Vergis je niet dat ons land compleet op z'n gat gaat met dat soort temperaturen...quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:04 schreef Ronald het volgende:
Jammer dat we hier niet zo'n horror kou des doods hebben, zou wel keer leuk zijn.
Elk ander land ook hoorquote:Op vrijdag 23 december 2022 13:24 schreef Guppy het volgende:
[..]
Vergis je niet dat ons land compleet op z'n gat gaat met dat soort temperaturen...
Eens. Al zijn er wel landen die er in ieder geval beter op voorbereid zijnquote:
De NS heeft al problemen met wat blaadjes op de rails of een klein beetje sneeuw.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:24 schreef Guppy het volgende:
[..]
Vergis je niet dat ons land compleet op z'n gat gaat met dat soort temperaturen...
Precies m'n punt inderdaad. Als deze regen zo doorgaat, krijgen we vanavond ook "gewoon" een avondspits uit de hel. Gelukkig werk ik thuis vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De NS heeft al problemen met wat blaadjes op de rails of een klein beetje sneeuw.
Vliegveld Eindhoven Airport schrapt al vluchten bij een beetje mist.
En veel mensen zijn al te incompetent om auto te rijden bij een beetje regen.
Als het weer iets "extremer" is dan het bovenstaande dan is het land inderdaad volledig in rep en roer.
Dit dus. Ik snap echt niet dat het elke keer zo'n drama is als het regent.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De NS heeft al problemen met wat blaadjes op de rails of een klein beetje sneeuw.
Als het weer iets "extremer" is dan het bovenstaande dan is het land inderdaad volledig in rep en roer.
Klopt dat is zeker waar en er zullen wellicht zelfs doden vallen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:24 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nederland heeft nogal een dicht netwerk aan treinen, waardoor als het misloopt het ook op veel plekken tegelijk zal mislopen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap echt niet dat het elke keer zo'n drama is als het regent.
Maar niet alleen de treinen. Ook het gewone wegverkeer loopt compleet vast zodra er wat vocht uit de lucht valt. Ik heb een tijdje terug gewoon een uur gedaan over 1km, in de stad. Er was NIKS aan de hand, alleen regen. Belachelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland heeft nogal een dicht netwerk aan treinen, waardoor als het misloopt het ook op veel plekken tegelijk zal mislopen.
Last van blaadjes is trouwens een internationaal probleem, alhoewel men in NL er graag over grapt dat het een typisch Nederlands dingetje is.
Oh het spoor snap ik, ik doelde op het verkeerquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland heeft nogal een dicht netwerk aan treinen, waardoor als het misloopt het ook op veel plekken tegelijk zal mislopen.
Last van blaadjes is trouwens een internationaal probleem, alhoewel men in NL er graag over grapt dat het een typisch Nederlands dingetje is.
Doet een beetje aan Duitsland denken. Ergens wat sneeuw op een leiding en je kunt van noord tot zuid honderd keer overstappen omdat het zelfs tussen de grote steden nauwelijks nog rijdtquote:Op vrijdag 23 december 2022 14:11 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Liever andersom.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:14 schreef quirina het volgende:
Liever schurftregen dan die horror in Amerika nu.
Ga erheen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Liever andersom.
Eens kijken wie er sterk genoeg zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |