quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn al wat nieuwe series ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou daar heeft die debiel ons helemaal niet bij nodig hoor. Kan ie prima zelfquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het is wel heel erg verontrustend hoe jullie de grootste president ooit voor lul zetten
Die komt ook nog wel aan de beurt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef Prisha het volgende:
Musk heeft nu journalisten van Twitter afgegooid.
Elon, die een maand geleden zijn mond vol had over Free Speech. Nu gooit ie journalisten eraf omdat het hem niet zint wat er geschreven wordt.
Man3
In ieder geval eentje die op mijn volglijst stond ja. Aaron Rupar is foetsiequote:Op vrijdag 16 december 2022 15:19 schreef Prisha het volgende:
Musk heeft nu journalisten van Twitter afgegooid.
Elon, die een maand geleden zijn mond vol had over Free Speech. Nu gooit ie journalisten eraf omdat het hem niet zint wat er geschreven wordt.
Man3
mijn presidentquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
Het is wel heel erg verontrustend hoe jullie de grootste president ooit voor lul zetten
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:25 schreef Prisha het volgende:
En dan zijn er nog altijd die Trumpies die hier weer iets in menen te "zien".
[ link | afbeelding ]
Pas maar op, straks staat er een indiaan naast je bedquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou daar heeft die debiel ons helemaal niet bij nodig hoor. Kan ie prima zelf
En dan er nog zo mee omgaan. Enige vorm van trots is er niet meer hequote:
Hij is de wereld aan het redden van een cabal pedofielen in de hoogste regionen van de regering én filmsterren, die baby bloed drinken in kelders van pizza restaurants die geen kelder hebbenquote:
Ik vraag me echt af de laatste tijd of er altijd zoveel debielen zijn geweestquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is de wereld aan het redden van een cabal pedofielen in de hoogste regionen van de regering én filmsterren, die baby bloed drinken in kelders van pizza restaurants die geen kelder hebben![]()
En dat doet ie met de Trump Cards yeah![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Alleen pure kwaliteit postenquote:
En hoe definieer je een kwaliteits post?quote:
Dat hoor je te weten als je het plaatstquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe definieer je een kwaliteits post?
Nou ja, nee. Geen idee wat JIJ onder kwaliteit verstaatquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hoor je te weten als je het plaatst
Ik vraag hierbij alleen enig zelfinzicht hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, nee. Geen idee wat JIJ onder kwaliteit verstaat
Uh, zijn die blauwen het daar ook mee eens?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:46 schreef pullup het volgende:
En tetten posten mag altijd natuurlijk
Een checklist? Hou op zeg, al teveel in mijn werkquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:43 schreef pullup het volgende:
En dan loopje even voor jezelf deze checklist af en voila.....
De mate waarin een geheel van eigenschappen en kenmerken (onderscheidende karakteristiek) voldoet aan de eisen (behoefte of verwachting die kenbaar gemaakt, vanzelfsprekend of dwingend voorgeschreven is).
Zie je marc... zij weet het gewoon....quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:46 schreef Prisha het volgende:
Mijn posts getuigen uiteraard altijd van kwaliteit
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie je marc... zij weet het gewoon....
Het gaat eerst over Trump, en dan ineens tetten, dus ik vertrouw het nog niet helemaalquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, zijn die blauwen het daar ook mee eens?
Lurk je stiekem meequote:Op vrijdag 16 december 2022 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat eerst over Trump, en dan ineens tetten, dus ik vertrouw het nog niet helemaal
Ja dan mag het hoor... en anders ook.. moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Als is dat lurken en dat stiekem niet zo heel goed gelukt natuurlijk
smakelijk... he dat ding op rechts heb ik ook ..quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:10 schreef Soury het volgende:
Vlees is klaar. Beetje veel een kilo buikspek (2 uur sudderen in bouillon) . Maar hoeft vandaag niet op. Nog even opbakken met de saus.[ link | afbeelding ] Soort van babi pangang maar zonder die vieze rooie tomaten zooi
Die tang? Ja dat is wel handig ik heb nogal eens brandwondenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
smakelijk... he dat ding op rechts heb ik ook ..
Als ik dat laat zien aan SF heb je een mee-eterquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het te nassen is zijn jullie (een andere keer) welkom.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik dat laat zien aan SF heb je een mee-eter
Ja die tang iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tang? Ja dat is wel handig ik heb nogal eens brandwonden
Ik ook, in het roodquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het van de Xenos. Maar wel een handig ding. Inklappen en gaat zo de la inquote:
kloptquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het van de Xenos. Maar wel een handig ding. Inklappen en gaat zo de la in
Lol jij hebt het zelfde merk ander ding ernaast liggen. Van mij was een soeplepelquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Euh @:pullup, ik heb je roeisters gezien, maar ze werden overspoeld door Trump kaarten![]()
Stoer hoor in die kou.
Haha dit waren alleen mannen als het goed is vanochtendquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Euh @:pullup, ik heb je roeisters gezien, maar ze werden overspoeld door Trump kaarten![]()
Stoer hoor in die kou.
En de vrouwen deden niet mee?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dit waren alleen mannen als het goed is vanochtend
Vandaag effe niet, een van die gasten had dit een beetje zelf geregeldquote:
Ligt de Amstel wel dicht?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Vandaag effe niet, een van die gasten had dit een beetje zelf geregeld
Zekerquote:
Hoezo levensgevaarlijk? Wat kan er nou misgaan?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar levensgevaarlijk om te schaatsen lijkt me ... of gebeurt het wel?
Door wat waternivo aanpassingen in de stad ....quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo levensgevaarlijk? Wat kan er nou misgaan?
Ik ben wel eens vanaf de club vertrokken voor een tochtje op de Vinkeveense plassen maar toen lag er echt wel een andere laag ijs op dan nu. Dinsdag is het wel weer openquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar levensgevaarlijk om te schaatsen lijkt me ... of gebeurt het wel?
Ja en? Wat kan er nou misgaan voor die schaatsers?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Door wat waternivo aanpassingen in de stad ....
https://www.at5.nl/artike(...)aatsing-van-woonboot
ok je gaat je gang maar.... vooral wel aan de kanten schaatsen ... daar kun je misschien wel staanquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en? Wat kan er nou misgaan voor die schaatsers?
Ik ga niet schaatsenquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ok je gaat je gang maar.... vooral wel aan de kanten schaatsen ... daar kun je misschien wel staan
zeik dan niet zoquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga niet schaatsen
Er is geen ijs dik genoeg voor mij
Ja hoor, jij moet weer apart doen.quote:
Ik heb nog gekeken in mijn la maar had alleen dit andere dingquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol jij hebt het zelfde merk ander ding ernaast liggen. Van mij was een soeplepelDie platte heb ik ook
Wat ligt er in jouw keukenla?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor, jij moet weer apart doen.
Gero waarschijnlijk van je ouders.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken in mijn la maar had alleen dit andere ding![]()
Daar waren ooit wat topics van. Volgens mij heb ik er ooit ééntje geopend met die rommel la in je keuken waar je non kook dingen bewaard.quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De inhoud van de keukenla.....van onze soury.....
Meetding centimeter
Kam (huh ??)
Kaugum .(haat kaugumkauwers vandaar dat ut daar ligt)
2 scheermesjes .. (ieeww handig om het kaarsvet van je tafel te halen)
Busje antie vries voor autosloten (gut ik ben slim dacht dat het in mijn auto lag)
Waterpomp tang en nog een tang ???
Creditkaart
Paspoorten van de beesten
VU kaart (kut moet es een afspraak maken)
Doosje met sieraden
2 scharen één voor als ik scherp ben en een kinder schaar als ik ut niet ben
2 rollen plakband. Das handig als ik loop te kutten en krijg ut niet van het rolletje pak ik de andere
Tijdschakelaar ???
Een rood dingetje
Nagelvijlen
Een chique bloknootje zo chique dat ik het in een la prop
En een zak met plastic zwarte dingen (geen flauw benul)
Kerst slinger
Veters
Ja daar was Mo mee begonnen ... 3 of 4 topics wel .. in CUL was datquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar waren ooit wat topics van. Volgens mij heb ik er ooit ééntje geopend met die rommel la in je keuken waar je non kook dingen bewaard.
Oh echt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar was Mo mee begonnen ... 3 of 4 topics wel .. in CUL was dat
Oh🤓🤓quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dit waren alleen mannen als het goed is vanochtend
Dat weet ik zelfs nog. Volgens mij staat mijn la er ook nog ergens tussenquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar waren ooit wat topics van. Volgens mij heb ik er ooit ééntje geopend met die rommel la in je keuken waar je non kook dingen bewaard.
Ja allemaal zooiquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs nog. Volgens mij staat mijn la er ook nog ergens tussen
Er is niet heel veel veranderd... Alufolie, magno folie e.d. alleen ligt het redelijk op een rijtjequote:
Die shit heb ik wel in de juiste la. Maar de rommel la is er nog steeds. Ik heb mijn kerstboom wat opgeleukt met wat slingersquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er is niet heel veel veranderd... Alufolie, magno folie e.d. alleen ligt het redelijk op een rijtje
Ja origineel wel ja. Toen de rommel laquote:
Gewoon een keer verhuizen. Binnen een jaar is je rommel la weer volquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:17 schreef chufi het volgende:
Die laden zijn alleen maar voller geworden
OK ...quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een keer verhuizen. Binnen een jaar is je rommel la weer vol
Dat was een anderequote:Op vrijdag 16 december 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt er zelf in gepost.
Jammer dat de meeste foto's het niet meer doen.
Er zijn er ook meerdere. Jammer dat vaak de foto's het niet meer doen.quote:
Misschien wel gelukkigquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zij er ook meerdere. Jammer dat vaak de foto's het niet meer doen.
Een puffy shirt ?quote:
Ik weet niet wat dat is maar gewoon een blouse over een blouse.quote:
Ken je klassiekersquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar gewoon een blouse over een blouse.
Daar heb ik maar weinig van gezien eigenlijk.quote:
No soup for youquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Daar heb ik maar weinig van gezien eigenlijk.
Dat zou nu toch een beetje mosterd na de maaltijd zijn.quote:
Ik heb het allemaal weer gekeken. Ook omdat weer met Curb ben begonnen. Ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:58 schreef pullup het volgende:
Was wel een van de leukere comedy series
Smaken verschillen enzulksquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:58 schreef pullup het volgende:
Was wel een van de leukere comedy series
Ik kijk regelmatig nog stukjes van 5 min terug op youtube.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weer gekeken. Ook omdat weer met Curb ben begonnen. Ik vind het geweldig
Het staat weer opquote:
Waar haal je de vandaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:00 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Okquote:
Lincoln Project maakt ze op twitterquote:
Larry David is brilliantquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig nog stukjes van 5 min terug op youtube.
Niet helemaal zo leuk als een hele aflevering maar ze komen af en toe langs in hapklare brokjes zo
Die werkt tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef maily het volgende:
Waar is mario?
ONZ / POEPtopic. Selecteer hier welk type poep je voor het laatst hebt.
Oh wowquote:
Friends is het voor mij ook niet helemaalquote:
Nee dat vind ik matigquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Friends is het voor mij ook niet helemaal
Dat wel even wat anders he?quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Friends is het voor mij ook niet helemaal
Jummie, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
Godverdomme dat was toch een partij lekker.[ link | afbeelding ]
Ja zo lekker. Ik mis mijn Chinees uit west. Maar nu kan ik het ookquote:
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
En een uur om ze aan te doen dan eertquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
Kerst. Je bent een uur bezig om alle lampjes en kaarsjes uit te doen
Ow effe checkenquote:
Ja maar dat is gezelligquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
En een uur om ze aan te doen dan eert
Ik heb er meestal niet het geduld voorquote:
Met die vervelende Wennemarsquote:
Ik was wat karig met de versieringen. Maar nu komt mijn moeder op bezoek zondag dus heb ik de berging leeg getrokkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb er meestal niet het geduld voor
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
Kerst. Je bent een uur bezig om alle lampjes en kaarsjes uit te doen
Ja echte kaarsjes moet je niet aan denken toch?quote:
Ook netjes blazen .. anders de boom in de hensquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echte kaarsjes moet je niet aan denken toch?
Spugenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook netjes blazen .. anders de boom in de hens
Hoe durf! Zit je weer te stoken?! Altijd Mario bashenquote:Op vrijdag 16 december 2022 20:06 schreef maily het volgende:
Waar is mario?
ONZ / POEPtopic. Selecteer hier welk type poep je voor het laatst hebt.
Ik weet nog wel dat die kaarshoudertjes bij de kerstspullen zaten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel meegemaakt, maar al heel snel hadden we electrische ...
Avond kerel.quote:
Idd, nu lekker het weekend in.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi Eend. Hoe is het, nog gesollied, las ik?
Dat ziet er heul goed uit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
Ja, haha. Echt een vreemde opgefokte snuiter. Zo eentje die bij Mart Smeets op schoot kroop, maar thuis z'n vrouw afrostequote:
Mooi!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu lekker het weekend in.
Eyy sly!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Alles oke?
Deed mij aan gefrituurde ( in ossewit) hondenbrokken denken
Lekkerrr!!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:08 schreef Soury het volgende:
Ja altijd vervelend 'politiek correct' op TV.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, haha. Echt een vreemde opgefokte snuiter. Zo eentje die bij Mart Smeets op schoot kroop, maar thuis z'n vrouw afroste
Mooi! Alles ook oke, thanks. Zoek m'n handschoenen. Nog ff eruit.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eyy sly!
Ja hoor, alles prima hier. Bij jou ook?
Eens. En dat gestotter. Is natuurlijk rot als je het hebt. En er mee spotten kankanakannkankankan ook echt niet, is not donedundone. Maar iemand die stottert als sportverslaggever neerzetten is toch wel een beetje raar, vind ik dan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja altijd vervelend 'politiek correct' op TV.
Joviaal, zogenaamd grappig en fanatiek maar zit overduidelijk die rol te spelen
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf! Zit je weer te stoken?! Altijd Mario bashen![]()
![]()
*sly drukt (ik schreef "drukt") per ongeluk op de like-knop, later de tr-rakker
SMS; banknop aan naar...quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat laat. Ik heb je banknop aangezet.
Ik was ook laat, want hij was alweer uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sorry, ik was wat laat. Ik heb je banknop aangezet.
Zet ik hem toch weer aanquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook laat, want hij was alweer uit
Weet ik togquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga jullie lieffies toch niet bannen
Kan jij dat wel dan?quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga jullie lieffies toch niet bannen
De Dees kan alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:04 schreef Deisyy het volgende:
ik heb een Vet & Lazy
Die is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lekker?
ik heb een Vet & Lazy
Ben benieuwd of die geschikt is voor de volgende proefrondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Leuk en lekker, zij hebben lekkere biertjes, deze is ook lekkerquote:
Ze hebben 'm niet bij Mr. Hopquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die geschikt is voor de volgende proefronde
Ah jammerquote:
Die Sweet Baby Jesus wilde ik de afgelopen ronde nomineren, maar Mr. Hop heeft hem niet, is van een Rotterdamse brouwer, dus misschien te onbekend.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die geschikt is voor de volgende proefronde
Dat ding heeft al een +1 voor het etiketquote:
Als ik moet kiezen zou ik de Sweet Baby Jesus kiezen, die vind ik net wat smakelijker dan de Fluffy, die smaakt wat zeperig en ik vind Sweet Baby Jesus een geweldige naam voor een biertjequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef pullup het volgende:
Dan moeten we het van de smaakbeelden hebben die @:Deisyy bij dat plaatje kan leveren nadat ie op is
Oh ja nog een +1 voor de naamquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen zou ik de Sweet Baby Jesus kiezen, die vind ik net wat smakelijker dan de Fluffy, die smaakt wat zeperig en ik vind Sweet Baby Jesus een geweldige naam voor een biertje
Kan je Vet & Lazy niet even gaan pitchen bij Mr. Hop?quote:
Ik zou 'm ook zeker kopen als ik 'm tegen kwamquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ding heeft al een +1 voor het etiket
Nee nee, ik bedoelde dat ik ze allebei lekker vind, maar de Fluffy wat geparfumeerder smaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja nog een +1 voor de naam
De aanbeveling dat hij niet naar zeep smaakt is wat dubieus, daar krijgt ie geen +1 voor
Ja, daar doelde ik opquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je Vet & Lazy niet even gaan pitchen bij Mr. Hop?
Langs gaan met flesjesVet & Lazy natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op
Of bedoel je dat ik even langs mag gaan?
Ow, maar die heb ik geen, dus misschien kun jij daar langs gaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Langs gaan met flesjesVet & Lazy natuurlijk
Deze man was panda in zijn vorige levenquote:
Venray is wat ver voor mij, maar die biertjes verkopen ze hier bij Gall & Gall, zouden ze die bij jou dan niet hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, maar die heb ik geen, dus misschien kun jij daar langs gaan
Panda's zijn toch wel slimmer dan dat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze man was panda in zijn vorige leven
[ twitter ]
Nopequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panda's zijn toch wel slimmer dan dat?
Ik denk dat dat alleen de lokale Gall & Gall is, want lokaal biertjequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Venray is wat ver voor mij, maar die biertjes verkopen ze hier bij Gall & Gall, zouden ze die bij jou dan niet hebben?
Hadden die ook slaven ?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
NOS-Sport nu ook onder vuur voor het verleden ...
Brielle valt onder lokaal voor Rotterdams bier?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen de lokale Gall & Gall is, want lokaal biertje
Semi-lokaalquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brielle valt onder lokaal voor Rotterdams bier?
Drankgigant heeft hem ook
Met slaven? of met NOS-sport?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
soort van denk ik .. Heb jij er nooit mee van doen gehad ?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
Why does it always rain on me
[ twitter ]
Pciesquote:
Dat is misschien wel een goed idee, toch weer andere keuzesquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Semi-lokaal
We kunnen ook weer een keer uitwijken naar drankgigant
Stik, moet ik nu mijn biertje weer in de koelkast zetten?quote:
Beetje jammer, ik ben groot Buzz Lightyear fanquote:
Aww sorryquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik ben groot Buzz Lightyear fan
Misschien heb ik nog wat nominaties die ik eerder ontvangen heb maar die Mr. Hop niet hadquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee, toch weer andere keuzes
ik heb een Vet & Lazy
Mijn tante on speedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik ga alvast mijn nominatie sturenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien heb ik nog wat nominaties die ik eerder ontvangen heb maar die Mr. Hop niet had
Ban hem.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ga even mijn ogen spoelen met bleek
Pics als hij hangtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fantjes
[ twitter ]
Moet de mijne ook op laten hangen
Hooiiii Deissquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Sly! Ga je weer meeten dit weekend?
Vergeet niet de details te dm-en/faxen/telexenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooiiii Deiss. Met jou en Pris toch morgen?
Mijn favo dierenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fantjes
[ twitter ]
Moet de mijne ook op laten hangen
Zou infantje het zelf gedaan hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
Messi gaat winnen ... daar heeft de FIFA wel de juiste virussen voor verspreid
https://www.thesun.co.uk/(...)-because-of-illness/
Je zou het haast gaan gelovenquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou infantje het zelf gedaan hebben?
ja ja .. was net weer ff live ...quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
6-0 voor en toch 20 seconden voor tijd de videoref nog aanvragen om nr 7 te halen ofzo
Dat ga ik ook niet halen die herenquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ja .. was net weer ff live ...
Die mannen zoeken het maar verder uit ... dat geloof ik wel ..
En daarnaast kijk ik liever naar de damesquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook niet halen die heren
Vreemd welquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast kijk ik liever naar de dames
Ik moest even nazoeken voor de zekerheid.quote:
21 lentes jong.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja ik sta vandaag 50 jaar op deze aardkloot.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 06:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet meer![]()
Nouja, beetje nog, maar dat komt door de buitentemperatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |