Jep - en het zal nu rap naar zo'n 4 graden stijgen, verwacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het bij jou buiten al -0,1?
Hier nu nog -2,5 ❄️
In de woonkamer al wel 21,6 trouwens, maar dar is door de zon die al naar binnen schijnt.
hier -4, was vannacht -7, wordt vannacht -9quote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het bij jou buiten al -0,1?
Hier nu nog -2,5 ❄️
In de woonkamer al wel 21,6 trouwens, maar dar is door de zon die al naar binnen schijnt.
De kinderen willen zo graag het ijs op, maar dat zie ik vandaag niet gebeuren. Deze meneer die net voorbijkwam, was dapper:quote:Op donderdag 15 december 2022 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier stijgt het ook hard, nu -1,3 buiten.
Het is alleen maar dapper zolang het goed gaatquote:Op donderdag 15 december 2022 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De kinderen willen zo graag het ijs op, maar dat zie ik vandaag niet gebeuren. Deze meneer die net voorbijkwam, was dapper:
[ afbeelding ]
Het scheelt wel dat de sloot ondiep is, al beland je alleen vanwege de kou al liever niet in het water.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is alleen maar dapper zolang het goed gaat
Ik vind het nogal een risico op dit moment, zeker alleen en afgelegen.
Dat scheelt idd, het oogt als een sloot die zo 3 meter diep zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat de sloot ondiep is, al beland je alleen vanwege de kou al liever niet in het water.
Jeetje wat een verschil. Het is hier al in de + en de verwachting voor vannacht is maar -3.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
hier -4, was vannacht -7, wordt vannacht -9
Ligt er aan waar je woont, en hoe de wind staat.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Jeetje wat een verschil. Het is hier al in de + en de verwachting voor vannacht is maar -3.
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je woont, en hoe de wind staat.
Ik had gehoopt op een graad of 10quote:Op donderdag 15 december 2022 11:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar had gehoopt op veel natuurijs en dat wordt hier ietwat lastig zo.
Die paar graden boven nul zegt niet zoveel. Zeker in deze tijd van het jaar niet, waar de instraling rond het minimum zit. Onder goede omstandigheden kan het ijs nog zelfs nog aangroeien.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier stijgt het ook hard, nu -1,3 buiten.
Mijn ouders van 75+ lachen mij uit dat ik nog gas gebruik voor de hoofdverwarming, zij hebben beneden alles aircos en 2826262728 zonnepanelen zodat ze dit jaar praktisch gratis stoken in een niet bepaald nieuwbouwhuisquote:Op donderdag 15 december 2022 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, wat sneu. Ik kan me voorstellen dat het wat ingewikkeld voor d'r wordt. Onze buren van 65+ zijn redelijk handig als het om verduurzaming gaat en zijn er bewust mee bezig, maar zelfs zij hebben er wel moeite mee. Het wordt al gauw te technisch om te begrijpen - en de administratie is ook niet niks. Wij helpen hier en daar.
Dreig met opname op een psychogeriatrische afdeling als ze zo doorgaan en ga er zelf wonenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn ouders van 75+ lachen mij uit dat ik nog gas gebruik voor de hoofdverwarming, zij hebben beneden alles aircos en 2826262728 zonnepanelen zodat ze dit jaar praktisch gratis stoken in een niet bepaald nieuwbouwhuis
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dreig met opname op een psychogeriatrische afdeling als ze zo doorgaan en ga er zelf wonen
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn ouders van 75+ lachen mij uit dat ik nog gas gebruik voor de hoofdverwarming, zij hebben beneden alles aircos en 2826262728 zonnepanelen zodat ze dit jaar praktisch gratis stoken in een niet bepaald nieuwbouwhuis
quote:Op donderdag 15 december 2022 12:35 schreef Dven het volgende:
23,5°C. T-shirtje, korte broek. Niets mis mee. Blijkbaar kan je ook aan een warme woning wennen.
Ik dacht net ook ff, wat doen die waterslierten toch op het raam.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Dooit hier nu wel aardig, zie het smeltwater van de dakpannen naar beneden stromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |