Ja maar das meestal een gevolg van de climax.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje die meisjes laat huilen
quote:Op woensdag 21 december 2022 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar das meestal een gevolg van de climax.
Heel verstandigquote:
Ik zei meestal. De andere keren is als vrouwen bijdehandte shit als dit gaan reageren.quote:
Wel hequote:Heel verstandig
Ja MevrouwCactus, laat ons niet in spanning zitten!quote:@:MevrouwCactus ben je al thuis?!?
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ja ja. Ik ben thuis. Ga zo naar de buren
Zondagochtend gaan we uitpakkenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Woeeeehoeeeeeee.
Uitpakpret
ZONDAG?!quote:Op woensdag 21 december 2022 14:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zondagochtend gaan we uitpakken
Sjaak heeft zijn voorletter al ontdekt op pakjes. Hij probeert nu schoolwerk te maken aan de eettafel maar zijn hoofd draait steeds richting de pakjes die nu onder de boom liggen
Ik kreeg een foto van het ophalen van de pakkettenquote:Op woensdag 21 december 2022 09:01 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Kleine spoiler, het zijn 2 dozen geworden, paste niet in 1
weet niet hoe je het gaat halen maar just so you know.
Mn ouders en ik hadden daar beide last van
Oww uhmm had dat dan even moeten aangevenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:41 schreef DJMO het volgende:
Hier was er ook even paniek@:Rob stond bij de parcelshop, pakket niet te vinden. Bleek de verwarring te komen omdat de tenaamstelling Monique Fok was ipv m'n eigen achternaam. Maar ze zijn terecht!
[..]
Ik kreeg een foto van het ophalen van de pakketten
[ afbeelding ]
En mijn eerste reactie was 'holy fuck wat hebben ze allemaal gekocht'
Ik brand van nieuwsgierigheid en spanning, maar ik hou mezelf in tot ik bij de kinderen ben woensdag
SPOILER: niet helemaal kerstpakket topic waardigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel kaas en feel good
You sound reasonable...Time to up my medication.
De kaart die ik op het pakket had geplakt was er ook afgegaan en ik las eerder ook bij iemand die de kaart vergeten was. Dus misschien is dit het jaar van de vergeten kaartenquote:Op woensdag 21 december 2022 14:58 schreef Sharuun01 het volgende:
Ben ik hier thuis de rommel op aan het ruimen zie ik daar een envelope liggen, hey leuk denk ik, maak ik um open is dat het kaartje voor @:Ynske
ben ik vergeten het kaartje erbij te doen![]()
quote:Op woensdag 21 december 2022 15:11 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh kaasSPOILER: niet helemaal kerstpakket topic waardigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel kaas en feel good
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
hahaha, ja daar lijkt het op, moet ook gewoon denken om dat ding in de doos te doen en goed opletten bij het dichtmaken, is overigen ook niet de eerste en zeker ook niet de laatste keer dat me zoiets gebeurdquote:Op woensdag 21 december 2022 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kaart die ik op het pakket had geplakt was er ook afgegaan en ik las eerder ook bij iemand die de kaart vergeten was. Dus misschien is dit het jaar van de vergeten kaarten
[..]
Oeh kaas
Ik snap wel dat jij het goed kan vinden met @KapiteinIgloquote:Op woensdag 21 december 2022 14:58 schreef Sharuun01 het volgende:
Ben ik hier thuis de rommel op aan het ruimen zie ik daar een envelope liggen, hey leuk denk ik, maak ik um open is dat het kaartje voor @:Ynske
Ik ontken alles!!quote:Op woensdag 21 december 2022 15:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het goed kan vinden met @:kapiteiniglodat is ook zo’n chaoot
Het lukt haar anders prima om al dan niet chaotish te shoppenquote:Op woensdag 21 december 2022 15:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het goed kan vinden met @:kapiteiniglodat is ook zo’n chaoot
Goed zo. Success met je nieuwe opleiding.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieverds hier kreeg vandaag toen ik klaar was met mij eerste dag op de opleiding opeens twee pakketjes van de mensen nog van afgelopen zondag en zelfs nog een heel mooi boek van de mensen van vorig jaar.
Mijn dag was al goed vanwege de positieve vibe die ik kreeg van de nieuwe leraren en toen helemaal wordt zeer gewaardeerd dankjewel allemaal.
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lieverds hier kreeg vandaag toen ik klaar was met mij eerste dag op de opleiding opeens twee pakketjes van de mensen nog van afgelopen zondag en zelfs nog een heel mooi boek van de mensen van vorig jaar.
Mijn dag was al goed vanwege de positieve vibe die ik kreeg van de nieuwe leraren en toen helemaal wordt zeer gewaardeerd dankjewel allemaal.
Haha winkelen gaat idd best goed. Maar als zij de kerstpakkettenactie alleen moest doen dan zouden sommige ontvangers 3 pakketten ontvangen, en sommige geen. Of in april ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2022 15:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lukt haar anders prima om al dan niet chaotish te shoppen
From the ashes hahaquote:Op woensdag 21 december 2022 16:24 schreef Takaiki het volgende:
Het is je gegund Dr. Mikey
Dit jaar lekker achter je laten en met goede moed verder met je opleiding. Je kunt het!
Dank jequote:Op woensdag 21 december 2022 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ZONDAG?!
Damn, wat heb jij een geduld![]()
Nou, ik hoop dat de inhoud jullie bevalt. Het is jullie gegund.
Het is té erg maar ik heb niet eens aan een kaart gedachtquote:Op woensdag 21 december 2022 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kaart die ik op het pakket had geplakt was er ook afgegaan en ik las eerder ook bij iemand die de kaart vergeten was. Dus misschien is dit het jaar van de vergeten kaarten
[..]
Oeh kaas
quote:Op woensdag 21 december 2022 14:58 schreef Sharuun01 het volgende:
🤣quote:Op woensdag 21 december 2022 15:26 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ik ontken alles!!
Maar ja ik kan best een chaot zijn, maar dan wel gestructureerd chaotisch, Voor mij is het logisch en klopt alles, voor andere niet
Maar ik vond het oprecht leuk een kaartje te hebben, vol verbazing open ik die envelope om te kijken van wie het is, en toen facepalm![]()
En helemaal terecht..quote:Op donderdag 22 december 2022 11:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
De kerstpakkettenactie gaat goed in de verkiezingen.
We staan tot nu toe bovenaan in de categorie beste/leukste topicreeks![]()
![]()
Top!quote:Op donderdag 22 december 2022 11:59 schreef KapiteinIglo het volgende:
De kerstpakkettenactie gaat goed in de verkiezingen.
We staan tot nu toe bovenaan in de categorie beste/leukste topicreeks![]()
![]()
31,8 dat lijkt me niet te kloppen neequote:Op donderdag 22 december 2022 17:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Top!
Ik ga zo weer onder de wol.
Ouderwetse thermometer gaf me 36,1 stuk beter dan de 31,8 die de IR thermometer vanochtend gaf. Nog wel een paar keer checken, maar pfoei. Koud en zo prima, maar daar schrok ik wel echt heel erg van. Wel handig dat een huisarts je dan vraagt of je nog zo'n ouderwetse hebt![]()
Nu dus maar in mandje onder de wol liggen. Maar soort van gerustgesteld.
Voel me kut en bleh en weetikveel, maar niet meer bang dat is al wel 2 hele grote stappen voorwaarts
31,8 brrrrrr dat is echt onderkoeling. Vanaf 35 graden eigenlijk al. En onder 32 gevaarlijk. De assistente moest een beetje lachen dat ik dat al paraat had toen ik beldeLeek wel een leuke dame trouwens
Nee die hoorde bij het verloren pakket van Mevrouwcactus, die inmiddels terecht is. Maar OP is nog niet bijgewerkt.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:20 schreef DX11 het volgende:
Ik (of eigenlijk mijn schoonmoeder) ben 1 van de ontvangers, de verzender woont in Noorwegen. Het pakket is 8 december al verzonden, vraag me af of het nog aan gaat komen.. Sowieso niet voor kerst helaas zo te zien![]()
Edit: zie nu pas dieemoticon in de OP haha die hoort vast bij dit pakket.
Hoop het ook, zo'n lieve vrouw, ze verdient het echt om wat te krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2022 20:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee die hoorde bij het verloren pakket van Mevrouwcactus, die inmiddels terecht is. Maar OP is nog niet bijgewerkt.
Wel staat die van jullie nog op ‘onderweg.’ In de hoop dat het goed komt
Als dit pakket uiteindelijk echt niet meer aan komt dan wordt er altijd nog wat geregeld. Helaas zal dat niet voor kerst lukken en het blijft rot voor de gever, maar er heeft nog nooit een ontvanger met lege handen gestaanquote:Op donderdag 22 december 2022 20:33 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoop het ook, zo'n lieve vrouw, ze verdient het echt om wat te krijgen.
SPOILER: netjes hoor shoppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rob op 22-12-2022 21:52:38 ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 21:28 schreef Rob het volgende:
SPOILER: netjes hoor shoppersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |