Ik zie inderdaad staan:quote:Op donderdag 15 december 2022 14:58 schreef BE het volgende:
Volgens mij kon je ze tot 11 dec inleveren dus ik heb de mijne weggekieperd want ik hoefde hem zelf niet en vergat hem steeds voor mijn zus mee te nemen.
https://www.postcodeloterij.nl/hollandsehuisjesquote:Van maandag 28 november tot en met zondag 11 december kunt u de Hollandse Huisjes ophalen bij de dichtstbijzijnde Albert Heijn. Pak uw favoriete huisje uit het schap, scan de bijgesloten cadeaubon aan de (zelfscan)kassa en u bent klaar.
Mss mag he er wel gewoon nog wat meenemen als je het vraagtquote:Op donderdag 15 december 2022 16:16 schreef Aure het volgende:
Klopt ja, maar er staan er bij mij dus nog heel veel! Dus wilde het gewoon nog even proberen
Ja, ik zou het inderdaad lief vragen.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:21 schreef BE het volgende:
[..]
Mss mag he er wel gewoon nog wat meenemen als je het vraagt
Welke mis je?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:02 schreef Aure het volgende:
Hai!
Is er iemand die een bon over heeft van de postcodeloterij huisjes en die hem niet meer gaat gebruiken en mij de foto van de streepjescode zou willen sturen?
Mijn moeder heeft er nu 3 (ook eentje via onze eigen bon) en ik wil haar graag ook verrassen met de laatste en bij onze appie staan er nog best wat (ook al is de actie officieel voorbij geloof ik).
Thanks
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:21 schreef BE het volgende:
[..]
Mss mag he er wel gewoon nog wat meenemen als je het vraagt
Zou ik kunnen proberen ja, maar ik vraag me af of ze daar in mee gaanquote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, ik zou het inderdaad lief vragen.
Het zaanse huisje!quote:
oh ik heb de trapgevelquote:Op vrijdag 16 december 2022 04:23 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Zou ik kunnen proberen ja, maar ik vraag me af of ze daar in mee gaan
[..]
Het zaanse huisje!
Lief!quote:Op donderdag 21 november 2024 19:11 schreef Aure het volgende:
Ik wil hier even mijn dank uitspreken naar @:Paarsbeestje die voor het derde jaar op rij haar bon met mij (of eigenlijk mijn moeder) deelt en ook nog eens extra huisjes probeert te regelen nu ze weet dat moeders met een gebroken knie thuis zit (En ik daar binnenkort het huis een beetje in kerstsfeer ga omtoveren omdat ze zelf niet zo mobiel is nu).
Ik hoef zelf dus geen huisjes meer, maar als iemand anders ze zoekt of iemand hun bon wil delen, gebruik daar vooral dit topic voor!
Hahaha ik heb nog een bon! Had er eentje van een vriendin gekregen omdat hier altijd wel mensen zijn die ze graag willen hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:41 schreef Attitude het volgende:
Met dank aan @:ZombieQueen Visserhuisje binnen!!
Als er nog iemand een bon over heeft ??
Nou , weer een huisje binnen! Bedankt!quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:13 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Hahaha ik heb nog een bon! Had er eentje van een vriendin gekregen omdat hier altijd wel mensen zijn die ze graag willen hebben.
Je krijgt 'm vanavond in je pb!
Yeeeh, wat fijn!quote:Op zaterdag 7 december 2024 12:58 schreef Attitude het volgende:
[..]
Nou , weer een huisje binnen! Bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |