SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Schijt hebben aan waarschuwingen.quote:Op zondag 18 december 2022 20:37 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom rijden er zoveel mensen met deze ijzel?
"Hoe erg kan het zijn?"quote:Op zondag 18 december 2022 20:37 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom rijden er zoveel mensen met deze ijzel?
quote:18-12-22 20:48:29 Politie Utrecht Aanrijding letsel A2 Li 71,4 IJsselstein
0736090 Politie Persalarm
18-12-22 20:47:50 Politie Utrecht Aanrijding letsel A2 Li 65,1 Nieuwegein
0736090 Politie Persalarm
Kan me herinneren dat ik eens 2,5 uur bezig geweest ben om überhaupt in m'n auto te kunnen.quote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat het morgenochtend weg is. De grote wegen waarschijnlijk wel, maar in de woonwijken en op klinkers kan het nog spiegelglad zijn rond half 7.
Misschien valt het mee want de temperatuur gaat al rond 0500 naar 5c.quote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef kilon het volgende:
Ik hoop dat het morgenochtend weg is. De grote wegen waarschijnlijk wel, maar in de woonwijken en op klinkers kan het nog spiegelglad zijn rond half 7.
Is het noodzaak?quote:Op zondag 18 december 2022 20:52 schreef Tjacka het volgende:
Nou ik ga nu maar alvast de weg op en heel rustig rijden.
Tenzij je levensreddend werk doet, zou ik mooi even een paar uurtjes wachten tot het ergste voorbij is.quote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet werken en ik ben de enige leidinggevende vandaag.
quote:18-12-22 20:51:59 Ambulance Kennemerland Ongeval Materieel A4 Re Hoofddorp
18-12-22 20:50:37 Ambulance Kennemerland Ongeval Materieel A4 Re Nieuw-Vennep
Succes!quote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet werken en ik ben de enige leidinggevende vandaag.
Dit duurt een paar uur. Zeeland is er straks als eerst van af.quote:Op zondag 18 december 2022 20:50 schreef kilon het volgende:
Zou dat wat uitmaken?quote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tenzij je levensreddend werk doet, zou ik mooi even een paar uurtjes wachten tot het ergste voorbij is.
IJzel vind ik overmacht.
ja zag het ook ja.quote:Op zondag 18 december 2022 20:54 schreef Houtenbeen het volgende:
A4 nu ook twee meldingen in twee minuten tijd
[..]
Zo denkt mijn baas vast nietquote:Op zondag 18 december 2022 20:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tenzij je levensreddend werk doet, zou ik mooi even een paar uurtjes wachten tot het ergste voorbij is.
IJzel vind ik overmacht.
Mijn baas dacht wel zo (werk er al 4,5 jaar niet meer).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |