Hier zit een verhaal achterquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hebben jullie wel eens seks gehad met een formaatje Greaves? (ik helaas wel)
Nou een van die spelers in die partijen anders steeds wel.quote:
Hopelijk lag je bovenop.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Niet lekker. Op haar kont geslagen tijdens doggy maar ook daar kreeg ik een binnenwaartse van.quote:
Nee, maximaal maatje victoria verstappen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Met een koe?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je kampeert erin?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Haar ondergoed ligt btw nog in mijn kelder.
Van kinky.nl?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik durf daar sinds een maand (want toen was het gebeurd), nooit meer naartoe te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, maximaal maatje victoria verstappen.
Toch ben ik erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren als je er zo spijt van hebtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik durf daar sinds een maand (want toen was het gebeurd), nooit meer naartoe te gaan.
Misschien zitten er nu wel beestjes in.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik durf daar sinds een maand (want toen was het gebeurd), nooit meer naartoe te gaan.
Ze ging er bovenop zitten en hij kon geen kant meer opquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ben ik erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren als je er zo spijt van hebt
Drankquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch ben ik erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren als je er zo spijt van hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |