Wanneer ga je dat lelijke plaatje eens vervangenquote:
Nooitquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:12 schreef heracles het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat lelijke plaatje eens vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zo prachtig. Dank, want die zat een beetje in de vergeethoek;)quote:
Ondergewaardeerd nummer hequote:Op zaterdag 17 december 2022 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo prachtig. Dank, want die zat een beetje in de vergeethoek;)
Ja echt! Dus ik ben je dankbaar en ga nog zeker drie keer of meer luisteren xquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ondergewaardeerd nummer heZO gaaf
En vaak ZO welkom
ja ik heb hem ook nog een keertje op gezetquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt! Dus ik ben je dankbaar en ga nog zeker drie keer of meer luisteren x
Dit is nog wel redelijk goede muziek (voor hedendaagse muziek).quote:
ik heb em geluisterd goed nummerquote:
Heel het album draai ik. Briljante band. Al meer dan 30 jaar top.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb em geluisterd goed nummerfull blast op mijn marley speaker
lekker los gaan amaquote:
heftigquote:Op donderdag 22 december 2022 22:46 schreef Ama het volgende:
You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
Ik nu ookquote:
Meesterwerk. Genieten.quote:
Underated begenadigt zangeres! (zijn er maar weinig van in de top van de wereld)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |