Eerlijk is eerlijk, ik ken kerst helemaal niet anders. In die jaren dat ik leef heb ik volgens mij één witte kerst bewust meegemaaktquote:
De laatste was 2010 meen ikquote:Op zondag 25 december 2022 15:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik ken kerst helemaal niet anders. In die jaren dat ik leef heb ik volgens mij één witte kerst bewust meegemaakt
De bilt dan, toch? Niet hier in het oostenquote:
Volgens het KNMI wel...quote:Op zondag 25 december 2022 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De bilt dan, toch? Niet hier in het oosten
quote:In de week voorafgaande aan kerst was het zeer koud met regelmatig sneeuwval. Op eerste Kerstdag lag er in een groot deel van het land 5 tot 20 cm sneeuw, in Zuid-Limburg lokaal 30 cm. In het oostelijk deel van het land waren de dagen voor kerst door de forse wind bovendien sneeuwduinen ontstaan. Alleen in de Kop van Noord-Holland, op de Wadden en in Friesland lag op de meeste plaatsen nauwelijks sneeuw. Op eerste kerstdag kwam de temperatuur in de westelijke helft van het land boven het vriespunt waardoor het sneeuwdek daar werd aangetast. Er vielen echter ook enkele winterse buien, met name in de avond en de nacht naar tweede kerstdag. Op tweede kerstdag bleven winterse buien vallen. In vrijwel het gehele land steeg de temperatuur echter tot boven de nul graden waardoor er sprake was van enige afsmelt. De Bilt: 5 cm sneeuw op eerste en tweede kerstdag.
quote:Op zondag 25 december 2022 21:48 schreef Drass het volgende:
Best mistig op sommige plekken toen ik terug reed van oost Brabant naar de Veluwe.
Klopt, de kerstboom van Ijsselstein langs de A2 was niet te zien vanaf de snelweg.quote:Op zondag 25 december 2022 21:48 schreef Drass het volgende:
Best mistig op sommige plekken toen ik terug reed van oost Brabant naar de Veluwe.
Horizontaal vuurwerk!quote:Op maandag 26 december 2022 14:25 schreef Frutsel het volgende:
Mogelijk flinke storm met de jaarwisseling?
Maar dat plaatje zegt dat het voor 4 januari isquote:
Denk dat ik dan de verkeerde gekopieerd heb. Deze dan?quote:Op maandag 26 december 2022 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat plaatje zegt dat het voor 4 januari is
Siervuurwerk is mooi. mooi knap'nquote:
Hitte?quote:Op maandag 26 december 2022 22:28 schreef Frutsel het volgende:
Ophokken met die hitte en de vuurwerkhaters
Hier is dat Drenthe?quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:54 schreef dick_laurent het volgende:
Hier was het op 1e kerstdag tegen de 25 graden. Dat valt zelfs voor hier wel onder de categorie hitte, voor December dan.
Kan het me niet voorstellen dat iemand voor z'n plezier naar Urk zou gaanquote:
Uhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2022 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer 3 zonuren erbij vandaag, de rest van het jaar dus nog maar 2,1 uur te gaan voor de 2400. Dat moet lukken.
temperatuur is goed, maar iets meer zon mag wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Temperaturen zijn prima iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |