Have fun en post het resultaat maar! Ben wel benieuwdquote:Op maandag 30 december 2024 07:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben nu met een Porsche 911 RSR bezig, voor 25 euro moest ik hem wel bestellen.
Alles ziet er goed uit, stickers zijn netjes, montagehandleiding netjen en op schaal![]()
Er is nu nog een Star Wars Tie Interceptor onderweg, ben benieuwd @:KoningWouter
Dat is wel heel erg treurig, maar goed. De kwaliteit prijsverhouding van Lego, is echt al jaren zoek. Lego is op vandaag een grap.quote:Op maandag 30 december 2024 07:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit ga je toch niet winnen van de elitisten.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist Rivendell besteld voor 110 euro. Schijnt een super leuke set te zijn. Komt over een klein maandje binnen.
[ afbeelding ]
Wat zijn de afmetingen van deze set?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is een grote set ook. Meer dan 6000 stukjes. Vond hem vooral leuk omdat het LotR is, er geen symmetrie in de set zit en elven gewoon super gaaf zijn.
Deze kan straks mooi naast mijn Barad Dur toren staan.Nu alleen nog bedenken waar ik ze ga neerzetten.
Wat voor soorten sets gaat het dan om?quote:Op donderdag 24 september 2026 12:36 schreef mschol het volgende:
op werk gaan wij ook wat nep lego verkopen, baas wilde dat eens proberen..
heel misschien, als er een leuk model tussen zit, snaai ik die wel mee
sowieso botanicals en volgens mij wat van mouldkingquote:Op donderdag 24 september 2026 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor soorten sets gaat het dan om?
De Mazda 787B van CaDa is ook tof.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:43 schreef mug89 het volgende:
leuk topic, zelf enkele technic auto's via aliexpress gekocht. geen verschil gemerkt en super leuk om te bouwen.. heb de RB F1, Nissan Skyline GT-R en de Peugeot Le mans
Schaal 1:10.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:46 schreef mug89 het volgende:
Die is niet zo groot als de andere zie ik? of ik kijk verkeerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |