Dan zou hij de eerste Oekraïense deelnemer aan de Premier League zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 14:33 schreef Nober het volgende:
Als ie wint dan is de Premier League niet uitgesloten.
Contender minimaal.quote:Op zondag 18 december 2022 14:33 schreef Nober het volgende:
Als ie wint dan is de Premier League niet uitgesloten.
Ook helemaal geen zin in, nog.quote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Het zit nog niet in m’n systeem dat clubvoetbal bijna begint
Ik ook niet. En al helemaal geen zin in Schreuder ball.quote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook helemaal geen zin in, nog.
Ik heb al weer twee potjes van ADO langs zien komenquote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Kunnen we gewoon niet stoppen met clubvoetbal?quote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook niet. En al helemaal geen zin in Schreuder ball.
Lijkt me kut als dat je trainer is.quote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Humphries lijkt me zeker.quote:Op zondag 18 december 2022 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja, de Premier League. Daarvoor lijken mij binnen:
VGerwen
Price
Smith
Wright
Aspinall
Noppert zou met zijn majorwinst en steady goede jaar ook wel een kans moeten krijgen denk ik. De masters winnaar zal ook wel weer een plekje krijgen. Die laatste gaat dan naar Humphries, vdBergh, Ross Smith of Anderson, een beetje afhankelijk van het WK.
Ik heb énorme zin in Schreuderball.quote:Op zondag 18 december 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
[..]
De KKD is al begonnenquote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Geen finales gehaald op TV, dat hakt erin. Dimitri heeft twee World Series gewonnen en heeft een ander vlaggetje. Ik denk dat hij een streepje voor heeft.quote:
Zeer spijtig dat het heel lang duurt voordat directie van Ajax eindelijk door heeft dat Schreuder eruit moetquote:Op zondag 18 december 2022 14:36 schreef Szura het volgende:
Humphries mag je al met een vette stift opschrijven hoorquote:Op zondag 18 december 2022 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja, de Premier League. Daarvoor lijken mij binnen:
VGerwen
Price
Smith
Wright
Aspinall
Noppert zou met zijn majorwinst en steady goede jaar ook wel een kans moeten krijgen denk ik. De masters winnaar zal ook wel weer een plekje krijgen. Die laatste gaat dan naar Humphries, vdBergh, Ross Smith of Anderson, een beetje afhankelijk van het WK.
Ik denk dat het na 22 januari klaar is.quote:Op zondag 18 december 2022 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer spijtig dat het heel lang duurt voordat directie van Ajax eindelijk door heeft dat Schreuder eruit moet
Ik hoop met je meequote:Op zondag 18 december 2022 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het na 22 januari klaar is.
Nee dat klopt maar dat is later zorg. Schreuderball word ik dood en doodziek van en dan zijn waardeloze teksten na afloop altijd. Gezwel.quote:Op zondag 18 december 2022 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan nog biedt dat geen hoop op verbetering.
Ik vind het zorgwekkender dat ze Blind zo makkelijk hebben weggepest.quote:Op zondag 18 december 2022 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar dat is later zorg. Schreuderball word ik dood en doodziek van en dan zijn waardeloze teksten na afloop altijd. Gezwel.
Duurt vooral veel en veel te lang. En dan eindigen met een halve finale en finale maakt het helemaal nutteloosquote:Op zondag 18 december 2022 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Premier League.
We wachten gewoon weer op de Euro Tour.
Ik vind dat niet eens een verkeerde insteek.quote:Op zondag 18 december 2022 14:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duurt vooral veel en veel te lang. En dan eindigen met een halve finale en finale maakt het helemaal nutteloos
Een gegarandeerde pijl op de bull als je hem raakt!quote:
Was alleen afschuwelijk om naar te kijken, zo'n totaal emotieloze dooie soviet robot.quote:
Even geld harken aan het eindquote:Op zondag 18 december 2022 14:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duurt vooral veel en veel te lang. En dan eindigen met een halve finale en finale maakt het helemaal nutteloos
Juist dat is toch prima.quote:Op zondag 18 december 2022 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkender dat ze Blind zo makkelijk hebben weggepest.
Maar het draait vaak nietquote:Op zondag 18 december 2022 14:56 schreef The_Undertone het volgende:
Hopelijk draait het bij Snackpot
Nee.quote:Op zondag 18 december 2022 14:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ben je gespannen voor de wk finale?
quote:Op zondag 18 december 2022 14:56 schreef The_Undertone het volgende:
Hopelijk draait het bij Snackpot
Zal wel weer rond de 88 worden.quote:Op zondag 18 december 2022 14:56 schreef Mani89 het volgende:
Smerig vet zwetend varken Lewis. Maak ons trots, geef ons een glimp.
Dit was echt vreselijk inderdaad. Sowieso, Oekraïnequote:Op zondag 18 december 2022 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was alleen afschuwelijk om naar te kijken, zo'n totaal emotieloze dooie soviet robot.
Overdrijf niet zoquote:Op zondag 18 december 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit was echt vreselijk inderdaad. Sowieso, Oekraïneen das even helemaal los van de politieke situatie maar ik heb verder echt níks met dat land.
Hij is een van de beste opbouwers van Europa en beschikt over 10.000 keer meer voetbalintellect dan de rest. In de selectieopbouw zijn simpelweg grandioze fouten gemaakt.quote:Op zondag 18 december 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist dat is toch prima.
Het is echt bizar dat je je opbouw afhankelijk maakt van een mokertrage linksback die continu uit de rug gelopen wordt.
Eens.quote:Op zondag 18 december 2022 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo vind ik Frankrijk ook kut. Maar ik hoop wel dat ze vanmiddag winnen anders is het helemaal overduidelijk rigged dat hele klote WK
quote:Op zondag 18 december 2022 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zo vind ik Frankrijk ook kut. Maar ik hoop wel dat ze vanmiddag winnen anders is het helemaal overduidelijk rigged dat hele klote WK
Das heel leuk maar je moet je nooit afhankelijk maken van iemand met overduidelijke zwaktes.quote:Op zondag 18 december 2022 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij is een van de beste opbouwers van Europa en beschikt over 10.000 keer meer voetbalintellect dan de rest. In de selectieopbouw zijn simpelweg grandioze fouten gemaakt.
Nogal een vreemde stelling om dan te zeggen dat het goed is dat hij weggaat.quote:Op zondag 18 december 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das heel leuk maar je moet je nooit afhankelijk maken van iemand met overduidelijke zwaktes.
Iedereen heeft zwaktes zelfs jijquote:Op zondag 18 december 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das heel leuk maar je moet je nooit afhankelijk maken van iemand met overduidelijke zwaktes.
Dat moet wel met Alvarez en eenheidsworst Taylor op het middenveld.quote:Op zondag 18 december 2022 14:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist dat is toch prima.
Het is echt bizar dat je je opbouw afhankelijk maakt van een mokertrage linksback die continu uit de rug gelopen wordt.
Dat vind ik ook enorm triest. Het is compleet misgegaan helaas.quote:Op zondag 18 december 2022 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkender dat ze Blind zo makkelijk hebben weggepest.
Het is toch mooi geweest zo. Blind houdt iedere vernieuwing van je spel tegen. In het hedendaagse voetbal zijn pressie en tussen de ruimtes kunnen bewegen veel belangrijker, de afhankelijkheid van Blind is wel een directe reden waardoor het voetbal bij Ajax (en bij Nederland) zo ongelooflijk statisch oogde. Plus hij is gewoon een stoorfactor in de selectie als hij op de bank zit. Ja Schreuder is ongelooflijk incompetent maar dan nog moet je dit niet hebben.quote:Op zondag 18 december 2022 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nogal een vreemde stelling om dan te zeggen dat het goed is dat hij weggaat.
quote:Op zondag 18 december 2022 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is toch mooi geweest zo. Blind houdt iedere vernieuwing van je spel tegen. In het hedendaagse voetbal zijn pressie en tussen de ruimtes kunnen bewegen veel belangrijker, de afhankelijkheid van Blind is wel een directe reden waardoor het voetbal bij Ajax (en bij Nederland) zo ongelooflijk statisch oogde. Plus hij is gewoon een stoorfactor in de selectie als hij op de bank zit. Ja Schreuder is ongelooflijk incompetent maar dan nog moet je dit niet hebben.
Dat is ook het hele probleem: je bent afhankelijk van bepaalde kwaliteiten van Blind maar hij heeft énorme zwaktes die in de huidige selectie niet worden opgevangen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat moet wel met Alvarez en eenheidsworst Taylor op het middenveld.
Snap nog steeds niet dat ze prioriteit niet bij een fatsoenlijke rechtsback leggen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook het hele probleem: je bent afhankelijk van bepaalde kwaliteiten van Blind maar hij heeft énorme zwaktes die in de huidige selectie niet worden opgevangen.
Dat is de taak van coach. Om ze goed neer te zetten en opdrachten mee te geven. Daar is Schreuder compleet in gefaald.quote:Op zondag 18 december 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is ook het hele probleem: je bent afhankelijk van bepaalde kwaliteiten van Blind maar hij heeft énorme zwaktes die in de huidige selectie niet worden opgevangen.
Er zijn wel meer problemen maar uiteindelijk zijn ook het vertrek van Martinez en Antony gewoon niet goed opgevangen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze prioriteit niet bij een fatsoenlijke rechtsback leggen.
En het is bewezen dat Blind op de bank Ajax niet beter laat voetballen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de taak van coach. Om ze goed neer te zetten en opdrachten mee te geven. Daar is Schreuder compleet in gefaald.
Ten Hag had ook opstartproblemen maar hij had snel door waar er iets aangepast moest worden. Hele Ajax-debacle op Blind afschuiven is te makkelijk. Media heeft daar ook een rol in.
Welk gedrag precies?quote:Op zondag 18 december 2022 15:11 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben sowieso voor Heta. Dat gedrag van Lewis
Dan moet je daarop inspelen als coach, zolang je het voetballend niet op orde krijgt op een andere manier. En geen open huis houden achterin.quote:Op zondag 18 december 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 18 december 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de taak van coach. Om ze goed neer te zetten en opdrachten mee te geven. Daar is Schreuder compleet in gefaald.
Ten Hag had ook opstartproblemen maar hij had snel door waar er iets aangepast moest worden. Hele Ajax-debacle op Blind afschuiven is te makkelijk. Media heeft daar ook een rol in.
Nooit meer last van koude handen.quote:Op zondag 18 december 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vieszwetend moet er nog even inkomen
quote:Op zondag 18 december 2022 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er is al een whitewash geweest.
Auquote:
Klopt maar ja wel het makkelijkste. Coach is altijd de dupe.quote:Op zondag 18 december 2022 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens
Alles op Schreuder afschuiven ook overgiens
quote:Op zondag 18 december 2022 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoop dat dit gauw afgelopen is. Kan ik nog even naar buiten.
Godver. Laat ook maarquote:Het KNMI heeft vanwege verwachte ijzel vanaf het eind van de middag code oranje afgekondigd. De weerswaarschuwing geldt voor het hele land.
Stuur maar een mailtje naar snackpot@pdc.comquote:Op zondag 18 december 2022 15:20 schreef bechirti het volgende:
Hij moet defnitief stoppen snackpot, is echt niks meer
Motivatie vooral denk ikquote:Op zondag 18 december 2022 15:21 schreef BB-King het volgende:
Hoe kan Lewis toch totaal het darten zijn verleerd?
78 gemiddeld op het moment.
Geen echte honger meerquote:Op zondag 18 december 2022 15:21 schreef BB-King het volgende:
Hoe kan Lewis toch totaal het darten zijn verleerd?
78 gemiddeld op het moment.
Hoe Schreuder zich opstelt in interviews is wel echt bizar, maar dat het probleem dieper ligt dan alleen de trainer of Blind lijkt mij ook wel duidelijk. Ik vind vooral het niveau wat Bergwijn de laatste tijd haalt schrijnend. Alsof ze hem uit de Turkse competitie hebben gehaald in plaats van de Premier League.quote:Op zondag 18 december 2022 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt maar ja wel het makkelijkste. Coach is altijd de dupe.
Belangrijke legquote:Op zondag 18 december 2022 15:25 schreef The_Undertone het volgende:
Adriaantje begint er in te komen
Bergwijn is inderdaad enorm slecht. Jammer ook dat hij dat ook nooit toegeeft. Na eerste competitiewedstrijden dachten we dat hij er 30 erin zou leggen...quote:Op zondag 18 december 2022 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe Schreuder zich opstelt in interviews is wel echt bizar, maar dat het probleem dieper ligt dan alleen de trainer of Blind lijkt mij ook wel duidelijk. Ik vind vooral het niveau wat Bergwijn de laatste tijd haalt schrijnend. Alsof ze hem uit de Turkse competitie hebben gehaald in plaats van de Premier League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |