SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wattimena is een tandje erger en kent geen vergelijk. Hij is niet inwisselbaar voor anderen. Wattimena is de jeuk op de plek waar je net niet bij kan, Wattimena is als kinderen op een dramaandag in het OV, maar dan constant in je gezicht schreeuwend.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tsja, Geer of Goor, Frankrijk of Argentina.
Dit kan niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Peter Wright is een vermakelijke act
"motionless performing style, where they stood on stage and stared at the floor" past wel bij Sjurmeen.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben dol op mbv maar het is geen lekkere opkomstmuziek denk ik.
Oke oke Meneer van Roosmalen, u heeft helemaal gelijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wattimena is een tandje erger en kent geen vergelijk. Hij is niet inwisselbaar voor anderen. Wattimena is de jeuk op de plek waar je net niet bij kan, Wattimena is als kinderen op een dramaandag in het OV, maar dan constant in je gezicht schreeuwend.
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Peter Wright is een vermakelijke act
Hij verspilt ook teveel energie op het podium.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Djermeen alweer aan het zuurstof, ik zou toch maar eens wat gaan afvallen smerige cholesterolhoop.
Alle luikjes?quote:Op donderdag 15 december 2022 23:09 schreef Wereldgozer het volgende:
De luikjes bij user @:anneloos zijn al even dicht @:fetx
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |