En die kunnen ook niet zo maar met gierende banden ergens heen rijden.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:26 schreef Haags het volgende:
De SEH´s in de regio Haaglanden worden momenteel overspoeld met slachtoffers van gladheid
Sorry Johan, ik hoop het wel. Als de energieprijzen een beetje genormaliseerd zijn mag je wmb de horror winter waar je op droomt meemaken. Daar nu op hopen is ook op de koop toe nemen dat mensen er financieel aan onder door gaan.quote:
Ai ai aiquote:Op donderdag 15 december 2022 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
En die kunnen ook niet zo maar met gierende banden ergens heen rijden.
[ twitter ]
[ twitter ]
Johann woont toch in de Alpen. Hij benoemd eigenlijk het nadelige, en wat hetzelfde was als vorig jaar, en dat was het grote gebrek aan neerslag door dit patroon. Zeker in de Alpen.quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry Johan, ik hoop het wel. Als de energieprijzen een beetje genormaliseerd zijn mag je wmb de horror winter waar je op droomt meemaken. Daar nu op hopen is ook op de koop toe nemen dat mensen er financieel aan onder door gaan.
Dat snap ik wel. Dat is namelijk waar de toeristische sector aldaar het van moet hebben..quote:Op donderdag 15 december 2022 20:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Johann woont toch in de Alpen. Hij benoemd eigenlijk het nadelige, en wat hetzelfde was als vorig jaar, en dat was het grote gebrek aan neerslag door dit patroon. Zeker in de Alpen.
Ach, misschien dat de politiek bij een massaal failliet van Nederland eens zal veranderen (naef, ik weet het).quote:Op donderdag 15 december 2022 20:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sorry Johan, ik hoop het wel. Als de energieprijzen een beetje genormaliseerd zijn mag je wmb de horror winter waar je op droomt meemaken. Daar nu op hopen is ook op de koop toe nemen dat mensen er financieel aan onder door gaan.
En voor de verandering goed gestrooide fietspadenquote:
En net als altijd al allerlei half geveegde stoepjes, dus nu is het overal mokerglad.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En voor de verandering goed gestrooide fietspaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |