quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn al wat nieuwe series ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou daar heeft die debiel ons helemaal niet bij nodig hoor. Kan ie prima zelfquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het is wel heel erg verontrustend hoe jullie de grootste president ooit voor lul zetten
Die komt ook nog wel aan de beurt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef Prisha het volgende:
Musk heeft nu journalisten van Twitter afgegooid.
Elon, die een maand geleden zijn mond vol had over Free Speech. Nu gooit ie journalisten eraf omdat het hem niet zint wat er geschreven wordt.
Man3
In ieder geval eentje die op mijn volglijst stond ja. Aaron Rupar is foetsiequote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef Prisha het volgende:
Musk heeft nu journalisten van Twitter afgegooid.
Elon, die een maand geleden zijn mond vol had over Free Speech. Nu gooit ie journalisten eraf omdat het hem niet zint wat er geschreven wordt.
Man3
mijn presidentquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het is wel heel erg verontrustend hoe jullie de grootste president ooit voor lul zetten
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:25 schreef Prisha het volgende:
En dan zijn er nog altijd die Trumpies die hier weer iets in menen te "zien".
[ link | afbeelding ]
Pas maar op, straks staat er een indiaan naast je bedquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou daar heeft die debiel ons helemaal niet bij nodig hoor. Kan ie prima zelf
En dan er nog zo mee omgaan. Enige vorm van trots is er niet meer hequote:
Hij is de wereld aan het redden van een cabal pedofielen in de hoogste regionen van de regering én filmsterren, die baby bloed drinken in kelders van pizza restaurants die geen kelder hebbenquote:
Ik vraag me echt af de laatste tijd of er altijd zoveel debielen zijn geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is de wereld aan het redden van een cabal pedofielen in de hoogste regionen van de regering én filmsterren, die baby bloed drinken in kelders van pizza restaurants die geen kelder hebben![]()
En dat doet ie met de Trump Cards yeah![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Alleen pure kwaliteit postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |