten weer seintje kregen van door door doooooor.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 16:48:43 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207147919
Ah ja, de hont van Barend _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207147950
Haha :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 16:51:53 #164
416575 crew  Evenstar
pi_207147966
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:47 schreef RipCity het volgende:

[..]
Toen ik bij SR werkte merkte je gewoon dat het mega over geregisseerd werd. De muzieksamenstellers hadden alle macht en drukte alles er doorheen en wilde eigenlijk helemaal geen gasten. Was vaak een moetje en werden zo kort mogelijk gehouden. Terwijl daar juist vaak de memorable momenten van kwamen. Pas ‘s avonds vanaf 22:00 werd alles losgelaten en mochten de dj’s meer doen en werd de sfeer los en kon er veel meer. Overdag was het soort noord-Korea waarbij alles werd bepaald. Was wel in de toptijden tot 2009 met tv erbij en alles maar alsnog merkte je toen ook al de hele tijd de irritatie vanuit de dj’s die veel meer met gasten wilde werken en niet na 2minuten weer seintje kregen van door door doooooor.
Dat was toen wel duidelijk te merken ja, 's avonds was het altijd een feest en veel leuker en losser, dus geloof best dat het er zo aan toeging.

Het is alleen zo dom om het op zo'n manier te doen. Uiteindelijk heb je volgens mij twee doelen. De eerste is geld ophalen en de tweede is je zender promoten. Je zender promoten met muziek kan je 51 weken per jaar. Je zender promoten met lol, leuk sfeertje etc. kan maar één week per jaar, dus daar moeten ze dan meer op inzetten zou je denken.

Ze blijven ondanks dat ze zeggen dat je alles kan aanvragen teveel vasthouden aan hun 3FM playlist, wat sowieso fout is wat mij betreft, maar dat is al vanaf het begin zo.

Edit: Om nog even te blijven vergelijken met Zweden. Daar is wel alles 100% van te voren gepland volgens mij, met heel weinig ruimte voor de DJ's om iets anders te doen, maar het is wel echt GOED geregeld. Je ziet ook al constant wat volgend liedje is in je scherm. Alles gasten, inclusief tijdstip dat ze langs kwamen, was al weken van te voren bekend bijvoorbeeld. Dat alles geregisseerd is hoeft dus niet slecht te zijn, maar in het geval van SR is dat het wel.

Misschien is het in Zweden sowieso wat makkelijker, omdat men daar niet blijft steken op een of twee genres qua muziek. De hele jaar door hoor je van alles, dus dat is in zo'n week ook niet anders. In Nederland durven ze nooit buiten een comfort zone te gaan. Als het slecht gaat met een zender wordt er nog krampachtiger gedaan en komt er meteen een beperking op bepaalde genres. Dat zie je constant weer terug.

[ Bericht 7% gewijzigd door Evenstar op 19-12-2022 16:58:23 ]
pi_207147983
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:47 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat is sowieso een probleem bij de radio in Nederland, het hele jaar door.

DJ's bij radio 1 bijvoorbeeld hebben ook 0 vrijheid om iets af te wijken van de muziek. Terwijl laten we eerlijk zijn, wie luistert er nu radio 1 voor de muziek?

Er is daar serieus iemand fulltime bezig voor 3 nummers per uur :')
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 december 2022 @ 16:57:51 #166
80791 crew  Paul
pi_207148046
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ja, de hont van Barend _O-
die hont was toen in het glazen huis hee paar jaar terug
pi_207148058
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2022 16:23 schreef PS. het volgende:
[ afbeelding ]

Kennelijk waren we op TV
^O^
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_207148217
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 16:57 schreef Paul het volgende:

[..]
die hont was toen in het glazen huis hee paar jaar terug
Dat was de hond van Wijnand :P
pi_207148378
Nakatomi _O_
  Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 17:26:53 #170
pi_207148388
Het blijft jammer dat het plein vrij leeg is he
pi_207148411
Barend staat daar ook in zn eentje en wil niet dansen ;( Waar zijn die andere twee de hele tijd? Snap wel dat mensen hier niet voor in de kou voor het raam gaan staan eerlijk gezegd.
  Redactie Sport maandag 19 december 2022 @ 17:34:02 #172
pi_207148473
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2022 17:29 schreef Melleyn het volgende:
Barend staat daar ook in zn eentje en wil niet dansen ;( Waar zijn die andere twee de hele tijd? Snap wel dat mensen hier niet voor in de kou voor het raam gaan staan eerlijk gezegd.
Maar waarom vroeger dan wel? Alsof Wouter van der Goes altijd daar stond te springen
pi_207148499
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar waarom vroeger dan wel? Alsof Wouter van der Goes altijd daar stond te springen
Midden op de neude, veel volk dat langs liep.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_207148635
Katja _O_ Toen BNN nog wat voorstelde met VS ^O^
pi_207148782
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Omdat vroeger de DJs ook daadwerkelijk energie kregen van de toffe drukke energieke sfeer die er buiten was.
Nu staan ze buiten het centrum op een plek waar gedurende de dag misschien maximaal 50 mensen tegelijk zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')