quote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Als hij NIET wordt bezorgd, dan zeg ik bij deze toe dat, indien @:MaJo daarmee instemt, ze hetzelfde pakket nogmaals maakt en dat alsnog wordt opgestuurd.
Dat is echt heel lief van je. Hopelijk zal het niet nodig zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Als hij NIET wordt bezorgd, dan zeg ik bij deze toe dat, indien @:MaJo daarmee instemt, ze hetzelfde pakket nogmaals maakt en dat alsnog wordt opgestuurd.
Er is haar een pakket toegezegd. Dat pakket hoort ze te krijgen. Ik ben niet blij met de situatie, en nog minder dat ik het bedrag nog een keer moet uitgeven in dat gevalquote:Op donderdag 15 december 2022 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]Dat noem ik nou naastenliefde; grote bek maar een klein hartje
Net als @:scorpie overigens
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
We delen dan de kosten wel maatjequote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vermoed dat er wel mensen zijn die dan ook een financieel steentje bij willen dragen.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is haar een pakket toegezegd. Dat pakket hoort ze te krijgen. Ik ben niet blij met de situatie, en nog minder dat ik het bedrag nog een keer moet uitgeven in dat gevalmaar de ontvangster gaat haar pakket krijgen, linksom of rechtsom.
Linksom of rechtsom: als het nodig is dat er een nieuw pakket geshopt moet worden; dan wil ik er persoonlijk voor zorgen dat het pakket afgehaald wordt bij Majo en bezorgd wordt bij MevrouwCactus, door het met het ov op te halen en persoonlijk af te leveren. (Wordt alleen wel 3 januari pas dan, eerder ben ik niet terug).quote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is haar een pakket toegezegd. Dat pakket hoort ze te krijgen. Ik ben niet blij met de situatie, en nog minder dat ik het bedrag nog een keer moet uitgeven in dat gevalmaar de ontvangster gaat haar pakket krijgen, linksom of rechtsom.
Ja ik had je wel verwachtquote:Op donderdag 15 december 2022 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We delen dan de kosten wel maatje
Ik subsidieer wel mee hoor. Beetje flauw dat je twee keer bijdraagtquote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Al deze liefde![]()
Ik zit gewoon met tranen dit te lezen. Zoveel goede mensen hier
Zo liefquote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is wel heel liefquote:Op donderdag 15 december 2022 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: als het nodig is dat er een nieuw pakket geshopt moet worden; dan wil ik er persoonlijk voor zorgen dat het pakket afgehaald wordt bij Majo en bezorgd wordt bij MevrouwCactus, door het met het ov op te halen en persoonlijk af te leveren. (Wordt alleen wel 3 januari pas dan, eerder ben ik niet terug).
Heb je nieuws? wat zegt de chat?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lief
[..]
Dat is wel heel liefAlleen zal niet alles nog te verkrijgen zijn maar het meeste is wel te vervangen
Ik denk dat ik het dan hoogstpersoonlijk ga bezorgen, dan komt het zeker goeden laat ik nou net vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw dus dan maak ik er gewoon een dagje van
En tevens ook de reden dat ik blij ben dat ik voor al m'n pakketten heb besloten om ze zelf te bezorgen, ook al kost me dat gewoon een volle werkdag zoals vandaagquote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel de vervelende mogelijke situatie waarom we van bijna alles wel een foto hebben gemaakt, mocht er dan iets vervangen moeten worden is dat een stukje makkelijker...
Maar ja, je hoopt dat natuurlijk nooit nodig te hebben
Tja, dat gaat mij qua tijd ivm werk en dergelijken dan weer niet lukken, zo heeft iedereen zijn dingen waar hij/zij juist wel mee kan helpenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
En tevens ook de reden dat ik blij ben dat ik voor al m'n pakketten heb besloten om ze zelf te bezorgen, ook al kost me dat gewoon een volle werkdag zoals vandaag
Ik verkeer in een zeer luxe positie wat dat betreft ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat gaat mij qua tijd ivm werk en dergelijken dan weer niet lukken, zo heeft iedereen zijn dingen waar hij/zij juist wel mee kan helpen
Zoiets bood ik ook al aan, maar in het geval dat, wil Majo liever zelf gaanquote:Op donderdag 15 december 2022 20:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe dan ook, het komt goed!
@:mevrouwcactus krijgt gewoon een pakket![]()
Ik zie wel een goede reden voor een vervolg op onze roadtrip
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lief
[..]
Dat is wel heel liefAlleen zal niet alles nog te verkrijgen zijn maar het meeste is wel te vervangen
Ik denk dat ik het dan hoogstpersoonlijk ga bezorgen, dan komt het zeker goeden laat ik nou net vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw dus dan maak ik er gewoon een dagje van
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
@:MevrouwCactus
Sorry voor het ongemak. @:MaJo en ik kunnen er niets aan doen, aan deze situatie, maar als het niet goed komt komt het alsnog goed, alleen of dat dan nog voor Kerst is, dat weet ik niet.Aan mij zal het niet liggen hoor, maar MaJo moet ook tijd hebben en het moet dan ook nog eens aankomen voor Kerst en daar gaat het schijnbaar vooral mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |