SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feelgoodtopics
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Goed idee!quote:Op donderdag 15 december 2022 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Even door je Facebook vrienden bladeren? Ik heb ook een shitload fokkers als vriend op fb, maar waarvan ik de UserName niet meer zou wetendaarom staan ze in WhatsApp allemaal opgeslagen onder hun fok naam
quote:Op donderdag 15 december 2022 16:12 schreef Deepcage het volgende:
@:djmo @:KapiteinIglo en @:superkimmi
Ik wilde even delen dat bezorgdienst, "Castricum-Express", zojuist het kerstpakket voor mij heeft afgeleverd. Het was heel gezellig en leuk om kennis te maken met DJMO. Hele gezellige meid zeg!Goed kijken hoe het is ingepakt. Kun je van leren voor volgend jaar als jij weer mijn shopper wilt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kadootjes en zo laat ik nog netjes dicht tot kerst, al moet ik zeggen dat ik nu al brand van nieuwsgierigheid wat er overal in zit. (en dan zit er nog een deel eten/drinken in de doos), maar dat laat ik er ook nog even in zitten
Heel erg bedankt ook aan de gulle gever, wie het ook moge zijn!
Een hele fijne kerst alvast voor iedereen, een mooie, veilige jaarwisseling met alle vingers en ogen er nog aan en volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij!
Groetjes,
Deepcage![]()
Is het al mogelijk om op te geven voor volgend jaar?![]()
Wow, wat een prachtige hanger.quote:Op donderdag 15 december 2022 16:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zo beter te zien denk ik.1
Zou het van de OUD Secret Santa kunnen zijn, of doe je daar niet aan mee?quote:Op donderdag 15 december 2022 18:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een doos thuis gekregen en volgens mij komt het van een FokkerEr zit alleen geen briefje oid bij dus ik ben een beetje in de war
![]()
En ik herken de naam wel, maar kan de forum naam niet koppelen aan de naam dus nu weet ik niet bij wie ik het kan navragen
quote:Op donderdag 15 december 2022 18:26 schreef RiZu het volgende:
[..]
Goed kijken hoe het is ingepakt. Kun je van leren voor volgend jaar als jij weer mijn shopper wilt zijn![]()
Is het al mogelijk om op te geven voor volgend jaar?![]()
Nope, er is iets misgegaan. Het pakket is van @CoolGuy en mij maar @MevrouwCactus heeft een totaal ander pakket ontvangen. Wel met de sticker met mijn adresgegevens eropquote:Op donderdag 15 december 2022 18:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Zou het van de OUD Secret Santa kunnen zijn, of doe je daar niet aan mee?
Op het doosje stond "mamakado"quote:Op donderdag 15 december 2022 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Wow, wat een prachtige hanger.
@:Speedfight . Mag ik weten waar die vandaan komt? Mag ook in DM.
Wat?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, er is iets misgegaan. Het pakket is van @:CoolGuy en mij maar @:MevrouwCactus heeft een totaal ander pakket ontvangen. Wel met de sticker met mijn adresgegevens eropNu hopen dat het origineel alsnog boven water komt want anders is het echt balen
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, er is iets misgegaan. Het pakket is van @:CoolGuy en mij maar @:MevrouwCactus heeft een totaal ander pakket ontvangen. Wel met de sticker met mijn adresgegevens eropNu hopen dat het origineel alsnog boven water komt want anders is het echt balen
Dankjewel, ik ga eens kijken. Hij is echt prachtig.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Op het doosje stond "mamakado"
Neejoh. Wat mega vervelendquote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hè? Hoe kan dat?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh. Geen pakket wat van jullie vandaan komt? Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 15 december 2022 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde je zo al een PM sturen maar ja dusquote:
Ik zei ook al, er gaat altijd wel iets foutquote:Op donderdag 15 december 2022 19:18 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]afwachten, maar als we denken alles gehad te hebben gebeurd dit
Dat hoop ik ook maar ik vrees wel het ergste. We hebben even gefactimed en de sticker met mijn gegevens zat er behoorlijk los op. Het lijkt er dus op dat deze is losgeraakt en op een ander pakket is belandt.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Neejoh. Wat mega vervelenddan maar hopen dat het ‘slechts’ één swap is en dat die makkelijk te achterhalen is
Jaquote:
Ik duim!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:35 schreef MaJo het volgende:
Ik hang nu in de wacht in de chat, ben benieuwd!
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Als hij NIET wordt bezorgd, dan zeg ik bij deze toe dat, indien @:MaJo daarmee instemt, ze hetzelfde pakket nogmaals maakt en dat alsnog wordt opgestuurd.
Dat is echt heel lief van je. Hopelijk zal het niet nodig zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Als hij NIET wordt bezorgd, dan zeg ik bij deze toe dat, indien @:MaJo daarmee instemt, ze hetzelfde pakket nogmaals maakt en dat alsnog wordt opgestuurd.
Er is haar een pakket toegezegd. Dat pakket hoort ze te krijgen. Ik ben niet blij met de situatie, en nog minder dat ik het bedrag nog een keer moet uitgeven in dat gevalquote:Op donderdag 15 december 2022 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]Dat noem ik nou naastenliefde; grote bek maar een klein hartje
Net als @:scorpie overigens
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
We delen dan de kosten wel maatjequote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vermoed dat er wel mensen zijn die dan ook een financieel steentje bij willen dragen.quote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is haar een pakket toegezegd. Dat pakket hoort ze te krijgen. Ik ben niet blij met de situatie, en nog minder dat ik het bedrag nog een keer moet uitgeven in dat gevalmaar de ontvangster gaat haar pakket krijgen, linksom of rechtsom.
Linksom of rechtsom: als het nodig is dat er een nieuw pakket geshopt moet worden; dan wil ik er persoonlijk voor zorgen dat het pakket afgehaald wordt bij Majo en bezorgd wordt bij MevrouwCactus, door het met het ov op te halen en persoonlijk af te leveren. (Wordt alleen wel 3 januari pas dan, eerder ben ik niet terug).quote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is haar een pakket toegezegd. Dat pakket hoort ze te krijgen. Ik ben niet blij met de situatie, en nog minder dat ik het bedrag nog een keer moet uitgeven in dat gevalmaar de ontvangster gaat haar pakket krijgen, linksom of rechtsom.
Ja ik had je wel verwachtquote:Op donderdag 15 december 2022 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We delen dan de kosten wel maatje
Ik subsidieer wel mee hoor. Beetje flauw dat je twee keer bijdraagtquote:Op donderdag 15 december 2022 19:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 15 december 2022 19:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
Al deze liefde![]()
Ik zit gewoon met tranen dit te lezen. Zoveel goede mensen hier
Zo liefquote:Op donderdag 15 december 2022 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
Dat is wel heel liefquote:Op donderdag 15 december 2022 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: als het nodig is dat er een nieuw pakket geshopt moet worden; dan wil ik er persoonlijk voor zorgen dat het pakket afgehaald wordt bij Majo en bezorgd wordt bij MevrouwCactus, door het met het ov op te halen en persoonlijk af te leveren. (Wordt alleen wel 3 januari pas dan, eerder ben ik niet terug).
Heb je nieuws? wat zegt de chat?quote:Op donderdag 15 december 2022 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lief
[..]
Dat is wel heel liefAlleen zal niet alles nog te verkrijgen zijn maar het meeste is wel te vervangen
Ik denk dat ik het dan hoogstpersoonlijk ga bezorgen, dan komt het zeker goeden laat ik nou net vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw dus dan maak ik er gewoon een dagje van
En tevens ook de reden dat ik blij ben dat ik voor al m'n pakketten heb besloten om ze zelf te bezorgen, ook al kost me dat gewoon een volle werkdag zoals vandaagquote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel de vervelende mogelijke situatie waarom we van bijna alles wel een foto hebben gemaakt, mocht er dan iets vervangen moeten worden is dat een stukje makkelijker...
Maar ja, je hoopt dat natuurlijk nooit nodig te hebben
Tja, dat gaat mij qua tijd ivm werk en dergelijken dan weer niet lukken, zo heeft iedereen zijn dingen waar hij/zij juist wel mee kan helpenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
En tevens ook de reden dat ik blij ben dat ik voor al m'n pakketten heb besloten om ze zelf te bezorgen, ook al kost me dat gewoon een volle werkdag zoals vandaag
Ik verkeer in een zeer luxe positie wat dat betreft ja.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, dat gaat mij qua tijd ivm werk en dergelijken dan weer niet lukken, zo heeft iedereen zijn dingen waar hij/zij juist wel mee kan helpen
Zoiets bood ik ook al aan, maar in het geval dat, wil Majo liever zelf gaanquote:Op donderdag 15 december 2022 20:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe dan ook, het komt goed!
@:mevrouwcactus krijgt gewoon een pakket![]()
Ik zie wel een goede reden voor een vervolg op onze roadtrip
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo lief
[..]
Dat is wel heel liefAlleen zal niet alles nog te verkrijgen zijn maar het meeste is wel te vervangen
Ik denk dat ik het dan hoogstpersoonlijk ga bezorgen, dan komt het zeker goeden laat ik nou net vrij zijn tussen kerst en oud en nieuw dus dan maak ik er gewoon een dagje van
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
@:MevrouwCactus
Sorry voor het ongemak. @:MaJo en ik kunnen er niets aan doen, aan deze situatie, maar als het niet goed komt komt het alsnog goed, alleen of dat dan nog voor Kerst is, dat weet ik niet.Aan mij zal het niet liggen hoor, maar MaJo moet ook tijd hebben en het moet dan ook nog eens aankomen voor Kerst en daar gaat het schijnbaar vooral mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Weet ik, maar kon het in ieder geval ook aanbieden.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zoiets bood ik ook al aan, maar in het geval dat, wil Majo liever zelf gaan
[..]
Speaking of. Check je DM.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Weet ik, maar kon het in ieder geval ook aanbieden.
Gelijk een goed moment om de door @:hilliebillie haar gesponsorde motorkaphoes te showen![]()
En we kunnen al voor januari.
Maar @:majo gaat zelf, dus dan is het opgelost! Onderweg een tussenstop bij ons? Zorgen wij voor koffie![]()
Geen idee waar je woont
quote:Op donderdag 15 december 2022 19:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
JaIk kreeg een doosje met daarop 2 adresstickers. 1 van de Hema naar de Hema in een dorpje hier 20 minuten vandaan, 1 met mijn naam en Majo als afzender. Het lijkt alsof de sticker van de doos van jullie pakket af is gegaan (hoe dan?) en op deze doos terecht is gekomen. Ik zit nu dus met kaarsen, kandelaars en een kussensloop van iemand anders.
Majo en ik hebben gebeld en ze zei al dat ze heel groot de code van het pakket op de doos heeft geschreven. Dus ook zonder sticker heb ik hoop dat DHL de doos hier toch nog af komt leveren.
Nee, ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen. Weet je, door hoe het hier gelijk wordt opgepakt door Majo, jou en alle anderen maakt alleen maar dat het nog meer speciaal wordt voor mequote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
Sorry voor het ongemak. @:MaJo en ik kunnen er niets aan doen, aan deze situatie, maar als het niet goed komt komt het alsnog goed, alleen of dat dan nog voor Kerst is, dat weet ik niet.Aan mij zal het niet liggen hoor, maar MaJo moet ook tijd hebben en het moet dan ook nog eens aankomen voor Kerst en daar gaat het schijnbaar vooral mis
LED-kaarsen. Geen warmte dusquote:Op donderdag 15 december 2022 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]te bizar!
Hey zijn de kaarsen en kandelaars mooi? ze geven in te tussentijd tot je eigen of nieuwe pakket er is wel wat warmte![]()
Echt FOK! jullie zijn geweldig, de liefde en warmte hier
Beter pass je me een tikkie vriendquote:Op donderdag 15 december 2022 19:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja ik had je wel verwachtNee ik betaal gewoon uiteraard opnieuw maar het is wel mooi kut want dat lukt dan weer niet voor Kerst.
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
LED-kaarsen. Geen warmte dus
En die LED-kaarsen moet iemand anders dus missen nu.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
LED-kaarsen. Geen warmte dus
Het is net zo sneu, zo niet sneuer, voor Majo en jijzelfquote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb ook foto's gemaakt van alles, en ook hoe het ingepakt in de doos zit. Ik heb dat ook als bewijs aan DHL gestuurd dus dat helpt ook weer mee. Ze hebben nu een case geopend en ik heb alle relevante informatie doorgegeven.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Dit is wel de vervelende mogelijke situatie waarom we van bijna alles wel een foto hebben gemaakt, mocht er dan iets vervangen moeten worden is dat een stukje makkelijker...
Maar ja, je hoopt dat natuurlijk nooit nodig te hebben
Bij het bestellen van het label staat er "schrijf de code ook op het pakket". Ik twijfelde wel of dat niet een beetje dubbel was maar ik ben gehoorzaam dus maar gedaan. En dat zou nu best ons geluk kunnen zijnquote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef superkimmi het volgende:
Wel echt mega slim om die code op de doos te schrijven. Hopelijk word je daarvoor beloond met goed nieuws!
En idd het enige mooie aan dit alles is de liefde die FOK! Is, zeker in dit topic.
Binnen 5 dagen laten ze iets horen, ze hebben nu een onderzoek gestart. Ik heb alles doorgegeven, tot het gewicht aan toe (we hadden het voor de zekerheid gewogenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heb je nieuws? wat zegt de chat?
Dat shoppen komt wel goedquote:Op donderdag 15 december 2022 20:19 schreef CoolGuy het volgende:
Zoals @DJMO ook aangeeft ga ik het hoogstpersoonlijk brengen indien dat nodig is. Kan ik ook de ontvangers zien waar ik al weken mee in mijn hoofd loopquote:Op donderdag 15 december 2022 20:21 schreef KapiteinIglo het volgende:
Hoe dan ook, het komt goed!
@:mevrouwcactus krijgt gewoon een pakket![]()
Ik zie wel een goede reden voor een vervolg op onze roadtrip
Ik woon in de provincie Utrecht. Mits een tussenstop mogelijk is dan doe ik dat zekerquote:Op donderdag 15 december 2022 20:25 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Weet ik, maar kon het in ieder geval ook aanbieden.
Gelijk een goed moment om de door @:hilliebillie haar gesponsorde motorkaphoes te showen![]()
En we kunnen al voor januari.
Maar @:majo gaat zelf, dus dan is het opgelost! Onderweg een tussenstop bij ons? Zorgen wij voor koffie![]()
Geen idee waar je woont
Dat had ik dus ook, even Aapie naar bed brengen en Fok ontploftquote:Op donderdag 15 december 2022 20:26 schreef CoolGuy het volgende:
Ik moet mijn dochter in bed gaan brengen (alweer) dus ik ben even weg, maar ik lees straks even bij hoe en wat. .
We gaan jullie hoe dan ook een pakket verzorgenquote:Op donderdag 15 december 2022 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat jullie er niets aan kunnen doen. Weet je, door hoe het hier gelijk wordt opgepakt door Majo, jou en alle anderen maakt alleen maar dat het nog meer speciaal wordt voor me
Nee hoor, het is retour naar de Hemaquote:Op donderdag 15 december 2022 20:37 schreef Viv het volgende:
[..]
En die LED-kaarsen moet iemand anders dus missen nu.
Ja wij hebben contactquote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef superkimmi het volgende:
@:majo: nee Zuid-Holland, maar begreep dat @:kapiteiniglo dat al had doorgegeven
En jullie ontvangers zijn in het echt nóg liever en leuker dan op FOK!
@:kapiteiniglo en ik hebben geen kinderwens, maar zouden het door Sjaak bijna krijgen
quote:Op donderdag 15 december 2022 20:52 schreef superkimmi het volgende:
@:majo: nee Zuid-Holland, maar begreep dat @:kapiteiniglo dat al had doorgegeven
En jullie ontvangers zijn in het echt nóg liever en leuker dan op FOK!
@:kapiteiniglo en ik hebben geen kinderwens, maar zouden het door Sjaak bijna krijgen
Dan doe ik ook meequote:Op donderdag 15 december 2022 21:22 schreef laziness het volgende:
Count me in voor een gezamenlijk tikkie om hierin bij te dragen.
Maar ik duim eerst dat ie nog boven komt drijven 🤞🏻
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |