Nu is de Liga het best vertegenwoordigd in de finale, haha.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom niet? Er deden veel PL spelers mee

Daar gaat het niet om.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een troostfinale sla ik over.

Geboycot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom niet? Er deden veel PL spelers mee

Dit is de manier.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tweede scherm bij. Interesseert me eigenlijk ook niet zo

Wel 2e divisie Engeland genot vandaagquote:

Burnley of Sheffield aids op rechtstreekse promotiespots waar niemand op zit te wachten.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel 2e divisie Engeland genot vandaag

Daar zorgt hij zelf wel voor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Zipportal het volgende:
We moeten het nieuwe jaar maar eens zonder Burnett beginnen.

Weinig interessante ploegen in de Championship dit jaar, ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Burnley of Sheffield aids op rechtstreekse promotiespots waar niemand op zit te wachten.

quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:28 schreef Bolasie het volgende:
Hoe doen we dit met Kroatië-Marokko zo allen?

Vraag is dan alleen of wij zonder hem aan het nieuwe jaar beginnen of hij zonder onsquote:Op zaterdag 17 december 2022 15:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar zorgt hij zelf wel voor.

Troostfinale boycot ik ook. De grand finale waarschijnlijk ook.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |