Ik zie dit verhaal ver in de toekomst wel groots verfilmd worden ja.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:51 schreef Noek het volgende:
Ja mehoela, zit niet voor niks al jarenlang naar die ongemakkelijke dansjes te kijken. Ze boeit.
Gezonde combi van ramptoerisme en hopem dat t goed met haar gaat want het is echt een verhaal wat een serie zou kunnen worden.
"Even"quote:Op zondag 25 december 2022 21:08 schreef Noek het volgende:
Laatste nieuws uit “betrouwbare” bronnen is dat ze cold turkey met haar meds is gestopt en nu is ze is even van t padje.
Druggggsquote:Op maandag 26 december 2022 04:34 schreef Eightyone het volgende:
Die nieuwe douche-filmpjes op haar Insta.
Wat kijkt ze vreemd.
Ik heb dat geleerd op de TikTok universiteitquote:Op zondag 25 december 2022 23:38 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
"Even"
Waar heb je dit nieuws vandaan?
Ja zit er dik in ben ik bang.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:21 schreef Viv het volgende:
Er is al 10 keer op Britney gestemd in dit topic, geen goed teken:
GC / Wie gaan er dood in 2023
Die paparazzi hebben geen fatsoen. Ze hadden ook wel kunnen bedenken: He, het gaat niet met Britney. Laten we haar met rust.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:31 schreef Speedfight het volgende:
Er staat een documentaire op Discovery + (de streamingdienst) Jamie vs Britney.
Heel indrukwekkend om te zien hoe erg ze lastig gevallen werd door de paparazzi ook, toen ze in een ambulance zat die wegreed renden ze erachteraan en drukten de camera's tegen de achterruit om haar maar vast te kunnen leggen. Toen ze huilend in een auto zat bleven ze foto's maken en toen ze een paraplu pakte en fuck off riep, werd ze bestempeld als gevaarlijk en gek, en werd dit zelfs gebruikt in de rechtszaak om haar kinderen. Heel triest.
Ja het is echt zo onbeschoft, zit ze te huilen in de auto en dan roept de één dat ie zich om haar maakt en of ie iemand kan bellen terwijl tegelijk van 2 hoeken flitsende camera's in haar neus gedrukt worden.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die paparazzi hebben geen fatsoen. Ze hadden ook wel kunnen bedenken: He, het gaat niet met Britney. Laten we haar met rust.
Die leven van de clicks en bladen. Kleeft net zoveel bloed aan onze handen als aan de paparazzi. Wij zijn schadelijker dan optreden in Las Vegas voor x aantal jaar.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die paparazzi hebben geen fatsoen. Ze hadden ook wel kunnen bedenken: He, het gaat niet met Britney. Laten we haar met rust.
Bij mij ook niet, maar die is best heftigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:43 schreef Speedfight het volgende:
Deze clip is eigenlijk nooit zo doorgedrongen bij mij
Oh, daar was toentertijd al enige ophef over. Mensen waren dit soort vibes niet gewend vanuit American Dream Britney. Iets in mijn hoofd zegt dat het ook een bepaalde rating kreeg maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:43 schreef Speedfight het volgende:
Kan ik mij ook voorstellen, ook wat stress vermijden wellicht.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:24 schreef quirina het volgende:
Er gaan geruchten dat Britney zwanger is en daarom uit het zicht blijft. Zou ook best kunnen.
Met random foto's van google search naar spinal accessory nerve, Mars, een random man in een ton (is niet haar man toch?). En onsamenhangend getypt verhaal over haar zus enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dazalbest1 het volgende:
'Ze' is wel weer flink aan het uithalen naar van alles op insta
Daar twijfelde ik ook over....quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Met random foto's van google search naar spinal accessory nerve, Mars, een random man in een ton (is niet haar man toch?). En onsamenhangend getypt verhaal over haar zus enzo.
Die foto van Mars - ze zou er zelf zowat vandaan kunnen komen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook over....
Wat is 'ze' toch aan het doen zeg...
Heel eerlijk begrijp ik dat wel. Ik heb zelf in mijn jeugd te maken gehad met emotionele verwaarlozing en voel door die boosheid daarover soms echt te behoefte om mijn ouders en iedereen die ermee te maken heeft (mensen die je een trap na geven) te exposen met wat ze hebben gedaan. In het geval van Britney kan ik begrijpen dat al die jaren geen regie over je eigen leven hebben ook psychische sporen hebben nagelaten, het zou gek zijn als dat niet zo was. Compleet losslaan en in de optiek van de normale mens rare filmpjes posten zijn echt niet raar, vooral als degene die je de regie heeft afgenomen nu gaat zeggen van: zie je wel. Tel daar bij op dat we in een wereld leven waarbij er maar al te graag nieuwe complottheorieën worden bedacht en je hebt deze situatie, waarbij Britney waarschijnlijk uit boosheid van alles op insta zet om gehoord te worden, wat weer wordt weggezet als complot. Ik blijf zeggen dat dit een triest verhaal is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:53 schreef Dazalbest1 het volgende:
'Ze' is wel weer flink aan het uithalen naar van alles op insta
De enige zegen waarvoor het was, was voor zijn eigen portemonnee. Ook tijdens het conservatorship waren de mentale problemen duidelijk, maar door haar te laten werken en even vol in de makeup te gooien was het niet zo zichtbaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:11 schreef Emptystreet het volgende:
"Ze" is waarschijnlijk zwaar onder invloed van van alles. Dat haar vader haar onder zijn vleugels had was een vloek voor haar als persoon, maar een zegen voor haar mentale gezondheid.
WTF, wat een prachtige maar heftige clip zeg.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:43 schreef Speedfight het volgende:
Britney heeft zelf zo te zien geen writing credits bij haar nummers rond die tijd. Ik denk dat het team ook gewoon analyseert wat bij haar paste (jong volwassen meid), misschien ook beetje geïnspireerd door Britneys verhalen. Want rond 2000 was de Britney hype ook bizar en hoe de Amerikaanse media met haar om ging, al die paparazzi. Wie zou geen mentale problemen daarvan krijgen. In 2004 kwam Toxic uit, wat veel volwassener was. Paste toen ook beter bij haar leeftijd, ze kon niet oneindig lieve tienermeisjes liedjes maken. Zo te zien heeft ze wel tekst geschreven voor Everytime. Misschien wou ze daarmee wel een statement maken voor de buitenwereld.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 09:33 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie mening hierover.
Lucky kwam vrij in het begin van haar carriëre al uit.
Hierin zingt ze letterlijk "She's so lucky, she's a star but she cries, cries, cries in her lonely heart"
In interviews gaf ze ook in het hele begin al aan eenzaam te zijn, door de beroemdheid en ze niet mensen zomaar kon vertrouwen.
Toch zit er een heel team achter het maken van het lied: de tekst, de muziek, de clip.
Zou het dan ook bij de act gehoord hebben? Of wat er nu speelt nu echt is of niet, toen leek het bijna gescript in combinatie met liedjes als everytime, not a girl / not yet a woman en lucky.
Waar kan je dat zien wat ze wel en niet geschreven heeft?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Britney heeft zelf zo te zien geen writing credits bij haar nummers rond die tijd. Ik denk dat het team ook gewoon analyseert wat bij haar paste (jong volwassen meid), misschien ook beetje geïnspireerd door Britneys verhalen. Want rond 2000 was de Britney hype ook bizar en hoe de Amerikaanse media met haar om ging, al die paparazzi. Wie zou geen mentale problemen daarvan krijgen. In 2004 kwam Toxic uit, wat veel volwassener was. Paste toen ook beter bij haar leeftijd, ze kon niet oneindig lieve tienermeisjes liedjes maken. Zo te zien heeft ze wel tekst geschreven voor Everytime. Misschien wou ze daarmee wel een statement maken voor de buitenwereld.
Gewoon wikipediaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien wat ze wel en niet geschreven heeft?
Interessant
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:40 schreef quirina het volgende:
Maar wat boeit het nou wat Britney doet? Ze hoeft toch niet iedereen op de hoogte te houden?
Er kan van alles zijn. Ziekte, overspannen ..noem maar op.
Ze heeft duidelijk behoefte aan rust en privacy.
quote:
Ja, dit klopt dus niet hè?quote:
fun fact: britney wilde dat de clip eindigde met haar dood en de geboorte van een nieuw leven. Maar omdat haar team dat niet gepast vond voor jonge fans komt ze op het eind weer boven water.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 13:43 schreef Speedfight het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tmz.com/2023/(...)-out/?adid=social-fb
BRITNEY SPEARS
'MANIC' EPISODE IN RESTAURANT ...
Husband Sam Storms Out
https://www.instagram.com/p/CnZ5R_-Ot_E/?next=%2F
Britney gaat uit eten met haar vriend, word pissig omdat andere gasten haar herkennen en aan het filmen zijn. Wat is hier nou weer ‘maniac’ en bizar aan? Wat is TMZ ontzettend dramatisch aan het doen zeg, man man man.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:50 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.tmz.com/2023/(...)-out/?adid=social-fb
BRITNEY SPEARS
'MANIC' EPISODE IN RESTAURANT ...
Husband Sam Storms Out
https://www.instagram.com/p/CnZ5R_-Ot_E/?next=%2F
Veel van de eerste nummers zijn door de Zweedse Max Martin geschreven.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:56 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien wat ze wel en niet geschreven heeft?
Interessant
Oh ze is weer gevonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:25 schreef Jauke het volgende:
[..]
[..]
Britney gaat uit eten met haar vriend, word pissig omdat andere gasten haar herkennen en aan het filmen zijn. Wat is hier nou weer ‘maniac’ en bizar aan? Wat is TMZ ontzettend dramatisch aan het doen zeg, man man man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |