abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207059272
Fans ongerust om Britney Spears

De fans van Britney Spears (38) maken zich opnieuw grote zorgen over hun idool.

Volgens haar fans post Britney niet zelf op haar Insta, maar doen 8 andere mensen dat, waaronder haar man. Het is daarom dat haar Insta pagina Channel8 heet.


Ook worden filmpjes en foto's volgens fans gemanipuleerd, zodat het lijkt dat we Britney zien. Ook schijnt ze filmpjes te posten die al jaren oud zijn.

Insta: https://www.instagram.com/britneyspears/

Dus... Waar is Britney?

[ Bericht 66% gewijzigd door Sunshine1982 op 14-12-2022 13:59:37 ]
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 20:33:18 #2
382129 crew  Donna
pi_207059286
Misschien is een nieuwe OP wel handig.
pi_207059287
Fans van Britney in rep en roer. De filmpjes die de laatste tijd worden geplaatst, plaatst Britney niet zelf volgens hun. Ze maken zich grote zorgen om Britney.

Check de reacties bij haar laatste foto's en filmpjes.
pi_207059305
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:33 schreef Donna het volgende:
Misschien is een nieuwe OP wel handig.
Je hebt gelijk. Kijk morgen even als ik tijd heb.
  Moderator maandag 12 december 2022 @ 20:36:06 #5
382129 crew  Donna
pi_207059318
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fans van Britney in rep en roer. De filmpjes die de laatste tijd worden geplaatst, plaatst Britney niet zelf volgens hun. Ze maken zich grote zorgen om Britney.

Check de reacties bij haar laatste foto's en filmpjes.
Er klopt idd geen hout van. :N
pi_207059333
Heel duidelijk onder invloed, die filmpjes met die trouwjurk brr
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207060941
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fans ongerust om onverzorgde Britney Spears in bikini

De fans van Britney Spears (38) maken zich opnieuw grote zorgen over hun idool. De zangeres postte een filmpje op Instagram, waarin ze binnenshuis te zien is in een bikini en haar volgers tips geeft over wat je moet meenemen naar het strand.

“Deze bikini droeg ik drie dagen geleden op het strand, maar ik dacht: hé, waarom zou ik hem niet nog een keer aantrekken? En nu we toch bezig zijn: dit zijn de beste producten voor een dagje strand. Een handdoek, olie, zonnebrand, een hoed en een hond. Nou, ik ga weer terug naar mijn jacuzzi!”, aldus Britney.

Haar volgers reageerden erg bezorgd. “Wow, wat is er met haar aan de hand? Haar uitgelopen make-up, haar ongekamde haar en die hysterische babystem... Britney, gaat het wel goed daar?”, schrijft een volger. Een ander reageert: “Dit kan niet waar zijn. Is er niemand in haar omgeving die kan ingrijpen? Deze vrouw heeft hulp nodig.”

Niet veel later plaatste de zangeres nog een video online, waarin ze verschillende bikini’s showde. Ook hierop stroomden honderden verontruste reacties binnen.

De mentale gezondheid van Spears is al jaren een gespreksonderwerp, nadat ze in 2007 een publiekelijke inzinking kreeg en haar hoofd kaal schoor. Vader Jamie beheert sindsdien haar vermogen, maar Britney ligt al maanden met hem in de clinch omdat ze zelf weer over haar geld wil kunnen beschikken.

https://www.hln.be/celebr(...)-in-bikini~a725dce3/

Net haar insta bekeken en er staat wel wat foto's op filmpjes op waarop ze onder invloed lijkt te zijn. Kunnen we hieruit concluderen dat ze weer van het padje is?
Net zo gek als Ye.
pi_207061021
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2022 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haar volgers reageerden erg bezorgd. “Wow, wat is er met haar aan de hand? Haar uitgelopen make-up, haar ongekamde haar en die hysterische babystem... Britney, gaat het wel goed daar?”, schrijft een volger. Een ander reageert: “Dit kan niet waar zijn. Is er niemand in haar omgeving die kan ingrijpen? Deze vrouw heeft hulp nodig.”
Ja, gaf haar vader dit niet al tijden aan, maar zetten diezelfde 'bezorgde' fans een hele #freebritney beweging op gang zonder te weten over haar mentale toestand?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_207061069
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 22:49 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Ja, gaf haar vader dit niet al tijden aan, maar zetten diezelfde 'bezorgde' fans een hele #freebritney beweging op gang zonder te weten over haar mentale toestand?
Nou dat, ik heb haar toen ontvolgd omdat ik het niet aan kon zien hoe ze steeds verder afglijdt. Denk na de miskraam weer.
pi_207066057
quote:
Het lijkt wel of iemand filmt het eerste stukje, ik vraag mij af wie dan. Ik denk dat ze gewoon zwaar onder invloed is.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207066256
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:15 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Het lijkt wel of iemand filmt het eerste stukje, ik vraag mij af wie dan. Ik denk dat ze gewoon zwaar onder invloed is.
Haar man Sam is degene die filmt.
pi_207066414
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Haar man Sam is degene die filmt.
Die helpt ook lekker dan :{
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 13 december 2022 @ 14:55:49 #14
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_207066692
quote:
Dit doet ergens denken aan Madonna die recentelijk aan een hondevoer-bakje likte.
  Vis een optie? dinsdag 13 december 2022 @ 14:58:07 #15
70532 loveli
N
pi_207066720
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 december 2022 14:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Haar man Sam is degene die filmt.
Hij houdt echt van haar :{
crap in = crap out
pi_207067051
Wow, een en al online complottheorieën dat het Britney zelf niet is, dat ze 5 dubbelgangers heeft, met andere voortanden en langer haar, dat haar handtattoo ontbreekt in het (verwijderde) cake-filmpje, dat gedeeltes zijn opgenomen voor een green screen (steeltje vd appel verdwijnt) en dat ze exact dezelfde outfits draagt als 2-3 jaar geleden.

En waarom heeft ze geen telefoon die scherper kan filmen?
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 15:36:05 #17
382129 crew  Donna
pi_207067112
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:31 schreef JourneyBlue het volgende:
Wow, een en al online complottheorieën dat het Britney zelf niet is, dat ze 5 dubbelgangers heeft, met andere voortanden en langer haar, dat haar handtattoo ontbreekt in het (verwijderde) cake-filmpje, dat gedeeltes zijn opgenomen voor een green screen (steeltje vd appel verdwijnt) en dat ze exact dezelfde outfits draagt als 2-3 jaar geleden.

En waarom heeft ze geen telefoon die scherper kan filmen?
Sam die op recent geposte gezamenlijke foto's altijd een jas aan heeft. Al het materiaal is oud. Ik weet niet meer wat te geloven hoor.
Mensen die oproepen dat ze een filmpje doet met de krant van vandaag snap ik inmiddels wel.
pi_207067159
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 22:49 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Ja, gaf haar vader dit niet al tijden aan, maar zetten diezelfde 'bezorgde' fans een hele #freebritney beweging op gang zonder te weten over haar mentale toestand?
1 van de eerste reacties die ik lees is: She needs help from a professional.
Die kreeg ze jarenlang. :')
  dinsdag 13 december 2022 @ 21:39:47 #19
327807 Mariposas
יה&#14
pi_207072464
Ik ben volgens mij de enige maar ik zie maar weinig verschil tussen nu en 2 jaar geleden. Toen plaatste ze ook al steeds oude foto’s en filmpjes en rare teksten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_207074853
Brit heeft een beenamputatie ondergaan.

pi_207074942
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2022 08:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Brit heeft een beenamputatie ondergaan.

[ afbeelding ]
Die slip zit ook een beetje raar :')
pi_207074961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Die slip zit ook een beetje raar :')
Op deze heeft ze zelfs geen touwtjes meer [op haar heupen]. :')

pi_207074968
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 08:36 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Op deze heeft ze zelfs geen touwtjes meer. :')

[ afbeelding ]
Volgens mij is dat slipje er op gepaint ofzo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 december 2022 @ 08:44:00 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207075001
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2022 15:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
1 van de eerste reacties die ik lees is: She needs help from a professional.
Die kreeg ze jarenlang. :')
Ik begreep dat ze die niet zelf had gekozen. Dat werkt vaak al niet zo lekker. In haar eigen verhaal bij de rechtbank gaf ze overigens wel aan dat ze al jaren medicatie nam maar dat haar toenmalige therapeut dat zomaar aanpaste. Ze klonk in dat statement wel gewoon coherent etc. Niet echt te rijmen met de huidige filmpjes, hoewel ze die toen ook al maakte dus misschien zegt het wel precies nada.

Daarnaast begreep ik ook dat ze nu nog steeds naar therapie/hulp gaat maar dan eentje door haarzelf uitgekozen. Het jammere is natuurlijk dat mensen nu gelijk gaan roepen dat ze onder curatele had moeten blijven staan en/of dat haar vader het tóch best beter wist etc.

Dat ze hulp nodig heeft, lijkt me evident en tbh ook logisch. Betekent natuurlijk niet dat ze onder curatele ‘hoort’ en haar vader daar niet gewoon misbruik van heeft gemaakt. Kijk naar ‘Ye. Die is ook van het padje af maar ik zou nooit durven zeggen dat die vent onder curatele moet. Dat is echt een hele zware stap. We kunnen driekwart van de wereld er wel onder gooien als iedereen met mentale problematiek daarvoor in aanmerking komt, te beginnen met Rachel en André, :D :').

D’r vent is ronduit creepy btw. Heb geen enkel goed gevoel bij die kerel. Die mag van mij wel onder curatele, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 december 2022 @ 08:47:32 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_207075021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 21:39 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben volgens mij de enige maar ik zie maar weinig verschil tussen nu en 2 jaar geleden. Toen plaatste ze ook al steeds oude foto’s en filmpjes en rare teksten.
Dit is waar. Het lijkt ook of ze al die jaren nooit op de socials heeft gezeten en nu als boomer Facebook heeft ontdekt. Maar wie weet: wellicht heeft ze inderdaad al die jaren niet zelf op de socials gezeten. Niet vaak althans. We weten het niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 14 december 2022 @ 09:47:58 #26
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_207075476
Dit is echt verschrikkelijk ordi.

Wat is haar handle zodat ik persoonlijk polshoogte kan nemen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 09:49:35 #27
382129 crew  Donna
pi_207075496
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2022 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Dit is echt verschrikkelijk ordi.

Wat is haar handle zodat ik persoonlijk polshoogte kan nemen
britneyspears
  woensdag 14 december 2022 @ 10:25:16 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_207075752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 09:49 schreef Donna het volgende:

[..]
britneyspears
Wat vreselijk!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_207077765
Kunnen we niet onze true crime fokkers dit mysterie laten oplossen?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207077834
Er wordt gezegd in het eerste filmpje op haar Insta dat dat Brit niet is.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook vreemd vind. Op een gegeven moment is een spleetje tussen haar tanden te zien. Brit heeft volgens mij geen spleetje tussen haar tanden. Haar mond is ook anders. Ofzo.

Er wordt zelfs in de comments gedacht dat ze dood is.
pi_207077873
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er wordt gezegd in het eerste filmpje op haar Insta dat dat Brit niet is.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook vreemd vind. Op een gegeven moment is een spleetje tussen haar tanden te zien. Brit heeft volgens mij geen spleetje tussen haar tanden. Haar mond is ook anders. Ofzo.

Er wordt zelfs in de comments gedacht dat ze dood is.
Ik denk het ook eigenlijk en ik volg dit nog maar heel kort.
Dood of in een inrichting.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207077928
Omg. Ik kijk nu dat filmpje waar haar hubby Merry Christmas zegt. In de comments staat dat Brit die naast hem staat in dat filmpje, erbij gezet is. En verrek, als je kijkt naar zijn duim zie je dat best goed!

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 14-12-2022 14:19:26 ]
pi_207078272
En dat douche-filmpje zou in een (5*****) hotel in New York opgenomen moeten zijn?
Er komt amper water uit de douchekop.

Het is alsof ze een hele lading filmpjes maken tijdens weekendverlof, gemixt met oude beelden en green screen opnamen.
pi_207078314
Spleetje tussen haar tanden is echt.
Vergeet niet dat ze heel wat cosmetische tand-behandelingen heeft gehad, met of zonder facings.
Drugsgebruik, medicijnen, leeftijd enzo veranderd het gebit ook.
pi_207078362
Dit online oordelen is slecht voor haar. Niet het optreden in Las Vegas.

  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 14:44:34 #36
382129 crew  Donna
pi_207078373
Ze heeft waarschijnlijk geen beugel of draadje meer. In de pubieke foto's van de laatste jaren zie je ook al dat haar tanden naar voren zijn gaan staan en er een spleetje tevoorschijn komt.
En ze heeft jaren geleden haar mond laten opereren met zo'n smiley, dat de mondhoeken altijd omhoog staan (doodzonde als je het mij vraagt).
Ik denk dat ze het op al die videos wel zelf is. Die kenkels die zij heeft in combinatie met haar lichaam is nooit 1 op 1 te krijgen met een stand in. Dan zou er heel wat goede photo en videoshop aan te pas moeten komen en goede photoshop wordt overduidelijk niet gebruikt.

Maar dat alles oude content is en ze zegt verhuist te zijn en naar de kapper te zijn geweest en dan ineens weer allemaal (oud?) materiaal plaatsen uit het oude huis is wel vreemd.
En de post over Jamie Lynn ook.
pi_207078495
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:44 schreef Donna het volgende:
Ze heeft waarschijnlijk geen beugel of draadje meer. In de pubieke foto's van de laatste jaren zie je ook al dat haar tanden naar voren zijn gaan staan en er een spleetje tevoorschijn komt.
En ze heeft jaren geleden haar mond laten opereren met zo'n smiley, dat de mondhoeken altijd omhoog staan (doodzonde als je het mij vraagt).
Ik denk dat ze het op al die videos wel zelf is. Die kenkels die zij heeft in combinatie met haar lichaam is nooit 1 op 1 te krijgen met een stand in. Dan zou er heel wat goede photo en videoshop aan te pas moeten komen en goede photoshop wordt overduidelijk niet gebruikt.

Maar dat alles oude content is en ze zegt verhuist te zijn en naar de kapper te zijn geweest en dan ineens weer allemaal (oud?) materiaal plaatsen uit het oude huis is wel vreemd.
En de post over Jamie Lynn ook.
Oh maar dat verklaart ook wel deels dat ze onder invloed kan LIJKEN.
Haar kaken lijken steeds strak te staan, maar haar mond is dus vervormd :') grote pupillen heeft zij van zichzelf wel deels en niet lachende ogen met een lachende mond is een vreemd gezicht.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 15:02:12 #38
382129 crew  Donna
pi_207078521
Google maar op Britney Spears smile dan zie je het meteen. Ik zit mobiel en heb ruzie met plaatjes plakken.
pi_207078577
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 15:02 schreef Donna het volgende:
Google maar op Britney Spears smile dan zie je het meteen. Ik zit mobiel en heb ruzie met plaatjes plakken.
Ja, ik zat al te kijken, valt nu onwijs op inderdaad _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207078796


Mexico...
pi_207078854
Zelfde hotel als op een eerder genomen foto.

pi_207078961
Jurkje uit de foto van @JourneyBlue.



Ze zag er toen vele malen beter uit dan nu, dus ik denk dat ze weer aan het strooien zijn met oude foto´s.
pi_207078980
Benieuwd naar de baby. Ook dezelfde? ;)

  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 15:57:45 #44
382129 crew  Donna
pi_207078997
Ze lijkt zwanger. En ik snap dat ze dat verborgen zou willen houden, maar WAAROM al die oude rare shit plaatsen dan? |:)
pi_207079344
Die kerstboodschap "he's coming soon" en dan die flap van zijn jas die een beetje over haar buik heen gefotoshopt lijkt 🤔

Ik ga voor zwanger, niet publiek willen maken na de miskraam en misschien ook wel last van het stoppen met medicatie (wat ze neem ik aan zou hebben moeten doen als ze idd zwanger is).

https://www.instagram.com/p/CmF-sWOLAAm/
pi_207079414
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 16:28 schreef ikbent het volgende:
Die kerstboodschap "he's coming soon" en dan die flap van zijn jas die een beetje over haar buik heen gefotoshopt lijkt 🤔

Ik ga voor zwanger, niet publiek willen maken na de miskraam en misschien ook wel last van het stoppen met medicatie (wat ze neem ik aan zou hebben moeten doen als ze idd zwanger is).

https://www.instagram.com/p/CmF-sWOLAAm/

En als ze haar arm omhoog doet lijkt er opeens een stukje van zijn duim weg.
pi_207079433
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En als ze haar arm omhoog doet lijkt er opeens een stukje van zijn duim weg.
Dat, en haar hand lijkt dwars door die jas omhoog te gaan.
pi_207079451
Had ze trouwens bij de vorige 2 zwangerschappen ook niet heel veel last van (pre-partum) depressie? Als ze zwanger is, dan kan ik me best voorstellen dat ze ergens (vrijwillig) is opgenomen om haar er doorheen te helpen.
pi_207079457
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 16:38 schreef ikbent het volgende:

[..]
Dat, en haar hand lijkt dwars door die jas omhoog te gaan.
Het is raar. Waarom zou je er ook zo bij staan in zo'n Happy Christmas video. Hand voor je mond, waarom?
  woensdag 14 december 2022 @ 16:54:53 #50
327807 Mariposas
יה&#14
pi_207079565
Ik moet hier wel om lachen, ook om al die comments bij die Instagram posts. Geen wonder dat je gekke dingen gaat zien als je alles 100 keer opnieuw bekijkt en gaat overanalyseren. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')