wat was volgens jou beter geweest? eerst 3 maanden vergaderen, het implementeren/tweeten en er dan pas achter komen dat het onzin is of toch anders moet?quote:Op maandag 19 december 2022 09:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nieuwe regels invoeren, en ze twee dagen later weer moeten terugdraaien...
[ twitter ]
Nog niet, maar als privacy meer en meer een issue zal worden geloof ik zeker dat blockchain meer gebruikt zal worden voor dit soort zaken, ik ken zelf een heel mooi initiatief, helaas loopt het financieel voor geen meter, zal het niet noemen omdat het anders te spammerig word.quote:Op maandag 19 december 2022 09:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in die alternatieven bovenop lightning geloof ik nog niet zo, maar het werkt wel
https://wordpress.org/plugins/lnurl-auth/
dit is ook een mooie
DM eensquote:Op maandag 19 december 2022 09:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nog niet, maar als privacy meer en meer een issue zal worden geloof ik zeker dat blockchain meer gebruikt zal worden voor dit soort zaken, ik ken zelf een heel mooi initiatief, helaas loopt het financieel voor geen meter, zal het niet noemen omdat het anders te spammerig word.
In 1 werk tijd minstens 3 maal van richting veranderen dat geeft investeerders en adverteerders weinig vertrouwen in de stabiliteit van de organisatie.quote:Op maandag 19 december 2022 09:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat was volgens jou beter geweest? eerst 3 maanden vergaderen, het implementeren/tweeten en er dan pas achter komen dat het onzin is of toch anders moet?
dit is zijn managementstijl, weaponized autism met een vleugje gevoel voor (sociaal) sentimentquote:Op maandag 19 december 2022 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In 1 werk tijd minstens 3 maal van richting veranderen dat geeft investeerders en adverteerders weinig vertrouwen in de stabiliteit van de organisatie.
Je hebt te maken met mensen die al boos op hem zijn voordat ze uberhaupt iets over hem weten. Dat kun je goed zien aan de reacties op dit soort zaken, ja.quote:Op maandag 19 december 2022 09:19 schreef Benny het volgende:
Veel commentaar en gedoe over de aanpak. Maar dít is de aanpak van Musk. In de praktijk testen, kijken naar het commentaar en daarnaar handelen. Of het nou om geblokkeerde mensen gaat, regels die doorgevoerd worden of vinkjesgate. Er wordt in de praktijk getest.
Veel commentaar? Terugdraaien en doen of er nooit iets is gebeurd.
Positieve reacties? Check. Verder op bouwen.
Dat is geen testen. Dat is maar wat tegen de muur smijten en kijken wat blijft plakken.quote:Op maandag 19 december 2022 09:19 schreef Benny het volgende:
Veel commentaar en gedoe over de aanpak. Maar dít is de aanpak van Musk. In de praktijk testen, kijken naar het commentaar en daarnaar handelen. Of het nou om geblokkeerde mensen gaat, regels die doorgevoerd worden of vinkjesgate. Er wordt in de praktijk getest.
Je hebt ook te maken met mensen die elke beslissing alleen maar steunen omdat ze denken dat "links" daarom moet huilen en daaruit voldoening halen. Dat kun je goed zien aan de reacties op dit soort zaken, ja.quote:Op maandag 19 december 2022 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt te maken met mensen die al boos op hem zijn voordat ze uberhaupt iets over hem weten. Dat kun je goed zien aan de reacties op dit soort zaken, ja.
hij hep twitter gekocht/afgepakt, tenslotte
zou kunnen, ben ik nietquote:Op maandag 19 december 2022 09:35 schreef ETA het volgende:
[..]
Je hebt ook te maken met mensen die elke beslissing alleen maar steunen omdat ze denken dat "links" daarom moet huilen en daaruit voldoening halen. Dat kun je goed zien aan de reacties op dit soort zaken, ja.
En door die aanpak staat ie nu op het punt ontslag te nemen als CEO.quote:Op maandag 19 december 2022 09:19 schreef Benny het volgende:
mijn godquote:Op maandag 19 december 2022 09:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
En door die aanpak staat ie nu op het punt ontslag te nemen als CEO.
Op gestructureerde wijze is dat best een handige aanpak en ook de wijze waarop veel bedrijven datagedreven werken. Vaak wordt gewoon wat proefballonnetjes opwerpen en dan halfbakken terugdraaien of doorzetten daarmee verward, maar het is in mijn ogen toch echt wat anders.quote:Op maandag 19 december 2022 09:19 schreef Benny het volgende:
klopt, daarom is 'oh, ik heb een idee.. doe ff een poll en het komt er' een hel voor het platform die net medewerkers heeft ontslagen. Bij iedere nieuwe oplossing op politiek of technisch gebied creeer je ruis die processen elders kunnen verstoren. Musk is het wiel opnieuw aan het uitvinden.quote:Op maandag 19 december 2022 08:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals met veel zaken lijkt het van een afstand makkelijker dan het is, ik heb zelf aan grote platformen als Funda gewerkt (o.a. de eerste versie), en dan zeggen mensen op een verjaardag: Hoe moeilijk is het nou om zoiets te bouwen, een database met huisjes, en een zoekmachine ervoor, mensen vergeten dat het veel complexer is, en dat het feitelijk 30 verschillende applicaties zijn.
Leuk dat je het zo in extreme trekt, na 48 uur erachter komen dat het nieuwe beleid nergens op sloeg is gewoon genant. Elke fokker op de bekende drie man na had dat in een minuut al door, dat maakt het nog ergerquote:Op maandag 19 december 2022 09:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat was volgens jou beter geweest? eerst 3 maanden vergaderen, het implementeren/tweeten en er dan pas achter komen dat het onzin is of toch anders moet?
hij heeft nu binnen een dag een hoop input en kan dan weer wat anders verzinnen/roepen
erg genant jaquote:Op maandag 19 december 2022 09:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Leuk dat je het zo in extreme trekt, na 48 uur erachter komen dat het nieuwe beleid nergens op sloeg is gewoon genant. Elke fokker op de bekende drie man na had dat in een minuut al door, dat maakt het nog erger
Hij zal wel melden dat hij CTO word.quote:Op maandag 19 december 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg genant ja
wat moet musk nu doen om zijn imago en twitter te redden??
Cursusje realistisch zelfbeeld volgen.quote:Op maandag 19 december 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg genant ja
Nou Elon zorgt aan de ene kant wel voor uitstekend vermaakquote:Op maandag 19 december 2022 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg genant ja
Haha. Productie is inderdaad de beste testomgevingquote:Op maandag 19 december 2022 09:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij heeft nu binnen een dag een hoop input en kan dan weer wat anders verzinnen/roepen
quote:Op maandag 19 december 2022 10:30 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Haha. Productie is inderdaad de beste testomgeving
Zeg ik ook altijd op werk, maar mijn collega's zijn daar iets minder blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |