quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn al wat nieuwe series ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou daar heeft die debiel ons helemaal niet bij nodig hoor. Kan ie prima zelfquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het is wel heel erg verontrustend hoe jullie de grootste president ooit voor lul zetten
Die komt ook nog wel aan de beurt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef Prisha het volgende:
Musk heeft nu journalisten van Twitter afgegooid.
Elon, die een maand geleden zijn mond vol had over Free Speech. Nu gooit ie journalisten eraf omdat het hem niet zint wat er geschreven wordt.
Man3
In ieder geval eentje die op mijn volglijst stond ja. Aaron Rupar is foetsiequote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef Prisha het volgende:
Musk heeft nu journalisten van Twitter afgegooid.
Elon, die een maand geleden zijn mond vol had over Free Speech. Nu gooit ie journalisten eraf omdat het hem niet zint wat er geschreven wordt.
Man3
mijn presidentquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het is wel heel erg verontrustend hoe jullie de grootste president ooit voor lul zetten
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:25 schreef Prisha het volgende:
En dan zijn er nog altijd die Trumpies die hier weer iets in menen te "zien".
[ link | afbeelding ]
Pas maar op, straks staat er een indiaan naast je bedquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou daar heeft die debiel ons helemaal niet bij nodig hoor. Kan ie prima zelf
En dan er nog zo mee omgaan. Enige vorm van trots is er niet meer hequote:
Hij is de wereld aan het redden van een cabal pedofielen in de hoogste regionen van de regering én filmsterren, die baby bloed drinken in kelders van pizza restaurants die geen kelder hebbenquote:
Ik vraag me echt af de laatste tijd of er altijd zoveel debielen zijn geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is de wereld aan het redden van een cabal pedofielen in de hoogste regionen van de regering én filmsterren, die baby bloed drinken in kelders van pizza restaurants die geen kelder hebben![]()
En dat doet ie met de Trump Cards yeah![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Alleen pure kwaliteit postenquote:
En hoe definieer je een kwaliteits post?quote:
Dat hoor je te weten als je het plaatstquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe definieer je een kwaliteits post?
Nou ja, nee. Geen idee wat JIJ onder kwaliteit verstaatquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoor je te weten als je het plaatst
Ik vraag hierbij alleen enig zelfinzicht hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Geen idee wat JIJ onder kwaliteit verstaat
Uh, zijn die blauwen het daar ook mee eens?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:46 schreef pullup het volgende:
En tetten posten mag altijd natuurlijk
Een checklist? Hou op zeg, al teveel in mijn werkquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:43 schreef pullup het volgende:
En dan loopje even voor jezelf deze checklist af en voila.....
De mate waarin een geheel van eigenschappen en kenmerken (onderscheidende karakteristiek) voldoet aan de eisen (behoefte of verwachting die kenbaar gemaakt, vanzelfsprekend of dwingend voorgeschreven is).
Zie je marc... zij weet het gewoon....quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:46 schreef Prisha het volgende:
Mijn posts getuigen uiteraard altijd van kwaliteit
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie je marc... zij weet het gewoon....
Het gaat eerst over Trump, en dan ineens tetten, dus ik vertrouw het nog niet helemaalquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, zijn die blauwen het daar ook mee eens?
Lurk je stiekem meequote:Op vrijdag 16 december 2022 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat eerst over Trump, en dan ineens tetten, dus ik vertrouw het nog niet helemaal
Ja dan mag het hoor... en anders ook.. moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Als is dat lurken en dat stiekem niet zo heel goed gelukt natuurlijk
smakelijk... he dat ding op rechts heb ik ook ..quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:10 schreef Soury het volgende:
Vlees is klaar. Beetje veel een kilo buikspek (2 uur sudderen in bouillon) . Maar hoeft vandaag niet op. Nog even opbakken met de saus.[ link | afbeelding ] Soort van babi pangang maar zonder die vieze rooie tomaten zooi
Die tang? Ja dat is wel handig ik heb nogal eens brandwondenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
smakelijk... he dat ding op rechts heb ik ook ..
Als ik dat laat zien aan SF heb je een mee-eterquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het te nassen is zijn jullie (een andere keer) welkom.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik dat laat zien aan SF heb je een mee-eter
Ja die tang iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tang? Ja dat is wel handig ik heb nogal eens brandwonden
Ik ook, in het roodquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het van de Xenos. Maar wel een handig ding. Inklappen en gaat zo de la inquote:
kloptquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het van de Xenos. Maar wel een handig ding. Inklappen en gaat zo de la in
Lol jij hebt het zelfde merk ander ding ernaast liggen. Van mij was een soeplepelquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Euh @:pullup, ik heb je roeisters gezien, maar ze werden overspoeld door Trump kaarten![]()
Stoer hoor in die kou.
Haha dit waren alleen mannen als het goed is vanochtendquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Euh @:pullup, ik heb je roeisters gezien, maar ze werden overspoeld door Trump kaarten![]()
Stoer hoor in die kou.
En de vrouwen deden niet mee?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dit waren alleen mannen als het goed is vanochtend
Vandaag effe niet, een van die gasten had dit een beetje zelf geregeldquote:
Ligt de Amstel wel dicht?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag effe niet, een van die gasten had dit een beetje zelf geregeld
Zekerquote:
Hoezo levensgevaarlijk? Wat kan er nou misgaan?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar levensgevaarlijk om te schaatsen lijkt me ... of gebeurt het wel?
Door wat waternivo aanpassingen in de stad ....quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo levensgevaarlijk? Wat kan er nou misgaan?
Ik ben wel eens vanaf de club vertrokken voor een tochtje op de Vinkeveense plassen maar toen lag er echt wel een andere laag ijs op dan nu. Dinsdag is het wel weer openquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar levensgevaarlijk om te schaatsen lijkt me ... of gebeurt het wel?
Ja en? Wat kan er nou misgaan voor die schaatsers?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Door wat waternivo aanpassingen in de stad ....
https://www.at5.nl/artike(...)aatsing-van-woonboot
ok je gaat je gang maar.... vooral wel aan de kanten schaatsen ... daar kun je misschien wel staanquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan er nou misgaan voor die schaatsers?
Ik ga niet schaatsenquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ok je gaat je gang maar.... vooral wel aan de kanten schaatsen ... daar kun je misschien wel staan
zeik dan niet zoquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga niet schaatsen
Er is geen ijs dik genoeg voor mij
Ja hoor, jij moet weer apart doen.quote:
Ik heb nog gekeken in mijn la maar had alleen dit andere dingquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij hebt het zelfde merk ander ding ernaast liggen. Van mij was een soeplepelDie platte heb ik ook
Wat ligt er in jouw keukenla?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor, jij moet weer apart doen.
Gero waarschijnlijk van je ouders.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken in mijn la maar had alleen dit andere ding![]()
Daar waren ooit wat topics van. Volgens mij heb ik er ooit ééntje geopend met die rommel la in je keuken waar je non kook dingen bewaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |