Maar zijn de steentjes dan allemaal het zelfde? Want dat idee kreeg ik een beetje. Dat het allemaal 1x1 steentjes zijn en dan vooral heel erg veel.quote:Op zondag 29 september 2024 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gepiel vind ik juist zo leuk, soms moet je ook goed kijken, want de bouw instructies zijn ook wat anders. Die zijn vaak per laag zeg maar. En niet een paar steentjes per stap.
Nee, net als bij gewoon lego van diverse formaten met ook de rondjes boven op.quote:Op zondag 29 september 2024 17:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar zijn de steentjes dan allemaal het zelfde? Want dat idee kreeg ik een beetje. Dat het allemaal 1x1 steentjes zijn en dan vooral heel erg veel.
Als het verschillende formaten zijn is het mijns inziens wat meer uitdaging. Anders krijg je een beetje het mozaïek gevoel.
Ah dat is wel leuk ja! Eerst maar eens wachten op de sets die nog binnen komen.quote:Op zondag 29 september 2024 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, net als bij gewoon lego van diverse formaten met ook de rondjes boven op.
Hij is wel mooi geworden hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
Na wat uurtjes pielen is hij dan af!
R2D2
[ afbeelding ]
Ja hij is echt gaaf geworden. Was een beetje bang dat de 1000 stukjes versie zou onderdoen voor de 2000 stukjes versie. Maar deze is echt top!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is wel mooi geworden hoor![]()
successquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:43 schreef KoningWouter het volgende:
Druk bezig met de Millenium Falcon.
Ben bij plaatje 70 van de 1370.
Maar het is wel een groot ding zeg.
Zie hier mijn Lego zolder:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:49 schreef KoningWouter het volgende:
Zojuist Rivendell besteld voor 110 euro. Schijnt een super leuke set te zijn. Komt over een klein maandje binnen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Neppe Lego is zo'n beetje 1/5e van de echte Lego prijs. Bij Lego kost hij 500 euro.
Ja is een grote set ook. Meer dan 6000 stukjes. Vond hem vooral leuk omdat het LotR is, er geen symmetrie in de set zit en elven gewoon super gaaf zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
wist niet dat het zo'n dure set is!
Zie hem nu op de LEGO site.. mooi bouwwerkquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja is een grote set ook. Meer dan 6000 stukjes. Vond hem vooral leuk omdat het LotR is, er geen symmetrie in de set zit en elven gewoon super gaaf zijn.
Deze kan straks mooi naast mijn Barad Dur toren staan.Nu alleen nog bedenken waar ik ze ga neerzetten.
Zeker weten! Nu sparen voor Hogwards.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie hem nu op de LEGO site.. mooi bouwwerk
Die vind ik nog sjieker.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker weten! Nu sparen voor Hogwards.Die is ook gaaf.
Ja ik zat te twijfelen. Kan maar een keer geld uit geven hequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
alhoewel er bij Rivendell weer meer te zien is..
Tot zo laat zitten bouwen?quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:58 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer een dagje bouwen er op zitten. Het schiet al aardig op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |