Ijzelwappiesquote:Op zondag 18 december 2022 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Iemand hier vroeg zich nog af waarom mensen nu nog de weg op gaan. Dit dus.
Gasten die hier posten "Stel je niet aan". Die gaan meestal zelf niet.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 23:11 schreef warhamstr het volgende:
Net ff door 't dorp gereden, ja tis verschrikkelijk glad. Sorry voor mijn bijdehante praat. We hebben het wel zonder schades overleefd.
fijnquote:Op zondag 18 december 2022 23:11 schreef warhamstr het volgende:
Net ff door 't dorp gereden, ja tis verschrikkelijk glad. Sorry voor mijn bijdehante praat. We hebben het wel zonder schades overleefd.
nou goed, er is best wel gewaarschuwd nu?quote:Op zondag 18 december 2022 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Als er 20cm sneeuw is gooien we het land op slot maar nu komen we met code oranje.
Gewoon doorrijden!quote:Op zondag 18 december 2022 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou goed, er is best wel gewaarschuwd nu?
20 cm sneeuw ? waar ?quote:Op zondag 18 december 2022 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Als er 20cm sneeuw is gooien we het land op slot maar nu komen we met code oranje.
Met regen en geen zonquote:Op maandag 19 december 2022 08:45 schreef Zorro het volgende:
En we gaan weer richting de dubbele cijfers
Het zeewater is wel kouder geworden, dat kan nog wel zorgen voor wat sneeuwdagen aan de kust de rest van de winter.quote:Op maandag 19 december 2022 09:22 schreef INViCTuS het volgende:
Die week winter had nu moeten beginnen. Rond kerst is dat veel mooier. Nu hebben we onze week winter alweer gehad. Misschien nog een paar dagen kou, maar verder vooral herfst, verwacht ik. Op naar de lente
Tot hoe laat was ie open?quote:Op maandag 19 december 2022 09:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ben gisteravond/vannacht niet gewoon op mijn plaat gegaan, maar continuGladder dan een ijsbaan die weg waar ik over moest. Ben toen maar weer terug naar de kroeg gegaan
![]()
![]()
Vandaag maar even thuiswerken.
Ik heb 10 kg strooizout gekocht, dan wil ik die ook kunnen gebruiken!quote:Op maandag 19 december 2022 09:22 schreef INViCTuS het volgende:
Die week winter had nu moeten beginnen. Rond kerst is dat veel mooier. Nu hebben we onze week winter alweer gehad. Misschien nog een paar dagen kou, maar verder vooral herfst, verwacht ik. Op naar de lente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |