Ga je zien, dat ik dalijk net op die ene zaterdag geen verlof ga kunnen krijgen. Zou me weinig verbazen met mijn mazzel.quote:Op zondag 18 december 2022 14:05 schreef superkimmi het volgende:
[..]
15 ingevuld, 1 kan die dag niet, 4 misschien, 10 zeker
Nu al op voorhand vrij nemen een optie?quote:Op zondag 18 december 2022 14:22 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Ga je zien, dat ik dalijk net op die ene zaterdag geen verlof ga kunnen krijgen. Zou me weinig verbazen met mijn mazzel.
Bij ons is dat niet zo gemakkelijk. Er is maar 1 personeelslid welk voor mij kan invallen, maar dan moet ie wel tijd/zin hebben en dat maakt het nogal lastig voor zaterdagen.quote:Op zondag 18 december 2022 14:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu al op voorhand vrij nemen een optie?
Ik niet hoor, ik heb een hekel aan foto's of mensen lastig vallen om hoe ze eruit zien of wie ze zijn. Al liep een reïncarnatie van Elvis Presley langs me, zou hoi zeggen, handje opsteken en doorlopen. Ik ben dat 1% wat wel (soms) normaal kan doenquote:Op zondag 18 december 2022 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar
Ja maar
Ja maar
Als mensen me in het echt zien willen ze allemaal met me op de foto en handtekeningen enzo
quote:Op zondag 18 december 2022 13:42 schreef superkimmi het volgende:
We willen op eerste kerstdag de datum gaan prikken! Daarna mag je je nog steeds aanmelden, alleen dan staat de datum al vast. De datum waarop de meeste mensen op dit moment kunnen is 11 februari
Ja jij bent die ene die op kan niet staatquote:
Ik ken je alquote:Op zondag 18 december 2022 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja maar
Ja maar
Ja maar
Als mensen me in het echt zien willen ze allemaal met me op de foto en handtekeningen enzo
quote:
Ik heb dit voor de zekerheid ook even in de topic pointer gezet.quote:Op zondag 18 december 2022 00:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
We willen deze meet graag beperken tot mensen van het kerstpakkettenactietopic. Als @:paul daar in enige vorm aan heeft mee gedaan mag hij komen. Anders deze meet liever niet
quote:Op maandag 19 december 2022 03:29 schreef Rafeiro het volgende:
Ja maar nu wil ik wel een foto van vogeltjesdans.
Dat was mijn koffie....quote:
Ik geloof ditquote:
Lief!quote:Op zondag 18 december 2022 00:25 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Maar Gouda ligt volgens mij al een stuk dichterbij en vanaf daar zou je een lift kunnen krijgen
quote:Op maandag 19 december 2022 16:14 schreef Rafeiro het volgende:
Oké ik hoef geen handtekening ofzo, maar als jij dat bent wel petje af.
Ik vind het wel stoer zo te gaan kunnen staan
Mag ik wel een handtekening en een foto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |