quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:
Is misschien wel de king van onze OP.quote:
Boos zou ik nooit wordenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Met veel zorgvuldigheid gekozen.
Die is toch fulltime student.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Boos zou ik nooit worden
Maar @:KingRoland is de man van de big 4.
JAAAAAquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben 5% javaans, ben ik nu ook indisch?
Ik weet niet zo goed of ze geen interesse heeft of de helft gewoon niet verstaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Engelse dame haakt af bij teveel info
Jij wel hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben 5% javaans, ben ik nu ook indisch?
Ik denk allebeiquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ze geen interesse heeft of de helft gewoon niet verstaat.
Incoming happy endingquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s ogen goedkoop en tikje pretentieus
En veel rimpelsquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s ogen goedkoop en tikje pretentieus
Ja zekerquote:
Die spuit niksquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
Met anabolen spuiten denk je ook dat je de wereld aankan
Dat is Michael van der Plasquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
Met anabolen spuiten denk je ook dat je de wereld aankan
Hetzelfde als wat mannen in dit soort sletjes zienquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Leg me eens uit wat vrouwen in dit soort spierbundels zien.Nooit begrepen.
Zij valt duidelijk op foute mannen ja.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Samen trainen
Sex
Daarna is het over tussen Randy en dingetje
Nouja, maar zij ziet er nog aardig knap uit. Hij heeft alleen spieren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat mannen in dit soort sletjes zien
Kan toch hartje zomer?quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Ze is vergeten haar zonnebril af te zetten. Vreemd.
Aardig knap, dan denk ik aan een jonge Doutzen Kroes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja, maar zij ziet er nog aardig knap uit. Hij heeft alleen spieren.
Wat moet ze wel kiezen dan?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:05 schreef NoCigar het volgende:
Ze dring haar drankkeuze op, dat zou me nu al irriteren. Waarom moet ok zo'n domme mojito drinken?
Ik vind het net een zusje van Georgina Verbaan…quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
Ze lijkt trouwens een beetje op die ene van Og3ne
Oh zo.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat zij kiest maakt me niks uit, maar waarom moet hij dat ook drinken?
Met je ogen, duhquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef alpeko het volgende:
Hoe kijken jullie tegen dat doosje aan?
Als er maar iemand betaaltquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:07 schreef alpeko het volgende:
Hoe kijken jullie tegen dat doosje aan?
/\quote:
Ja ik snap de moeilijkheid niet hoorquote:
Ik ook niet. Onnodig interessant gemaakt onderdeel van het programmaquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap de moeilijkheid niet hoor
Voor het programma wel leuk, want dramaquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ook niet. Onnodig interessant gemaakt onderdeel van het programma
Ik heb daar in het echt nog nooit drama mee gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor het programma wel leuk, want drama
In dit topic staan de zoete wijn en de splitmethode op één wbt dramaquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb daar in het echt nog nooit drama mee gehad.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
Deze is niet goed vierde dimensie? droom dimensie?
Dat eerste is wel terecht. Zou meteen opstappenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit topic staan de zoete wijn en de splitmethode op één wbt drama
Bullshit als je droomvrouw voor je staatquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat eerste is wel terecht. Zou meteen opstappen
Tuurlijk. Dat weet jij toch ook wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bullshit als je droomvrouw voor je staat
Ze wil er eerst in bijten voor ze slikt.quote:
Die gaat zijn hele vrienden groep doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk wel dat je een leuke avond kan hebben met die Friezin.
Als ze maar niet over die zweefdingen begint…
Kan je het erop?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk wel dat je een leuke avond kan hebben met die Friezin.
Als ze maar niet over die zweefdingen begint…
Afstand te grootquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
En toch komt er geen relatie in het noorden
Onzinquote:
quote:
als ik mijn scriptie haal vanaf augustus geen student meer maar mocht ik kwantitatieve onderzoek kiezen hoop ik dat ik op jullie steun kan rekenen.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
als ik mijn scriptie haal vanaf juli maar ik hoop dat mocht ik kwantitatieve onderzoek kiezen dat ik op jullie steun kan rekenen.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
als ik mijn scriptie haal vanaf augustus geen student meer maar mocht ik kwantitatieve onderzoek kiezen dat ik op jullie steun kan rekenen.
Ik ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
als ik mijn scriptie haal vanaf augustus geen student meer maar mocht ik kwantitatieve onderzoek kiezen hoop ik dat ik op jullie steun kan rekenen.
Als je ooit een wetenschappelijke doctrine gaat publiceren dan verwacht ik wel een linkje.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
als ik mijn scriptie haal vanaf augustus geen student meer maar mocht ik kwantitatieve onderzoek kiezen hoop ik dat ik op jullie steun kan rekenen.
quote:Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef DKUp het volgende:
Ik zit al klaar…denk ik…..
Wachtmuziekjes maar dan…
Kom er maar in prinses.quote:Op maandag 19 december 2022 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
5 k*t platen op een rij. Sorry jongens, ik heb het iig wel geprobeerd
Ja die is beter.quote:
samen liedje zingen?quote:Op maandag 19 december 2022 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
5 k*t platen op een rij. Sorry jongens, ik heb het iig wel geprobeerd
quote:
Ons belastinggeld.quote:Op maandag 19 december 2022 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
Dit is zo slecht, waar zit ik naar te kijken joh.
Belastinggeld GENOTquote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Je zou bijna een schadevergoeding van deze mensen gaan vragen, wat een treurnis.
Nou nou nouquote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Je zou bijna een schadevergoeding van deze mensen gaan vragen, wat een treurnis.
KERSSPECIAAAALLLLLquote:
het is ereen van s10quote:
Daar bieden de hoge heren in den haag dan weer geen excuses voor aanquote:
Mits je net een lekker snoepje hebt gegetenquote:
Je bent zelf een lekker snoepjequote:Op maandag 19 december 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mits je net een lekker snoepje hebt gegeten
Dankjequote:
Zij doet ook gelijk de het vest uit.quote:Op maandag 19 december 2022 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Hebben ze hoog zomer weer winterkleren moeten aantrekken voor de opnames
Zoooooooquote:
Zooooooooquote:
Ik ben met mijn Lego Eifeltoren, prima vermaak denk ik zoquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
En al die mensen "oh ik ben alleen met kerst wat een drama". Je hecht er zelf zoveel waarde aan.
Japanquote:
360 dagen is het allemaal oke, maar dan met de feestdagen is het allemaal zo erg.quote:Op maandag 19 december 2022 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben met mijn Lego Eifeltoren, prima vermaak denk ik zo
Of alleen maar op de zolderkamer.quote:Op maandag 19 december 2022 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Nooit iemand tegengekomen
Lees: iedereen wees haar af
Nee. Is te normaal daarvoorquote:
Als je geen social skills heb kan je iedere weekend laat thuiskomen na uitgaan en nog zo eenzaam zijn als iemand die alleen op zijn zolderkamer zit.quote:
Ik ook, nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 19:46 schreef DKUp het volgende:
“Ik studeer beveiliging…”
HAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Lekker voor thuis met het licht (en verwarming) uitquote:Op maandag 19 december 2022 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Deze jongen komt op een kerstdate in deze trui
duoquote:Op maandag 19 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga je misschien een beetje jaloers maken
Ik deel m’n keuken met 7
Mijn lul is nog groterquote:Op maandag 19 december 2022 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Indruk maken met een kamer van 22m2![]()
Voor een student wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2022 19:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Indruk maken met een kamer van 22m2![]()
Niet?quote:
Maar dat boeit je date toch niks?quote:Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een student wel leuk natuurlijk
Als je kneus bent welquote:
Nee, wel friemelen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
Zullen ze nog sex hebben denken jullie?
Ja daar is animo voor.quote:Op maandag 19 december 2022 19:51 schreef cherrycoke het volgende:
Zullen ze nog sex hebben denken jullie?
Genoteerdquote:Op maandag 19 december 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die twee op kamers zo zwaar kut.
hoe weet je dat nou,quote:
Dit.quote:Op maandag 19 december 2022 19:51 schreef DKUp het volgende:
Ik vind die twee op kamers zo zwaar kut.
Keeper geweest denk ik.quote:Op maandag 19 december 2022 19:54 schreef DKUp het volgende:
Hij/hem/man
Pronauns
Eerst bi
Toen voetballer
Nu non-binair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |