SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nope.quote:
Frites Atelier stond al lang op m'n wishlist, maar nooit van gekomen. En dan loop je er toevallig eens lang, en verwacht je eigenlijk dat het tegen gaat vallen. Maar ik wil eigenlijk nu al terug.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaa, Frites AtelierZe zitten ook in de outlet in Roosendaal. Uitstekende friet inderdaad, misschien wel de beste ooit.
Ik heb je toetjes in de koelkast liggen. Ik had gedacht dat ze in de vriezer zouden liggen trouwens maar het was dus koeling.
Roosendaal is een stuk dichterbij voor jequote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Frites Atelier stond al lang op m'n wishlist, maar nooit van gekomen. En dan loop je er toevallig eens lang, en verwacht je eigenlijk dat het tegen gaat vallen. Maar ik wil eigenlijk nu al terug.
Oh! Dat had ik er even bij moeten zeggen. Heb je de pure variant? Ik was vandaag terug gegaan om te kijken of ze nu wel de melk-variant hadden (voor onderzoeksdoeleinden), maar helaas weer alleen puur. Wel twee van meegenomen.
Er zit er ook eentje in Den Haag, dus ik moet het gewoon onthouden als ik eens na kantoor iets wil eten. De combi die jij had klinkt ook erg lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Roosendaal is een stuk dichterbij voor je![]()
Ik at afgelopen zomer frites met feta, harissa en nog van alles. Even zoeken.
Ik heb de puuree meegenomen. Er lag ook melk maar daar hou ik niet zo van.
Heb je een onderhandelingspositie? Of moet je je er maar gewoon bij neerleggen dat dit werk slecht betaalt?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:50 schreef Candaasje het volgende:
voorstel tot salaris verhoging om te janken
Ik vrees voor het laatste, maar ik ga wel een tegenvoorstel doen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je een onderhandelingspositie? Of moet je je er maar gewoon bij neerleggen dat dit werk slecht betaalt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vrees voor het laatste, maar ik ga wel een tegenvoorstel doen.Wat een ongelooflijke aso’s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is duidelijk, dat jij en de blijvers hart voor de zaak hebben.
Helaasch, dat de beslissers hart voor hun portemonnee hebben.
Blijf gezellig Flesquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
@:cat-astrophe
neem het maar weer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door AnneX op 18-12-2022 00:08:37 ]
Hier was het glad toen ik naar het station liep. Iets van winterse neerslag vannacht aangevroren... zag er wel mooi uit. Nu mooie zonsopkomst boven Kaatjestad.quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Tele6!
Hier had iemand in de buurt een feestje waardoor ik tot 00:30 het gevoel had dat mn bed in een hoekje van een disco stondgelukkig daarna wel redelijk snel in slaap gevallen. Zo maar eens naar buiten kijken of het er glad uit ziet, zo ja dan even opzoeken hoe laat ik de bus moet hebben. Moet 9.30 bij de bieb zijn.
Had graag iets langer geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |