Ja, internationaal stelde dat niet zoveel voor. Ik geloof dat ze ook wel wat gebruikers in Brazilië hadden, maar ach.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hyves zat bijna alleen in Nederland, toch?
Deed niets illegaal, toch bewust account suspended.quote:
Direct personal safety risk...quote:
Twitter is noodgedwongen zijn nieuwe speeltje geworden en zo gebruikt hij het nu ook in mijn optiek. En ik vermoed dat het ook nog een gigantische moneypit gaat zijn, dus hij wil er nog even lol aan beleven. Dat free speech was van begin af aan een lachertje.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:09 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Deed niets illegaal, toch bewust account suspended.
Musk de hypocriet. Wat een verrassing...not.
En zijn idiote fanboys die nog steeds denken dat hij "free speech" prioritiseert. Wat een grap.
Ach ja, de registratienummers van zijn vliegtuigen zijn bekend (postte ze al eerder in dit topic) en burgervliegtuigen vliegen nou eenmaal altijd met de transponder aan. Dus zo'n grote puzzel om uit te zoeken waar zijn vliegtuigen uithangen is het nou ook weer nietquote:
Dat weet jij en dat weet ik, maar er zijn genoeg idiote fanboys zelfs in deze thread series die dat totaal niet snappen. Dromen nog steeds dat Musk hun kampioen van "free speech" wordtquote:Op woensdag 14 december 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Twitter is noodgedwongen zijn nieuwe speeltje geworden en zo gebruikt hij het nu ook in mijn optiek. En ik vermoed dat het ook nog een gigantische moneypit gaat zijn, dus hij wil er nog even lol aan beleven. Dat free speech was van begin af aan een lachertje.
ik geloof dit meteen!quote:
Hmmm?quote:Elon Musk’s Twitter has dissolved its Trust and Safety Council, the advisory group of around 100 independent civil, human rights and other organizations that the company formed in 2016 to address hate speech, child exploitation, suicide, self-harm and other problems on the platform.
The council had been scheduled to meet with Twitter representatives Monday night. But Twitter informed the group via email that it was disbanding it shortly before the meeting was to take place, according to multiple members.
Dan heeft Twitter verdomd slecht geluisterd naar Fauci en de Amerikaanse regering, want het wemelt op het platform al twee jaar van de corona-ontkennende wapperts.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:06 schreef Rnie het volgende:
Het persoonlijke accountje van Jack Sweeney (De ElonJet eigenaar) is ook gebanned.
https://twitter.com/jxcksweeney
Ben je nog steeds afhankelijk van een eigenaar. Dan heb ik meer vertrouwen in Dorsey's Bluesky.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:08 schreef Ulx het volgende:
Hopelijk komt Post met een API. Free speech for all!
Het was geen probleem bij de vorige eigenaar van Twitter. Omdat Musk een overgevoelige snowflake is die flipt als iets hem tegenzit wil dat niet zeggen dat Noam Bardin hem gaat imiteren. Verder zou het een enorme trollactie richting Musk zijn. Hij trollt zelf graan kunnen we zien, dan mag hij ook getrollt worden. Of niet soms?quote:Op woensdag 14 december 2022 21:12 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ben je nog steeds afhankelijk van een eigenaar. Dan heb ik meer vertrouwen in Dorsey's Bluesky.
De overeenkomst tussen die twee is dat ze er allebei een zooitje van maken. Trump toen die president was, en Musk nu bij Twitter. Hoge bomen vangen veel wind, weet je wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:15 schreef epicbeardman het volgende:
Grappig hoe de media en iedereen een nieuwe #orangemanbad heeft gevonden, laat Trump maar zitten.
Elon is de nieuwe public enemy number 1.
#whiteafricanmanbad
Ik heb me er ook maar eens aangemeld. Ben wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:08 schreef Ulx het volgende:
Hopelijk komt Post met een API. Free speech for all!
Wie?quote:Op woensdag 14 december 2022 21:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het was geen probleem bij de vorige eigenaar van Twitter. Omdat Musk een overgevoelige snowflake is die flipt als iets hem tegenzit wil dat niet zeggen dat Noam Bardin hem gaat imiteren. Verder zou het een enorme trollactie richting Musk zijn. Hij trollt zelf graan kunnen we zien, dan mag hij ook getrollt worden. Of niet soms?
quote:Op woensdag 14 december 2022 21:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
De overeenkomst tussen die twee is dat ze er allebei een zooitje van maken. Trump toen die president was, en Musk nu bij Twitter. Hoge bomen vangen veel wind, weet je wel.
Orangeman heeft zichzelf namelijk gelukkig zelfs voor de meeste diehard Trumpisten onmogelijk gemaakt door te dineren met een stel rabiate antisemieten.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:15 schreef epicbeardman het volgende:
Grappig hoe de media en iedereen een nieuwe #orangemanbad heeft gevonden, laat Trump maar zitten.
Elon is de nieuwe public enemy number 1.
#whiteafricanmanbad
Nog zo'n helder lichtquote:
Het is echt nog wel een beta, en dat is wel te merken hier en daar. En de eerste eloncucks zijn ook al gearriveerd, Want Post is veel te links en er moet ook voor rechts een platform zijn. De conservatieven hebben tenslotte geen stem op het internet.quote:Op woensdag 14 december 2022 21:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb me er ook maar eens aangemeld. Ben wel nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |