quote:Op zondag 18 december 2022 07:08 schreef praadje het volgende:
Ochtend; 2 volkoren bh met ham/kaas en komijnenkaas
Middag; Yoghurt met fruit
Avond; Plaatpizza
Tussendoor; Rijstwafels, snackgroenten, fruitkoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 17:26 schreef praadje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Ja ik nu.quote:Op zondag 18 december 2022 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren wezen wokken met wederzijdse familieleden die elkaar voor nog niet hebben gezien. Was verrassend leuk!
Zo kippensoep (herkennen jullie dat, dat je alles zoveel proeft dat je geen zin in eten hebt?
Daarbij verse stokbrood en smeersels
Dat is nice. Cheese nuggets ken ik niett?quote:Op zondag 18 december 2022 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja ik nu.
Maar er is toch patat onderweg
Patat speciaal, pikanto pindasaus en portie chili cheese nuggets.
Zonde want klinkt wel heel lekker met rumrozijn. Cake al geproefd? Hoop dat die wel gelukt is.quote:Op zondag 18 december 2022 19:31 schreef foodlover het volgende:
Vanmiddag wilde ik van die hartjes wafels bakken, receptje gezocht met rum en rozijnen. Helaas bevat het recept (denk ik) teveel suiker waardoor die wafels zo bros bakken dat ze niet goed uit het wafelijzer komen.Heb overige beslag in een cakeblik gegooid en zo gebakken als cake.
Zo wat aardappeltjes kip schnitzel uit de vriezer, met boontjes sla en een zelfgemaakt champignon sausje.
Heb je nodig in je leven hoorquote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is nice. Cheese nuggets ken ik niett?
quote:Op maandag 19 december 2022 09:11 schreef praadje het volgende:
Ochtend; Volkoren bh met ham/kaas
Middag/avond; Borrelplank
Tussendoor; Yoghurt met fruit, rijstwafels, fruitkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |