Maar dit is helemaal geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Duurde even, maar je hebt blijkbaar een geschiedenis in Tiktok.
https://www.tiktok.com/@:secretlydiax?_t=8YGNlP5S3gz&_r=1

Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denkenquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.

Ja, vind ik ook niet persé maar ach.. iemand vroeg om het linkje. En who am I to judgequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit is helemaal geen mooie vrouw

quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denken Fan-tas-tisch bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fan-tas-tisch bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek na deze Orval een Nocturnum open

quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denken Kleine toevoeging voor @DoevelaerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine toevoeging voor @DoevelaerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van

Leuk haar tieten maar wat een kutkopquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:

Hahaha even norm aub.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine toevoeging voor @:doevelaer
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipje

Nou ja, dat zou mijn moeder erg leuk vindenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine toevoeging voor @:doevelaer
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipje

Typisch engelse make up kopquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk haar tieten maar wat een kutkop

Mijn vrouw heeft ze nog gehaald omdat we iets vergeten warenquote:
 Ik ga ze zo nog even bakken
  Ik ga ze zo nog even bakken  

Doet het niet bij mij, ik krijg non stop Jan Versteegh en Ramonquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:

Nog bijna (helaas bijna) mislukt ook.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Portela heeft zich geplaatst via de Diogo Portela Qualifier.

quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu zit fucking schaatsen te kijken terwijl zijn favoriete darter aan het gooien is
Kan dat

@heywoodu erkennen we nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu zit fucking schaatsen te kijken terwijl zijn favoriete darter aan het gooien is
Kan dat

Je zit zelf ook te kijken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:heywoodu @:heywoodu @:heywoodu @:heywoodu

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |