abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207121474
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207121485
@Cat-astrophe :W

neem het maar weer over :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207121563
Nog even een *O* voor @Clubsoda Ik ga echt enorm goed op Professor, maar dan wel specifieke exemplaren :9

En beterschap @Vanyel . Klinkt echt vierdubbele kut met peren :{

Voor de rest slecht teruggelezen. Dus als iemand nog een mentoren wil, gil gerust ;)

Ik had verder een matige dat op werk (erg leuk team, maar groot deel patiënten ging/gaat slecht tot dood) en een voorstel tot salaris verhoging om te janken.

Nu tijd voor linzen a la Otto , en dan straks een gebakje toe. Terwijl vriend kookt zit ik te genieten op de vloer en heb ik keuze stress wat de tegeltjes voor de keuken betreft :+ dus mijn leven kan hoor.
pi_207121574
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:42 schreef derLudolf het volgende:
Gebakken in ossewit zeker?
Nope.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaaa, Frites Atelier O+ Ze zitten ook in de outlet in Roosendaal. Uitstekende friet inderdaad, misschien wel de beste ooit.

Ik heb je toetjes in de koelkast liggen. Ik had gedacht dat ze in de vriezer zouden liggen trouwens maar het was dus koeling.
Frites Atelier stond al lang op m'n wishlist, maar nooit van gekomen. En dan loop je er toevallig eens lang, en verwacht je eigenlijk dat het tegen gaat vallen. Maar ik wil eigenlijk nu al terug. O+

Oh! Dat had ik er even bij moeten zeggen. Heb je de pure variant? Ik was vandaag terug gegaan om te kijken of ze nu wel de melk-variant hadden (voor onderzoeksdoeleinden), maar helaas weer alleen puur. Wel twee van meegenomen. :D
pi_207121658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nope.
[..]
Frites Atelier stond al lang op m'n wishlist, maar nooit van gekomen. En dan loop je er toevallig eens lang, en verwacht je eigenlijk dat het tegen gaat vallen. Maar ik wil eigenlijk nu al terug. O+

Oh! Dat had ik er even bij moeten zeggen. Heb je de pure variant? Ik was vandaag terug gegaan om te kijken of ze nu wel de melk-variant hadden (voor onderzoeksdoeleinden), maar helaas weer alleen puur. Wel twee van meegenomen. :D
Roosendaal is een stuk dichterbij voor je ;)

Ik at afgelopen zomer frites met feta, harissa en nog van alles. Even zoeken.

Ik heb de pure meegenomen. Er lag ook melk maar daar hou ik niet zo van.

Edit: review
Spoilers!
pi_207121701
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Roosendaal is een stuk dichterbij voor je ;)

Ik at afgelopen zomer frites met feta, harissa en nog van alles. Even zoeken.

Ik heb de puuree meegenomen. Er lag ook melk maar daar hou ik niet zo van.
Er zit er ook eentje in Den Haag, dus ik moet het gewoon onthouden als ik eens na kantoor iets wil eten. De combi die jij had klinkt ook erg lekker. :9

En hopelijk valt het toetje bij jou net zo erg in de smaak. O+
pi_207121805
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207121869
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:50 schreef Candaasje het volgende:
voorstel tot salaris verhoging om te janken
Heb je een onderhandelingspositie? Of moet je je er maar gewoon bij neerleggen dat dit werk slecht betaalt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207121920
Beterschap @Vanyel!

Ik deed niet zoveel vandaag, ondanks mn uitgebreide lijst klusjes :+ maar maakte wel mn kindercollege dus opzich is het belangrijkste wel afgevinkt. Morgen 9.30 in de bieb en dan 10.30-11.30 het college. Wat ze een uur lang willen doen aan voorbereiding van 'de techniek' is me een raadsel, ik heb een simpele powerpoint zonder filmpjes, maargoed. Zal wel protocol zijn ;)
Daarna even in de winkel kijken voor Hema handdoeken want die zijn in de aanbieding en klinken heel fijn (hotelkwaliteit extra zacht). En ik moet nog sporten en vooral was doen want die deed ik vorig weekend ook al niet en dat begint nu wel wat kritisch te worden :+
pi_207121936
Oh ja, ik was ook benieuwd naar het salarisverhogingsvoorstel voor @Candaasje! Stom zeg dat het weinig is. Je zat zelfs onder minimumloon per 1jan, toch? Hebben ze nu dan minimumloon voorgesteld ofzo? Of had ik dit helemaal verkeerd onthouden.
pi_207122197
Wat een rotdag @Candaasje en dan ook nog een salarisverhoging wat anders is als toegezegd toch?

Hier ook niet heel veel bijzonders gedaan, paar boodschappen, pulled chicken gemaak voor 5x, lekker makkelijk bij weinig tijd, even wat rijst en groenten koken en klaar, ruim een uur met zus gebeld (ze woont zo’n 800 meter verderop 😂) en een flink stuk gewerkt aan m’n nieuwe jurk, hopelijk krijg ik m morgen af
We have far more in common than that which devides us..
pi_207123484
quote:
5s.gif Op zaterdag 17 december 2022 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Heb je een onderhandelingspositie? Of moet je je er maar gewoon bij neerleggen dat dit werk slecht betaalt?
Ik vrees voor het laatste, maar ik ga wel een tegenvoorstel doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207123501
@vlindertje89 en @Kaatje1 zie spoiler in bericht hierboven :)
pi_207123611
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik vrees voor het laatste, maar ik ga wel een tegenvoorstel doen.

SPOILER
Wat een ongelooflijke aso’s.
Het is duidelijk, dat jij en de blijvers hart voor de zaak hebben.
Helaasch, dat de beslissers hart voor hun portemonnee hebben.
pi_207123650
De hema handdoeken zijn heerlijk. Wel 2 x apart wassen!

@fietsie wat een prachtige boom en plaatje. Is dat in jouw tuin of van inet?
pi_207123716
Wat een ontzettende naaistreek @Candaasje En degenen die dit bepalen zijn natuurlijk niet de handen aan de tafels. Waarschijnlijk willen jullie directe bazen wel meer betalen maar zijn gebonden aan de eisen van hogerop
We have far more in common than that which devides us..
pi_207124212
Het draait verdomme altijd weer om geld.
En ik zag bij onze dierenarts ook ineens dat de naam verandert had in de naam van een keten of iets.
Echt heel k*t zo @Candaasje misbruik maken van mensen die hart voor dieren hebben ook.
pi_207124541
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
@:cat-astrophe :W

neem het maar weer over :+
Blijf gezellig Fles *O*
pi_207124583
@Candaasje zijn er dan geen cao’s voor paravetrinairs?
Als ik zo kijk op hun site, is de lokale kliniek geen keten.
Is het bij andere klinieken zónder keten ook zo erg? Zijn er nooit vacatures bij de faculteit? met betere voorwaarden? Ben je lid van een vakbond?
SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door AnneX op 18-12-2022 00:08:37 ]
pi_207125569
@Candaasje -O- wat een verschrikkelijke aso's zijn dat.
pi_207125571
Ondertussen ben ik m'n bed uit en over een halfuurtje op pad richting m'n wedstrijd. Voel me redelijk fris dus dat is goed. Tot 2:30 wakker gelegen van de wedstrijdzenuwen _O- altijd _O-

Vervolgens droomde ik dat iedereen gisteren de wedstrijd al zonder me had gelopen :o
pi_207125686
Succes @Tele6!

Hier had iemand in de buurt een feestje waardoor ik tot 00:30 het gevoel had dat mn bed in een hoekje van een disco stond }:| gelukkig daarna wel redelijk snel in slaap gevallen. Zo maar eens naar buiten kijken of het er glad uit ziet, zo ja dan even opzoeken hoe laat ik de bus moet hebben. Moet 9.30 bij de bieb zijn.

Had graag iets langer geslapen :Z
pi_207125715
Ochtend! Toch best vroeg nadat het gisteren met napraten en opruimen een latertje werd.

@Candaasjes : en dan zegt men dat monopolies niet mogen… lijkt het wel verdacht op hier.
En ‘ons soort mensen’ zijn dan inderdaad ook watjes en nemen uit liefde voor werk, mens en/of beest genoegen met minder dan ze waard zijn -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207125721
En sorry allemaal voor @Dr_Flash :@ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207125733
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Succes @:Tele6!

Hier had iemand in de buurt een feestje waardoor ik tot 00:30 het gevoel had dat mn bed in een hoekje van een disco stond }:| gelukkig daarna wel redelijk snel in slaap gevallen. Zo maar eens naar buiten kijken of het er glad uit ziet, zo ja dan even opzoeken hoe laat ik de bus moet hebben. Moet 9.30 bij de bieb zijn.

Had graag iets langer geslapen :Z
Hier was het glad toen ik naar het station liep. Iets van winterse neerslag vannacht aangevroren... zag er wel mooi uit. Nu mooie zonsopkomst boven Kaatjestad. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')