Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gratis streams zijn voor paupers.

Zin in bier nu.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!

Elke keer een tweede date met een meisje waarvan hij al weet dat het niets wordtquote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was zeker heel druk met hahah daten en hihi drinken en hoho misschien wel een pilletje!

quote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?

Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwzquote:Op donderdag 15 december 2022 20:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Koop ik lekker een pizza van het geld dat ik bespaar, joe.

Hier hoort een illustratie bij.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwz

Die dartsfans verzinnen anders de gekste outfits.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het zou ook gek zijn als er wel een hond zou zitten @:Mexicanobakker

Wat is dat nu weerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef The_Undertone het volgende:
Wordt een Red Wedding voor Robb
 #dtv
 #dtv

Wot, ik weet niet zellufquote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of zo'n turbo schaal bittergarnituur jwz

Enter Rits de Boer tweetsquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.

Nope.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
GAme of Thrones niet gezien?

Hebben ze sluikreclame ofzo via het commentaar jaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:djkoelkast kijkt liever ZONDER FOK.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |