Nou ik denk het zal in de loop van de nacht wel boven 0 gaan worden en dan met wat regen smelt het wel weg.quote:Op zondag 18 december 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het ijs hier van de stoep aan het verdwijnen is. Zal wel wrijving zijn oid, want het heeft nog geen moment gedooid. Maar ja, sommige plekken nog verradelijk glad. Ben gisteren ook weer onderuit gegaan.
Ik bedoel nu, niet morgen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik denk het zal in de loop van de nacht wel boven 0 gaan worden en dan met wat regen smelt het wel weg.
maar best verraderlijk glad is het al een paar dagen, op de stoep iig, de wegen vallen hier nog wel mee.
Zie je niet vaak want woon in het ZW natuurlijk.
Ok je bedoelt het is nu aan het verdwijnen zeg je? Dan begreep ik het even verkeerdquote:
Het ijs is al behoorlijk teruggetrokken sinds donderdagavond.quote:Op zondag 18 december 2022 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ok je bedoelt het is nu aan het verdwijnen zeg je? Dan begreep ik het even verkeerd
Nou hier gister nog niet hoor, eind zaterdag was het nog ijsbaan op de stoep lig.quote:Op zondag 18 december 2022 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ijs is al behoorlijk teruggetrokken sinds donderdagavond.
Hier ook nog bijna overal hoorquote:Op zondag 18 december 2022 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nou hier gister nog niet hoor, eind zaterdag was het nog ijsbaan op de stoep lig.
Het moet praktisch nog beginnenquote:Op zondag 18 december 2022 17:29 schreef warhamstr het volgende:
Niks geen ijzel, of maar heel even. Temperatuur loopt hard op, en neerslag valt mee.
als het morgenochtend maar weg isquote:Op zondag 18 december 2022 18:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het moet praktisch nog beginnenen het gaat niet fijn zijn
Die kans is grootquote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
als het morgenochtend maar weg is
Owja?quote:Op zondag 18 december 2022 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Vanuit het zuidwesten begint toch de dooi wel redelijk in te zetten nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |