quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vraag is dan alleen of wij zonder hem aan het nieuwe jaar beginnen of hij zonder ons
Sunderland is eigenlijk het 'leukst', door de downfall en online series, maar die gaan natuurlijk never promoten naar de Premier League dit competitiejaar. Het is al knap dat ze na promotie vorig jaar halverwege staan in de Sjempionship.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weinig interessante ploegen in de Championship dit jaar, ja.
Is er eigenlijk ooit een seizoen 3 gekomen van Sunderland Till we Die?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sunderland is eigenlijk het 'leukst', door de downfall en online series, maar die gaan natuurlijk never promoten naar de Premier League dit competitiejaar. Het is al knap dat ze na promotie vorig jaar halverwege staan in de Sjempionship.
Jij bent echt een megagroot beest. Respect voor je sterke boycot.quote:
Waarom? Je kijkt toch ook F1quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Troostfinale boycot ik ook. De grand finale waarschijnlijk ook.
En het subforum F1, boycot je dat?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Troostfinale boycot ik ook. De grand finale waarschijnlijk ook.
Hoe gaat het met Charlton Athletic?quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sunderland is eigenlijk het 'leukst', door de downfall en online series, maar die gaan natuurlijk never promoten naar de Premier League dit competitiejaar. Het is al knap dat ze na promotie vorig jaar halverwege staan in de Sjempionship.
Komt er nog aan. Duurt wel even.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit een seizoen 3 gekomen van Sunderland Till we Die?
Zo kijkt hij wel.. hoop het niet. Heb dat ook altijd met Smishquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gawlas
Richie gaat zich straks van kant maken
Bedankt vriend!quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bent echt een megagroot beest. Respect voor je sterke boycot.
Die is niet in Qatarquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom? Je kijkt toch ook F1
Hoe bevallen de begeleiders op je nieuwe locatiequote:Op zaterdag 17 december 2022 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bedankt vriend!
Stiekem moest ik gewoon verhuizen en had ik geen tijd, maar we houden het op een boycot.
Charlton is finito.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Charlton Athletic?
Nee die doen ze af en toe in Saoedi Arabie en dat soort landen, veel beter natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |