Dat had ik vandaag wel kunnen gebruiken ja.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:46 schreef K21 het volgende:
[..]
Toen ik nog post bezorgde hadden ze daar op ons depot van die dingen met ijzeren punten die je onder je schoenen bond voor.
Ging nog steeds 100000x op m'n muil, hoor. Vooral met de fiets.Mijn wijken waren ook buurtjes met van die klinkerstraatjes waar nog nooit een strooiwagen geweest is.
frostbite opgelopen de laatste dagenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:15 schreef Bocaj het volgende:
Nog een weekendje koud en daarna mild weer.
[ afbeelding ]
Hoop wel dat dit maandagochtend dan meevalt, hoewel autowegen bij goed strooien meestal wel goed te doen is.quote:
Inderdaad even goed in de gaten houden. Als het maandagochtend nog glad is, dan werk ik wel thuis. Een kleine 40 km over voornamelijk 80 km wegen is zooo niet leuk als het glad isquote:
11/12 graden met bakken regen en grijsheid is lente? Ok...quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:10 schreef heywoodu het volgende:
Tweede helft december en we gaan de lente al in
De regen mag weg blijven maar ik denk dat heel veel mensen het zachte weer verwelkomen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef MissHobje het volgende:
geen zin in die regen en zacht weer..bluh.
Ja met die huidige stook prijzen snap ik dat wel, maar ik ben winterfan, beter voor mijn lijf ook..niet dat natte druilerige zeik snotter weer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De regen mag weg blijven maar ik denk dat heel veel mensen het zachte weer verwelkomen.
Ik heb ook liever het weer van afgelopen week dan grijs en regen. Het was schitterend.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja met die huidige stook prijzen snap ik dat wel, maar ik ben winterfan, beter voor mijn lijf ook..niet dat natte druilerige zeik snotter weer.
Ja was zo genieten! Ik ben een paar keer vroeg het bos in gegaan voor een heerlijke wandeling dan zie je zoveel moois en lekkere work out. Had nog wel wat sneeuw mogen vallen, hopelijk komt dat snel weer eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb ook liever het weer van afgelopen week dan grijs en regen. Het was schitterend.
jawel, vind wel weer leuk geweest di ekouquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:01 schreef MissHobje het volgende:
geen zin in die regen en zacht weer..bluh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |