abonnement Unibet Coolblue
pi_207105968
quote:
Portret van een groep jonge Russen die door de geheime dienst in de val zijn gelokt, wat resulteert in onrechtvaardige processen en zware gevangenisstraffen - in navolging van het steeds repressievere Russische regeringsbeleid tegen vrije meningsuiting, waarvan we elke dag de gevolgen zien.
https://www.npostart.nl/2doc/15-12-2022/VPWON_1329981

En dan nog beweren dat de Russen zelf maar moeten opkomen tegen dictator Putin. Mijn kapster komt uit Belarus, woont al jaren in Nederland. Haar bankrekening werd (tijdelijk) bevroren sinds de oorlog in Ukraine uitbrak en er sancties tegen Rusland kwamen, en ze moest haar paspoort inleveren, hier in Nederland.

Ze heeft zelf familie in Ukraine en in Belarus, haar neven worden gedwongen om tegen elkaar te vechten.

Maar om dan zelfs hier als verdacht te worden gezien, is te erg voor woorden.

[ Bericht 21% gewijzigd door MadMaster op 16-12-2022 20:26:14 (Context tekst toegevoeg) ]
pi_207111674
Thanks voor de aanpassing, MadMaster. Volgens mij is deze doc ook gewoon te zien op de npo ipv npostart.
  zaterdag 17 december 2022 @ 07:28:30 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207112692
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 00:32 schreef Firuze60 het volgende:
Thanks voor de aanpassing, MadMaster. Volgens mij is deze doc ook gewoon te zien op de npo ipv npostart.
Dat was 'ie wel, afgelopen donderdag op NPO2.
Nu alleen nog via NPO Start te zien…
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')