Na het WK voetbal begint meestal de tour, toch?quote:Op zondag 18 december 2022 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het WK voetbal zit erop, traditioneel het moment om definitief de focus op de Top 2000 te leggen!
Die is dan al een tijd bezig hoorquote:Op maandag 19 december 2022 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Na het WK voetbal begint meestal de tour, toch?
Radio Tour de France!quote:Op maandag 19 december 2022 09:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Na het WK voetbal begint meestal de tour, toch?
Met Herman als anchorman komen we volgende week een aardig eind in de buurt.quote:
Alleszeggende titel, in (ook) dit geval.quote:Op zondag 18 december 2022 17:04 schreef MielMonteur het volgende:
Ik ben nu even sad omdat ik realiseer dat Vluchten Kan Niet Meer er over zo'n 2-3 jaar uitligt
R.E.S.P.E.C.T.quote:Op maandag 19 december 2022 09:06 schreef Dagoduck het volgende:
Neil [...] Mijn vader heeft hem inmiddels 59x gezien
https://kworb.net/spotify/track/58ge6dfP91o9oXMzq3XkIS.html Top 50 wereldwijd dit jaar op Spotify, dankzij TikTok als ik het goed heb.quote:
Ik wil het je graag zeggen, maar ik ben er door een mod op gewezen dat ik hier geen muziek mag delenquote:Op zondag 18 december 2022 08:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe luister je dat integraal terug?
En nog meer pluspunten
- geen Ruud de Wild 👍🏻
Een paar dagen voor de start moet ik hier nu echt maar vaker gaan komenquote:Op zondag 18 december 2022 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het WK voetbal zit erop, traditioneel het moment om definitief de focus op de Top 2000 te leggen!
Wat ben je toch een nette jongen die ons voor foute activiteiten behoudquote:Op maandag 19 december 2022 17:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wil het je graag zeggen, maar ik ben er door een mod op gewezen dat ik hier geen muziek mag delen
Daarom zou ik je absolúút niet willen adviseren eens te googelen op 'Radiotrefpunt Top 2000 1999' en dan zéker niet de allereerste treffer te openen. Ik weiger per-ti-nent je dit te adviseren.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
He’s too young, much too young.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:19 schreef alopio het volgende:
De zanger van The Specials heeft ook een verkeerde timing zeg
Eens...quote:Op woensdag 21 december 2022 07:49 schreef PippenScottie het volgende:
21 december. De meteorologische winter begint, vanaf nu worden de dagen weer langer, meer zon, echt waar!
De kerstpakketten zijn binnen, veel kleedjes dit jaar valt me op.
Bij de Top 4000 doen ze niet aan Marco Borsato cancellen en wordt Margherita gedraaid.
Wat ik maar wil zeggen.. WE GAAN BIJNA BEGINNEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |