En je ziet de voordelen van Mastodon hier niet in? Sluit je aan bij de "club" waar je het meest thuisvoelt?quote:Op woensdag 14 december 2022 21:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het is echt nog wel een beta, en dat is wel te merken hier en daar. En de eerste eloncucks zijn ook al gearriveerd, Want Post is veel te links en er moet ook voor rechts een platform zijn. De conservatieven hebben tenslotte geen stem op het internet.
Misschien ooit, maar nu gebruik ik Post. Ik heb geen zin om op twee verschillende platformen tegelijk nieuw te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
En je ziet de voordelen van Mastodon hier niet in? Sluit je aan bij de "club" waar je het meest thuisvoelt?
quote:Op woensdag 14 december 2022 21:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het was geen probleem bij de vorige eigenaar van Twitter. Omdat Musk een overgevoelige snowflake is die flipt als iets hem tegenzit wil dat niet zeggen dat Noam Bardin hem gaat imiteren.
En bij Facebook en TruthSocial hebben ze wel 'free speech'quote:Op woensdag 14 december 2022 20:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ach ja, de registratienummers van zijn vliegtuigen zijn bekend (postte ze al eerder in dit topic) en burgervliegtuigen vliegen nou eenmaal altijd met de transponder aan. Dus zo'n grote puzzel om uit te zoeken waar zijn vliegtuigen uithangen is het nou ook weer niet
Ik denk dat dit 'objectief' waargenomen isquote:Op woensdag 14 december 2022 22:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Trouwens, over de TT... moet het niet "fixt" zijn? Als in fixen, stam is fix, dus hij fixt?
Is er iemand hier woedend? En iemand die zich ziet als progressief? Heeft iemand woedende mensen van betekenis gezien?
Volgens mij niet. Niet onder degenen die kritiek hebben op Musk's wanbeleid. Mij valt niets bijzonders op. Volgens mij hebben mensen meer zoiets van "Veel plezier met je aankoop, makker. Ik ga ergens anders rondkijken en als als Twitter weer leuk wordt kom ik daar wel weer kijken. Doei."quote:
Niet echt een verrassing toch.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2022 22:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Niet onder degenen die kritiek hebben op Musk's wanbeleid. Mij valt niets bijzonders op. Volgens mij hebben mensen meer zoiets van "Veel plezier met je aankoop, makker. Ik ga ergens anders rondkijken en als als Twitter weer leuk wordt kom ik daar wel weer kijken. Doei."
Maar voor sommigen hier staat dat gelijk aan schuimbekken.,
Nieuwe adverteerders?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat is er eigenlijk zo geweldig verbeterd aan Twitter nu Musk de boel heeft overgenomen? Momenteel is er echt een tsunami van bots die allemaal troep van Chinese makelij proberen te slijten. Nep sieraden, counterfeit merken van kleding en schoenen en weet ik wat allemaal voor zooi. Zo erg is het nog nooit eerder geweest volgens mij.
Het verschil is dat Musk daadwerkelijk rijk is geworden met zijn bedrijven en dat Trump rijker was geweest als hij gewoon niets had gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
De overeenkomst tussen die twee is dat ze er allebei een zooitje van maken. Trump toen die president was, en Musk nu bij Twitter. Hoge bomen vangen veel wind, weet je wel.
Zo van het pad af dat je de AliExpress app verward met de Twitter app?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:27 schreef kladderadatsch het volgende:
Wat is er eigenlijk zo geweldig verbeterd aan Twitter nu Musk de boel heeft overgenomen? Momenteel is er echt een tsunami van bots die allemaal troep van Chinese makelij proberen te slijten. Nep sieraden, counterfeit merken van kleding en schoenen en weet ik wat allemaal voor zooi. Zo erg is het nog nooit eerder geweest volgens mij.
Ja, ik zit er zelf ook zo in, als "niet-echt-links en/of wel-progressief" persoon. Heb nota bene geld verdiend aan deze saga, omdat je kon uittellen dat Musk zou verliezen bij de rechter en dus eieren voor zijn geld zou kiezen of in het slechtste geval vele miljarden zou moeten betalen waar bovendien de push aan het management gegeven was om werk te maken van het verdienmodel en ze openstonden voor een andere overname.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Niet onder degenen die kritiek hebben op Musk's wanbeleid. Mij valt niets bijzonders op. Volgens mij hebben mensen meer zoiets van "Veel plezier met je aankoop, makker. Ik ga ergens anders rondkijken en als als Twitter weer leuk wordt kom ik daar wel weer kijken. Doei."
Maar voor sommigen hier staat dat gelijk aan schuimbekken.,
Volgens mij zijn dit bots hoor. Zie hier: https://twitter.com/searc(...)live&vertical=trendsquote:
Dat zegt hij toch al jaren? Het idee geeft blijkbaar voldoening?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik zit er zelf ook zo in, als "niet-echt-links en/of wel-progressief" persoon. Heb nota bene geld verdiend aan deze saga, omdat je kon uittellen dat Musk zou verliezen bij de rechter en dus eieren voor zijn geld zou kiezen of in het slechtste geval vele miljarden zou moeten betalen waar bovendien de push aan het management gegeven was om werk te maken van het verdienmodel en ze openstonden voor een andere overname.
Ik vraag me af waar @:HowardRoark vandaan haalt dat de progressieven woedend zouden zijn? En kom svp niet aan dat sommige progressieven woedend zijn, waar 95% dat niet is. Er zijn vast ook sommige conservatieven woedend en sommige confessionelen en sommige nationalisten, etc.
Hemzelf zo voor de gek houden werkt als een speen is wat je zegt?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch al jaren? Het idee geeft blijkbaar voldoening?
Zoiets ja en de grote behoefte om jezelf vooral als heel rationeel en objectief voor te doen natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2022 22:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hemzelf zo voor de gek houden werkt als een speen is wat je zegt?
Howard heeft een punt dat wokisme, zeker in de VS, bizarre vormen aanneemt. Wat hij dan weer consequent over het hoofd ziet, is hoe op rechts in de VS al eeuwen een uitermate groezelige onderstroom actief is, die wat bloedvergieten, agressie en ja, landverraad, aangaat, duizendmaal ernstiger van aard is geweest.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch al jaren? Het idee geeft blijkbaar voldoening?
Noem 10 conservatieve Twitteraccounts/mensen die op basis van de gehele Musk saga, Twitter hebben opgezegd, danwel verhuist zijn naar een ander platform.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, ik zit er zelf ook zo in, als "niet-echt-links en/of wel-progressief" persoon. Heb nota bene geld verdiend aan deze saga, omdat je kon uittellen dat Musk zou verliezen bij de rechter en dus eieren voor zijn geld zou kiezen of in het slechtste geval vele miljarden zou moeten betalen waar bovendien de push aan het management gegeven was om werk te maken van het verdienmodel en ze openstonden voor een andere overname.
Ik vraag me af waar @:HowardRoark vandaan haalt dat de progressieven woedend zouden zijn? En kom svp niet aan dat sommige progressieven woedend zijn, waar 95% dat niet is. Er zijn vast ook sommige conservatieven woedend en sommige confessionelen en sommige nationalisten, etc.
Ik kan niet eens 10 progressieven noemen, mijn beste.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Noem 10 conservatieve Twitteraccounts/mensen die op basis van de gehele Musk saga, Twitter hebben opgezegd, danwel verhuist zijn naar een ander platform.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |