Ik luister ook al vanaf 1dec. Skyradioquote:
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik luister ook al vanaf 1dec. Skyradio
Grand Slam gemist?quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wederom niet heel erg onder de indruk van Rock op een tvtoernooi so
Dat was aardig, maar vorm vloertoernooien heeft ie nog nergens aangetikt dit jaar.quote:
Druk van de Prumjur Liekquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was aardig, maar vorm vloertoernooien heeft ie nog nergens aangetikt dit jaar.
Wtf.. gekkiequote:Op zondag 18 december 2022 00:00 schreef Doevelaer het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)ng-geschorst-worden/
Wat een dwaasquote:Op zondag 18 december 2022 00:00 schreef Doevelaer het volgende:
https://sportnieuws.nl/da(...)ng-geschorst-worden/
Dan ga niet weg bij Viaplay!quote:Op zondag 18 december 2022 00:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga Zjak erg missen als ik weg ben bij Viaplay.
Jawel, want de rest is een klerezooi. Hopelijk komt @MasterCaller weer een keertje op FOK! langsquote:
571 dagen geledenquote:Op zondag 18 december 2022 00:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jawel, want de rest is een klerezooi. Hopelijk komt @:mastercaller weer een keertje op FOK! langs
Is geen vrouw toch?quote:Op zondag 18 december 2022 00:07 schreef BB-King het volgende:
Pas nou op Rock, straks krijg je een kopstoot.
Tja, lafaard toch als dat nieuwsbericht klopt?quote:
Eens, nee maar ik zit eens te zoeken. Er is wel echt maar één bron die het hier over heeft. Kan het nergens anders vinden..quote:Op zondag 18 december 2022 00:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, lafaard toch als dat nieuwsbericht klopt?
Eens. Vooroordelen gaan snelquote:Op zondag 18 december 2022 00:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eens, nee maar ik zit eens te zoeken. Er is wel echt maar één bron die het hier over heeft. Kan het nergens anders vinden..
Nvm heb al meer gevonden, maar allemaal hetzelfde bericht. Hij ziet er wel uit als een wifebeater.quote:
En de jeugdfinale. Op de Grand Slam en het EK verloor hij met 100+ nipt van Van Gerwen/Smith.quote:
Typisch weer een slecht onderbouwde take van @Scorpion_17quote:Op zondag 18 december 2022 00:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de jeugdfinale. Op de Grand Slam en het EK verloor hij met 100+ nipt van Van Gerwen/Smith.
Verder alleen nog de PC-finals gespeeld.
Maar hij valt altijd tegen hoor!
Ik blijf erbij: Rock ligt er binnen 1 of 2 rondes uit. Hij had vandaag nauwelijks weerstand.quote:Op zondag 18 december 2022 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typisch weer een slecht onderbouwde take van @:scorpion_17
Als hij eruit gaat tegen Rydz die opeens 100 gaat smijten is dat ook geen schande natuurlijk. Of verliezen van Aspinallquote:Op zondag 18 december 2022 00:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: Rock ligt er binnen 1 of 2 rondes uit. Hij had vandaag nauwelijks weerstand.
100 kansen gehad zich te kwalificeren maar niet gepakt. T houdt een keer op (ook met zn tourcard wsl).quote:Op zondag 18 december 2022 00:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Veulenkamp is dit jaar geen toernooivulling maar studiovulling?
Gaat zn tourkaart hoogstwaarschijnlijk zelfs verliezenquote:Op zondag 18 december 2022 00:24 schreef Boezeidekoe het volgende:
Veulenkamp is dit jaar geen toernooivulling maar studiovulling?
Dimi die het heeft over "het vrouwtje" is een van de meeste cringy dingen dier er zijnquote:Op zondag 18 december 2022 00:28 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Even lekker bekken nou nou kan allemaal
Latersquote:Op zondag 18 december 2022 00:31 schreef Machielovic het volgende:
Ga toch maar slapen, succes diehards
Ik ben vooral benieuwd hoe laat de laatste WK-dartswedstrijd ooit eindigtquote:Op zondag 18 december 2022 00:31 schreef Machielovic het volgende:
Ga toch maar slapen, succes diehards
Dat zul je pas weten wanneer ze het WK ooit afschaffenquote:Op zondag 18 december 2022 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe laat de laatste WK-dartswedstrijd ooit eindigt
Ik heb begrepen dat jij die ging opsnorrenquote:Op zondag 18 december 2022 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Is de tussenstand van drt posts al bekend?
Jaquote:Op zondag 18 december 2022 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
Is de tussenstand van drt posts al bekend?
Denk je aan zelfmoord?quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 00:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk je aan zelfmoord?
We zijn er voor je.
Je kunt met ons geheel anoniem bellen en chatten.
Bel gratis 0800-0113
[..]
Nee.quote:Op zondag 18 december 2022 00:39 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, is bij jullie het geluid ook weggevallen?
nvm, mijn kat had de TV gemute.quote:Op zondag 18 december 2022 00:39 schreef Doevelaer het volgende:
Hey, is bij jullie het geluid ook weggevallen?
Dus dat grensoverschrijdend gedrag was een smoes? Of is het allebei waar?quote:
Aan de vrouw van een crimineel gezetenquote:Op zondag 18 december 2022 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus dat grensoverschrijdend gedrag was een smoes? Of is het allebei waar?
Alweerquote:Op zondag 18 december 2022 00:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Morgen Marcootje bij viaplay
Liever wel. Ga ik boven liggen sloapequote:Op zondag 18 december 2022 00:52 schreef RensAjacied het volgende:
Liever geen 3-0. Diep in de nacht genot
Ik zit altijd aan de buis gekluisterd als Fat Vinny begint te analyserenquote:Op zondag 18 december 2022 09:48 schreef Dachtjewat het volgende:
Ben nog steeds gek van darts maar kan het gelul eromheen echt missen als kiespijn. kijk liever reclame dan 'analyses' van de wedstrijden eerlijk gezegd. niks ten nadele van de mensen die er zitten maar er is gewoon te weinig om te analyseren. Ik zou zeggen 10 minuten voor de eerste wedstrijd even een inleiding op de avond, waar op te letten etc. en 10 minuten na de laatste is meer dan voldoende. geen idee waar je dan de overige tijd mee op moet vullen maar ok
Wij verbruiken al 5 dagen 0,0 m3 gas.quote:
Airfryerontbijt?quote:Op zondag 18 december 2022 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
18 / 77 bekend: Dr_Flash in DRT / [Voorspellen] DRT Nostradamus, editie 2023
Tevens goedemorgen allen. Nu eerst ontbijten.
neen, wat gezondigheid. Yoghurt met granola Noten & Zaden en aardbeien.quote:
DRT is in shock door dit nieuws.quote:Op zondag 18 december 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neen, wat gezondigheid. Yoghurt met granola Noten & Zaden en aardbeien.
Ik zat gisteren al te kijken en als ik op sport druk dan staat darts pas op de tweede plekquote:Op zondag 18 december 2022 11:55 schreef Coelho het volgende:
[offtopic]Ik kijk al de hele week darts en nog steeds toont Viaplay op de home pagina alleen maar films en documentaires met Max. Heb je een live evenement, maak je er geen reclame voor op je landing page[/offtopic]
Mooi goedkoop!quote:Op zondag 18 december 2022 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij verbruiken al 5 dagen 0,0 m3 gas.
Toon stuk
Ondergeschoven arm kindjequote:Op zondag 18 december 2022 11:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zat gisteren al te kijken en als ik op sport druk dan staat darts pas op de tweede plek
Beticht jij Zjak van NSB praktijken?quote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak zat van de week te zeggen dat het bij de Duitsers niet aan de druk van de pers lag, maar gewoon aan het talent van de darters en nu Hopp naast hem zit geeft ie de pers weer de schuld
Schijtnummer ookquote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doodsaaie Prakje Jiwa![]()
![]()
En dan via India naar WK
Razma is toch net zo doodsaai?quote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
En dan via India naar WK
Tegen de doodsaaie Razma, geweldig.quote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
En dan via India naar WK
Hoi Yannick.quote:Op zondag 18 december 2022 12:16 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Prakje Jiwa z’n werparm breekt
Die eerste ronde duurt echt veel te lang.quote:Op zondag 18 december 2022 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Saaiheid troef inderdaad en dat om 12.15. Waar hebben we dit aan verdiend.
Ik ga maar eens thee maken
Alle 4, liefst tegelijkquote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je er 3!
Ook primaquote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier heb je er 3!
Iedereen heeft een naam dus een bijnaam is overbodig.quote:Op zondag 18 december 2022 12:21 schreef Doevelaer het volgende:
Razmataz, wat een waardeloze bijnaam is het ook
Zit ik heel eerlijk gezegd ook niet enorm op te wachtenquote:
Zo lang het maar niet vanaf 11 meter isquote:Op zondag 18 december 2022 12:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou Messi ook kunnen darten?
Ik ben eigenlijk vooral zenuwachtig vanwege het WK pooltje op m'n werk.quote:Op zondag 18 december 2022 12:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zit ik heel eerlijk gezegd ook niet enorm op te wachten
Zijn jouw familiefeestjes van BDO niveau?quote:Op zondag 18 december 2022 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja zeg
Dit zijn beelden van het BDO WK geloof ik
Nee daar komen wel mensenquote:Op zondag 18 december 2022 12:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zijn jouw familiefeestjes van BDO niveau?
Je hebt een schitterende lieve enthousiaste familie!quote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Tagliano het volgende:
Waarom wordt mijn familie hier zo afgekraakt
Ijskoud bad
Een familiefeestje met BDO budget is toch 127K. Mits er betaald wordt.quote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Tagliano het volgende:
Ijskoud bad
Ben jij een Indo?quote:Op zondag 18 december 2022 12:32 schreef Tagliano het volgende:
Ijskoud bad
Nou nou nouquote:Op zondag 18 december 2022 12:33 schreef Anneloos het volgende:
Kut fok reclames die mijn twitch stream naar de tvverneukt
Kaartenbak voor kutgasten waren opquote:Op zondag 18 december 2022 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zit Sjak ineens aan de analysetafel?
Bas Muijs kon nietquote:Op zondag 18 december 2022 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bas Muijs was ziekquote:Op zondag 18 december 2022 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Doet ie wel vaker. Er is een WK Finale om 16:00 dus niemand wilde.quote:Op zondag 18 december 2022 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
@Wereldgozer kloptquote:Op zondag 18 december 2022 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je van een finish naar een niet-finish gaan.
Gewoon netjes geplaatst. Niet via een gare qualifier.quote:Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Razma is ook een glibber eerste klasse. Die hoort niet eens op dit WK.
Met 89 gemiddeld over het hele jaar zo hoog op de ranking staan ben je gewoon een enorme luckbox.quote:Op zondag 18 december 2022 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon netjes geplaatst. Niet via een gare qualifier.
Razma is wellicht de meest nutteloze darter ooit. Zelfs over kasplantjes als Woodhouse kun je nog zeggen dat ze eens een enorme coup op het grote podium hebben gepleegd.quote:Op zondag 18 december 2022 12:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met 89 gemiddeld over het hele jaar zo hoog op de ranking staan ben je gewoon een enorme luckbox.
Vorig jaar had iemand geloof ik eens opgezocht hoe vaak dat gebeurd was op het WK.quote:Op zondag 18 december 2022 12:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je van een finish naar een niet-finish gaan.
Een bod van ¤ 3 dat door een bod van ¤ 50 wordt overboden. Dat gelooft toch niemand.quote:Op zondag 18 december 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.catawiki.com/(...)-den-haag-meet-greet
Niemand wil een meet + greet met Bas Muijs
Opgerot
Waren er maar net zoveel statushouders in Duitsland.quote:Op zondag 18 december 2022 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je gaat aan Max Hopp vragen waarom er maar zo weinig tourcardhouders zijn in Duitsland..
Die was wel wk-waardigquote:Op zondag 18 december 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Goor zwijn is ook live:
Is een première.![]()
Kut kanaal.
Er wil ook niemand een VIP-arrangement bij AZ voor 2 personen (wedstrijd naar keuze). Maar 250 euro lolquote:Op zondag 18 december 2022 12:50 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een bod van ¤ 3 dat door een bod van ¤ 50 wordt overboden. Dat gelooft toch niemand.
Cult WK.quote:Op zondag 18 december 2022 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik zie Jamie Lewis bij de WDF WK-deelnemers staan.
Ik denk dat heel DRT het erover eens is dat het beter zou zijn als ze beide niet doorgaan.quote:Op zondag 18 december 2022 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Wat hebben al die racisten hier tegen Jiwa? Ik zie hem liever dan de dooie nikszeggende Razma, en hij gooit ook gewoon veel beter.
Als ie weer goed gaat gooien is het best leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 18 december 2022 12:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik zie Jamie Lewis bij de WDF WK-deelnemers staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |