SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DRT zijnde leggen we hem gewoon het zwijgen opquote:Op donderdag 15 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik wist gewoon dat onlogisch weer ging lopen kloten, valt tegen dat het vanaf dag 1 is
We kunnen wat anders gaan doen
Hopelijk ver wegquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kijken jullie voor het eerst een wedstrijd van Keane Barry, of zo?
Dit is een openbaar forum makker. Als je wat anders gaat doen zal niemand je er van weerhouden!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik wist gewoon dat onlogisch weer ging lopen kloten als we streams kijken, valt tegen dat het vanaf dag 1 is
We kunnen wat anders gaan doen
Ik verbied je ook nergens je als een volstrekte randdebiel te gedragenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum makker. Als je wat anders gaat doen zal niemand je er van weerhouden!
Veel plezier met wat je gaat doen
Laten we het maar weer over de wedstrijd hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verbied je ook nergens je als een volstrekte randdebiel te gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |