Ik kan er nu weerstand tegen bieden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zij gaat niet stoppen. Hoe lang denk je dit vol te kunnen houden?
Ligt aan dat het text is. En wat is het alternatief?quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind het echt bewonderingswaardig dat je er zo koel onder blijft. Ik zou het je niet na kunnen doen.
Succes!
Dat is het m net.. je zou hier geen weerstand tegen MOETEN bieden. Zij is sowieso al over zoveel grenzen gegaan door jou zo lang te bespelen, en dat nog wel als primaire zorgouder. De persoon die jou normaal zou moeten beschermen tegen alles wat in haar macht ligt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:49 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Ik kan er nu weerstand tegen bieden.
Begrijp ik hieruit dat je niet meer thuis woont? Verstandig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:14 schreef ArnoldAR het volgende:
Inmiddels weer aantal weken verder en nog steeds vol gehouden.
Als ik over de vloer kom doet ze doorgaans wel enorm suggestief maar denk dat het juist goed is dat ik die verleiding blijkbaar aankan.
Wel zojuist wakker geworden door een natte droom over haarmaar dat moet kunnen.
Ik weet alleen dat als mijn vader zoiets bij mij zou doen ik volledig door zou draaien. Eigenlijk alleen bij de gedachte al.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:53 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Ligt aan dat het text is. En wat is het alternatief?
Moeder/zoon is ook andere dan vader/dochter.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat als mijn vader zoiets bij mij zou doen ik volledig door zou draaien. Eigenlijk alleen bij de gedachte al.
Ik zou zelf wel onmiddelijk afstand nemen, ik zou zelfs niet anders kunnen, maar ieder mens is anders.![]()
Fijn om te lezen dat jij de zaken wel onder controle houdt.
Zou je dat uit kunnen leggen voor mij?quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:42 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Moeder/zoon is ook andere dan vader/dochter.
Zie bijvoorbeeld de reacties op nieuwsberichten van leraressen waarop gereageerd word met ‘nice’. Dat zal men doorgaans niet zeggen over mannelijke docenten die hetzelfde doen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zou je dat uit kunnen leggen voor mij?
Nee, maar het lijkt me toch dat je moeder de persoon is die je blindelings moet kunnen vertrouwen, en dat zij zonder ook maar enig schuldgevoel zo ver over je grenzen walst lijkt mij erg pijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:55 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld de reacties op nieuwsberichten van leraressen waarop gereageerd word met ‘nice’. Dat zal men doorgaans niet zeggen over mannelijke docenten die hetzelfde doen.
Dat is net zo fout.quote:Op donderdag 8 juni 2023 14:55 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld de reacties op nieuwsberichten van leraressen waarop gereageerd word met ‘nice’. Dat zal men doorgaans niet zeggen over mannelijke docenten die hetzelfde doen.
Toen zag ik vooral de voordelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 06:22 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt het nu nog uit of je stopt of niet. 't hek is toch al van de dam.
Dit valt onder misbruik/verkrachting zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:48 schreef ArnoldAR het volgende:
We hebben nog een laatste keer afscheidsseks gehad en sindsdien lijken dingen richting normaal te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |