Dit heb ik nog nooit ergens gezien. Je mag altijd links plaatsen, dat is eigenlijk zo'n beetje waarom je überhaupt een account op social media hebt als je content maakt.quote:Op zondag 18 december 2022 19:13 schreef Montov het volgende:
Zijn er trouwens soortgelijke voorbeelden van platformen die dit hebben gedaan? Is dit heel uniek?
Interessant.quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Dubieus dat TikTok niet in dat rijtje staat. Vraag me af waarom dat is.
YouTube staat er ook niet bij. Hij zal geen ruzie met Google of de Chinezen willen?quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
https://help.twitter.com/(...)ial-platforms-policy.quote:Op zondag 18 december 2022 19:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iedereen bannen die een link naar Facebook / Instagram / Mastodon / Truth Social / Tribel / Nostr / Post in hun profiel heeft.
Dat is 90% van de site
Gab ook niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:23 schreef Kijkertje het volgende:
GETTR (en Parler) ook niet:
[ twitter ]
De EU Digital Markets Act geldt vanaf 2 mei 2023.quote:Op zondag 18 december 2022 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Thierry Breton, kom er maar in.
Fok! mag wel. Alleen Facebook, Instagram, Mastodon, Post, Truth Social en nog twee waar ik nog nooit van gehoord had nietquote:Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef Leandra het volgende:
Dus als je je Instagrampost op Twitter meldt dan krijg je een ban? 😃😂🙄🫣
Hoe gaat dat met het Twitter account van FOK! ❓️😳
Misbruik van marktmacht is ook nu al verboden.quote:Op zondag 18 december 2022 19:28 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De EU Digital Markets Act geldt vanaf 2 mei 2023.
Weet hij dat communisme al een jaartje of 30 kapotdood is?quote:
Als je het letterlijk leest, niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:29 schreef Leandra het volgende:
Dus als je je Instagrampost op Twitter meldt dan krijg je een ban? 😃😂🙄🫣
Hoe gaat dat met het Twitter account van FOK! ❓️😳
Omdat het Universele Centrum van de Vrijheid van Meningsuiting, China dus, het Tesla dan wel eens lastig zou kunnen maken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar ze zeggen ook:quote:Op zondag 18 december 2022 19:33 schreef YStec het volgende:
[..]
Als je het letterlijk leest, niet.
"Created solely for the purpose of promoting"...
Maar ja, de regels veranderen toch constant, dus je kan zomaar onterecht geband worden.
https://help.twitter.com/(...)ial-platforms-policyquote:At both the Tweet level and the account level, we will remove any free promotion of prohibited 3rd-party social media platforms, such as linking out (i.e. using URLs) to any of the below platforms on Twitter, or providing your handle without a URL
Nee, dat kan nog altijd niet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:34 schreef IndoorKite het volgende:
Betekent dit dat mensen weer mastodon linkjes kunnen posten op Twitter? Want dat was eerst dus gebanned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |