Ik ken 'm nog van Barend & Wijnand vroeger. Ik word oud.quote:Op maandag 19 december 2022 16:12 schreef Evenstar het volgende:
Ik ken Barend verder niet echt, maar hij is wel altijd vrolijk tot nu toe.
Ja meld zichquote:Op maandag 19 december 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dan was het iemand anders. Heb al meermaals gezien dat men het een kutlied vond. Al gaat het themalied mij ook vaak snel vervelen ja
... en het moet veel en veel vaker. Gewoon constant wat mensen over de vloer hebben is zowel voor de DJ's als voor de kijkers echt wel leuker. Overdag mogen er ook wat meer artiesten langskomen die even 2 nummertjes spelen ofzo, gewoon meer actie in de tent.quote:Op maandag 19 december 2022 16:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat soort gasten moet je ook gewoon hebben.
Ja ik snap ook niet dat het kennelijk de bedoeling is dat ze meteen weer vertrekken.quote:Op maandag 19 december 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... en het moet veel en veel vaker. Gewoon constant wat mensen over de vloer hebben is zowel voor de DJ's als voor de kijkers echt wel leuker. Overdag mogen er ook wat meer artiesten langskomen die even 2 nummertjes spelen ofzo, gewoon meer actie in de tent.
Sorry dat ik weer Zweden er bij ga halen, maar daar deden ze het wel op zo'n manier en dat kijkt echt fijner. Nadeel is wel dat ze soms dan zoveel kletsen dat er nauwelijks nummers gedraaid worden. Dat is dan wel weer het gevaar. Ergens tussenin zal wel een sweetspot zitten denk ikquote:Op maandag 19 december 2022 16:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat het kennelijk de bedoeling is dat ze meteen weer vertrekken.
Toen ik bij SR werkte merkte je gewoon dat het mega over geregisseerd werd. De muzieksamenstellers hadden alle macht en drukte alles er doorheen en wilde eigenlijk helemaal geen gasten. Was vaak een moetje en werden zo kort mogelijk gehouden. Terwijl daar juist vaak de memorable momenten van kwamen. Pas ‘s avonds vanaf 22:00 werd alles losgelaten en mochten de dj’s meer doen en werd de sfeer los en kon er veel meer. Overdag was het soort noord-Korea waarbij alles werd bepaald. Was wel in de toptijden tot 2009 met tv erbij en alles maar alsnog merkte je toen ook al de hele tijd de irritatie vanuit de dj’s die veel meer met gasten wilde werken en niet na 2minuten weer seintje kregen van door door doooooor.quote:Op maandag 19 december 2022 16:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer Zweden er bij ga halen, maar daar deden ze het wel op zo'n manier en dat kijkt echt fijner. Nadeel is wel dat ze soms dan zoveel kletsen dat er nauwelijks nummers gedraaid worden. Dat is dan wel weer het gevaar. Ergens tussenin zal wel een sweetspot zitten denk ikBij Zweden was het net te veel en in Nederland is het echt veels te weinig.
Nu weer FOK! in beeld trouwens.
Dat was toen wel duidelijk te merken ja, 's avonds was het altijd een feest en veel leuker en losser, dus geloof best dat het er zo aan toeging.quote:Op maandag 19 december 2022 16:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toen ik bij SR werkte merkte je gewoon dat het mega over geregisseerd werd. De muzieksamenstellers hadden alle macht en drukte alles er doorheen en wilde eigenlijk helemaal geen gasten. Was vaak een moetje en werden zo kort mogelijk gehouden. Terwijl daar juist vaak de memorable momenten van kwamen. Pas ‘s avonds vanaf 22:00 werd alles losgelaten en mochten de dj’s meer doen en werd de sfeer los en kon er veel meer. Overdag was het soort noord-Korea waarbij alles werd bepaald. Was wel in de toptijden tot 2009 met tv erbij en alles maar alsnog merkte je toen ook al de hele tijd de irritatie vanuit de dj’s die veel meer met gasten wilde werken en niet na 2minuten weer seintje kregen van door door doooooor.
Dat is sowieso een probleem bij de radio in Nederland, het hele jaar door.quote:Op maandag 19 december 2022 16:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toen ik bij SR werkte merkte je gewoon dat het mega over geregisseerd werd. De muzieksamenstellers hadden alle macht en drukte alles er doorheen en wilde eigenlijk helemaal geen gasten. Was vaak een moetje en werden zo kort mogelijk gehouden. Terwijl daar juist vaak de memorable momenten van kwamen. Pas ‘s avonds vanaf 22:00 werd alles losgelaten en mochten de dj’s meer doen en werd de sfeer los en kon er veel meer. Overdag was het soort noord-Korea waarbij alles werd bepaald. Was wel in de toptijden tot 2009 met tv erbij en alles maar alsnog merkte je toen ook al de hele tijd de irritatie vanuit de dj’s die veel meer met gasten wilde werken en niet na 2minuten weer seintje kregen van door door doooooor.
quote:
Dat was de hond van Wijnandquote:Op maandag 19 december 2022 16:57 schreef Paul het volgende:
[..]
die hont was toen in het glazen huis hee paar jaar terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |