SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feelgoodtopics
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goed idee!quote:Op donderdag 15 december 2022 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even door je Facebook vrienden bladeren? Ik heb ook een shitload fokkers als vriend op fb, maar waarvan ik de UserName niet meer zou wetendaarom staan ze in WhatsApp allemaal opgeslagen onder hun fok naam
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:12 schreef Deepcage het volgende:
@:djmo @:KapiteinIglo en @:superkimmi
Ik wilde even delen dat bezorgdienst, "Castricum-Express", zojuist het kerstpakket voor mij heeft afgeleverd. Het was heel gezellig en leuk om kennis te maken met DJMO. Hele gezellige meid zeg!Goed kijken hoe het is ingepakt. Kun je van leren voor volgend jaar als jij weer mijn shopper wilt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kadootjes en zo laat ik nog netjes dicht tot kerst, al moet ik zeggen dat ik nu al brand van nieuwsgierigheid wat er overal in zit. (en dan zit er nog een deel eten/drinken in de doos), maar dat laat ik er ook nog even in zitten
Heel erg bedankt ook aan de gulle gever, wie het ook moge zijn!
Een hele fijne kerst alvast voor iedereen, een mooie, veilige jaarwisseling met alle vingers en ogen er nog aan en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij!
Groetjes,
Deepcage![]()
Is het al mogelijk om op te geven voor volgend jaar?![]()
Wow, wat een prachtige hanger.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo beter te zien denk ik.1
Zou het van de OUD Secret Santa kunnen zijn, of doe je daar niet aan mee?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een doos thuis gekregen en volgens mij komt het van een FokkerEr zit alleen geen briefje oid bij dus ik ben een beetje in de war
![]()
En ik herken de naam wel, maar kan de forum naam niet koppelen aan de naam dus nu weet ik niet bij wie ik het kan navragen
quote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef RiZu het volgende:
[..]
Goed kijken hoe het is ingepakt. Kun je van leren voor volgend jaar als jij weer mijn shopper wilt zijn![]()
Is het al mogelijk om op te geven voor volgend jaar?![]()
Nope, er is iets misgegaan. Het pakket is van @CoolGuy en mij maar @MevrouwCactus heeft een totaal ander pakket ontvangen. Wel met de sticker met mijn adresgegevens eropquote:Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou het van de OUD Secret Santa kunnen zijn, of doe je daar niet aan mee?
Op het doosje stond "mamakado"quote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Wow, wat een prachtige hanger.
@:Speedfight . Mag ik weten waar die vandaan komt? Mag ook in DM.
Wat?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, er is iets misgegaan. Het pakket is van @:CoolGuy en mij maar @:MevrouwCactus heeft een totaal ander pakket ontvangen. Wel met de sticker met mijn adresgegevens eropNu hopen dat het origineel alsnog boven water komt want anders is het echt balen
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, er is iets misgegaan. Het pakket is van @:CoolGuy en mij maar @:MevrouwCactus heeft een totaal ander pakket ontvangen. Wel met de sticker met mijn adresgegevens eropNu hopen dat het origineel alsnog boven water komt want anders is het echt balen
Dankjewel, ik ga eens kijken. Hij is echt prachtig.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op het doosje stond "mamakado"
Neejoh. Wat mega vervelendquote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hè? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh. Geen pakket wat van jullie vandaan komt? Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde je zo al een PM sturen maar ja dusquote:
Ik zei ook al, er gaat altijd wel iets foutquote:Op donderdag 15 december 2022 19:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]afwachten, maar als we denken alles gehad te hebben gebeurd dit
Dat hoop ik ook maar ik vrees wel het ergste. We hebben even gefactimed en de sticker met mijn gegevens zat er behoorlijk los op. Het lijkt er dus op dat deze is losgeraakt en op een ander pakket is belandt.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Neejoh. Wat mega vervelenddan maar hopen dat het ‘slechts’ één swap is en dat die makkelijk te achterhalen is
Jaquote:
Ik duim!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:35 schreef MaJo het volgende:
Ik hang nu in de wacht in de chat, ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |