en de uitspraak van zijn naam door Scholten.quote:Op zondag 18 december 2022 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mist Unterbuchner en zijn psychopatenhoofd.
Verkapte zie mij een buurtvader zijnquote:Op zondag 18 december 2022 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Unterbuchner doet me denken aan een geestelijk gehandicapte die vorig jaar in een Woerdens buurthuis trots zijn Sinterklaascadeau's aan me liet zien.
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.quote:Op zondag 18 december 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O, Sedlacek heeft niet eens een tourkaart.
Hij heeft nog heel even een Tourkaartquote:Op zondag 18 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenterboechner was ook wel een fluke. Even heel goed maar compleet verdwenen
Mag toch opdraven op Q Skoel volgens jaar tenzij hij Dirkie weet te verschalken (en dat zou een daverende verrassing zijn)quote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.
Ik denk dat Sedlacek ook een fijnere tegenstander zou zijn voor Dirk om in de flow te komen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mag toch opdraven op Q Skoel volgens jaar tenzij hij Dirkie weet te verschalken (en dat zou een daverende verrassing zijn)
Persoonlijk zou ik er voorstander van zijn als een speler zonder tourkaart die 40-45k in een jaar haalt er een krijgt zonder Q School te spelen. Dit soort mensen of zoals vorig jaar RJR op Q School moet echt niet kunnen gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2022 13:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En de kans is groot dat Karel gewoon naar Q-School moet.
Vorig jaar laatste 16, maar goed. Petersen was destijds allang weer ingekakt en die Duitse fluke die vdBergh had geëlimineerd bleek er ook bar weinig van te kunnen. De ideale route. Wade haalde in dat kwart de halve finale met gemiddeldes onder de 90quote:
Unterbuchner is gewoon een steady speler, maar zonder lokale grootgrutter die hem de kans geeft om het hele circuit af te lopen.quote:Op zondag 18 december 2022 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenterboechner was ook wel een fluke. Even heel goed maar compleet verdwenen
Sedlacek een beetje onderschat geloof ikquote:Op zondag 18 december 2022 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
DRT is nogal pro-Smith als je kijkt naar de Nostra:
18 man hebben Smith
10 man hebben Sedlacek
1 blanco
Hij moet gaan winnen van Dolle Dirkquote:Op zondag 18 december 2022 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft de Oost-Europese qualifiers op de ET bijna allemaal gewonnen en op de Challenge Tour gevlamd.
Smith overschat denk ik vooral (door die fluke van vorig jaar)quote:Op zondag 18 december 2022 13:45 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Sedlacek een beetje onderschat geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |