Wauw.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:48 schreef ArnoldAR het volgende:
We hebben nog een laatste keer afscheidsseks gehad en sindsdien lijken dingen richting normaal te gaan.
Lijkt wellicht contraproductief maar denk dat het voor ons specifiek echt goed was om het zodoende echt af te kunnen sluiten.quote:
Als je allebei weet dat het de laatste keer is, misschien helpt het dan wel. Succesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:51 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Lijkt wellicht contraproductief maar denk dat het voor ons specifiek echt goed was om het zodoende echt af te kunnen sluiten.
Is al gebeurdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je allebei weet dat het de laatste keer is, misschien helpt het dan wel. Succes
Dat snap ik. Hopelijk is het hier inderdaad mee af te sluitenquote:
Graag willen doen we nog steeds allebei en dat geeft verder ook niet omdat we nu helder hebben waarom we daar niet aan toe mogen geven.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat snap ik. Hopelijk is het hier inderdaad mee af te sluitenEn dat neit een van jullie beiden alsnog graag meer wil
Als je een probleem daadwerkelijk opgelost wil hebben, dan verzwijg je niks. OF je wil dit proberen op te lossen, OF je wil vooral dingen verzwijgen/geen open kaart spelen, en in dat geval heeft het 0 zin om iets te ondernemen en de tijd van welke instantie/arts dan ook te verdoen.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:25 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Duidelijk. Hoe snel kun je normaal gesproken terecht? Zijn er dingen die ik beter kan verzwijgen?
quote:Op woensdag 14 december 2022 09:27 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Is vooral lust.
Ik vind dit zo ontzettend fout van haar he, ze gaat gewoon verder met haar gedrag. Je mag daar duidelijk ook grenzen in stellen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 01:14 schreef ArnoldAR het volgende:
Inmiddels weer aantal weken verder en nog steeds vol gehouden.
Als ik over de vloer kom doet ze doorgaans wel enorm suggestief maar denk dat het juist goed is dat ik die verleiding blijkbaar aankan.
Wel zojuist wakker geworden door een natte droom over haarmaar dat moet kunnen.
Eens maar misschien ook wel goed om te leren met de verleiding om te gaan in plaats van die uit de weg te gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo ontzettend fout van haar he, ze gaat gewoon verder met haar gedrag. Je mag daar duidelijk ook grenzen in stellen.
Hopelijk blijf je sterk staan.
Het is niet aan jou om te leren om die verleiding uit de weg te gaan. Het is aan haar om jou niet in de verleiding te brengen nadat jij je grenzen duidelijk hebt aangegeven. Dat mag elk mens verwachten, ook als het om 2 volwassenen gaat die geen familie van elkaar zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:06 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Eens maar misschien ook wel goed om te leren met de verleiding om te gaan in plaats van die uit de weg te gaan.
Wederom eens. Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om te leren om die verleiding uit de weg te gaan. Het is aan haar om jou niet in de verleiding te brengen nadat jij je grenzen duidelijk hebt aangegeven.
Jij kunt ook andere keuzes maken om jezelf ik bescherming te nemen, namelijk contact verbreken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:13 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Wederom eens. Roeien met de riemen die je hebt.
Is onnodig drastisch als het zo gewoon prima gaat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij kunt ook andere keuzes maken om jezelf ik bescherming te nemen, namelijk contact verbreken.
Zij gaat niet stoppen. Hoe lang denk je dit vol te kunnen houden?quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:47 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Is onnodig drastisch als het zo gewoon prima gaat.
Ik zou voor een psycholoog geen dingen verzwijgen.Ik vermoed dat psychologen ook wel wat gewend zijnquote:Op woensdag 14 december 2022 11:25 schreef ArnoldAR het volgende:
[..]
Duidelijk. Hoe snel kun je normaal gesproken terecht? Zijn er dingen die ik beter kan verzwijgen?
Ik vind het echt bewonderingswaardig dat je er zo koel onder blijft. Ik zou het je niet na kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 19:48 schreef ArnoldAR het volgende:
Update voor de geïnteresseerden:
Inmiddels echt het gesprek aangegaan en verteld dat het goed is zo.
Ik heb haar bedankt voor haar hulp op een moment dat het erg welkom was en vertelt dat ze zich wat mij betreft nergens schuldig over hoeft te voelen want ik wilde het zelf immers ook. Ik zei dat het verder niet aan haar lag en als we geen moeder en zoon waren zouden dingen misschien anders zijn maar voor nu is het voor ons beide beter om het hier bij te laten. We hebben nog een laatste keer afscheidsseks gehad en sindsdien lijken dingen richting normaal te gaan.
Ik wil iedereen hier ook bedanken voor jullie hulp. Mochten er mensen zijn met vragen, wellicht omdat ze in een vergelijkbare situatie zitten dan kunnen jullie altijd contact met me opnemen hier of via PM.
In het bijzonder: @:NoXia @:Document1 @:Metalfrost @:Seven. @:ZarB @:Troel @:rupibma
Bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |