Dat is natuurlijk zo.quote:Op maandag 19 december 2022 18:51 schreef alpeko het volgende:
Diep van binnen zit bij ons allemaal een stukje @:dick_laurent
quote:Op maandag 19 december 2022 19:32 schreef Za het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo.
Had ik al verteld dat ik op dit moment in mijn bikini in een ligstoel lig en een heerlijke Shakshuka op mij staat te wachten.
Ik wou het net vragen!quote:Op maandag 19 december 2022 19:33 schreef alpeko het volgende:
[..]Is dat een taart?
Geen fan van shakshuka![]()
Pics!quote:Op maandag 19 december 2022 19:32 schreef Za het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik op dit moment in mijn bikini in een ligstoel lig
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is, maar dat er niet echt info uit eerste hand is, of reden tot zorg.quote:Op maandag 19 december 2022 19:08 schreef capricia het volgende:
Wachtrijen bij overvolle crematoria.
Niets aan de hand..
Maar goed dat het laatste woordje ‘Laurent’ is, anders zou de opmerking wel erg 18+ zijnquote:Op maandag 19 december 2022 18:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Diep van binnen zit bij ons allemaal een stukje @:dick_laurent
Er is imo geen cynisme over, maar merendeels speculatie uit vage bronnen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:05 schreef phpmystyle het volgende:
Vanwaar dit cynisme over China? Wat China nu overkomt is ons ook overkomen maar dan 2 jaar eerder, en wat meer in fases. Mathematisch zal er geen enkel verschil zijn, aangenomen dat Chinezen qua lichamelijk conditie en gezondheid vergelijkbaar zijn met Westerlingen.
Ik heb dagelijks contact met China maar daar is echt wel wat gaande. Nadeel daar is dat zij ook nog eens heel bang zijn voor besmettingen want dat is ze nl al jaren verteld en wat ze geloven.quote:Op maandag 19 december 2022 19:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is, maar dat er niet echt info uit eerste hand is, of reden tot zorg.
"Journalisten uit verschillende landen beweren" etc.
In Duitsland liggen de IC's btw vol las ik, misschien vaker deze tijd van het jaar, de media zijn altijd op zoek naar of beweren ellende.
Het idee alleen al dat je als journalist van een gerenommeerde krant bij een crematorium gaat posten in China
Omicron gaat daar nu rond met alle lokale gevolgen van dien, dus er is zeker wat gaande.quote:Op maandag 19 december 2022 20:22 schreef Noek het volgende:
Ik heb dagelijks contact met China maar daar is echt wel wat gaande.
Erg idd dat er zoveel angst is, dat leidt dan ook weer tot extra klachten.quote:Nadeel daar is dat zij ook nog eens heel bang zijn voor besmettingen want dat is ze nl al jaren verteld en wat ze geloven.
Ze waren vol ongeloof dat ik 2x!!!! besmet was en nog gezond was. Die stress is totaal onnodig en ook gewoon zielig omdat er een leger Hooibalen dood en verderf heeft rond lopen toeteren daar l en straten gingen desinfecteren.
Goh, wat raar, mensen krijgen koorts van het vaccin. Dat zou je toch niet verwachten van een middel dat je immuunsysteem triggered?quote:
En geen antwoord op de vraag of de vaccins veilig zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2022 06:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Goh, wat raar, mensen krijgen koorts van het vaccin. Dat zou je toch niet verwachten van een middel dat je immuunsysteem triggered?
Ik stel alleen maar vragen...
Hoeveel zijn gevaccineerd in Nederland?quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En geen antwoord op de vraag of de vaccins veilig zijn.
Heb jij bewijzen dat de vaccins niet veilig zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En geen antwoord op de vraag of de vaccins veilig zijn.
Nee maar als Bill Gates geen normaal antwoord kan geven dat schept dat geen vertrouwen. Trouwens iedereen die ook maar iets negatiefs over vaccins zegt wordt weggezet als wappie dus hoe het echt zit is moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb jij bewijzen dat de vaccins niet veilig zijn?
En met niet veilig bedoelen we dan niet bijwerkingen als koorts of je wat minder goed voelen.
Bill Gates is geen medicus ofzo, he?quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee maar als Bill Gates geen normaal antwoord kan geven dat schept dat geen vertrouwen. Trouwens iedereen die ook maar iets negatiefs over vaccins zegt wordt weggezet als wappie dus hoe het echt zit is moeilijk te zeggen.
En de ellende die ze voorkomen is gigantisch, dus zelfs als er bepaalde nare bijwerkingen in een verwaarloosbaar klein deel van de gevaccineerden zouden zijn (die er nauwelijks tot niet zijn) dan was het middel nog steeds niet erger dan de kwaal en blijft het een goed idee om te vaccineren om erger kwaad te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bill Gates is geen medicus ofzo, he?
Er mag genoeg gezegd worden over vaccins zonder voor wappie uitgemaakt te worden, maar onderbouw het met fatsoenlijke argumenten en links.
Alleen maar "vaccins zijn schadelijk, vaccinatieschade, plotseling dood neervallende mensen" is alleen maar dat: roepen van nonsens. Vaccins zijn niet schadelijk gebleken, maar hebben wel bijwerkingen en in sommige gevallen zijn die heftig.
In mijn mening zijn er al een hoop vaccinatie slachtoffers alleen zul je dat absoluut niet in de msm zien, in mijn kringen in ieder geval al 4 mensen en daarnaast zie je constant berichten van mensen die onwel worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel zijn gevaccineerd in Nederland?
Ik dacht meer dan 80%.
En uit wanhoop vanwege het uitblijven van grote aantallen vaccinatie slachtoffers begonnen de antivaxxers wat te mompelen over negatieve gevolgen over 20 jaar...
Er zijn behoorlijk forse twijfels bij de officiële cijfers..quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:26 schreef Anton91 het volgende:
Voor het eerst in China een stijging van aantal bevestigde corona besmettingen + doden. Gisteren 2 mensen overleden en vandaag 5.
Dat er weinig getest word is inmiddels duidelijk, maar persoonlijk ben ik ook helemaal geen voorstander (geweest) van het testbeleid dat wij hadden, waarbij iedereen en z'n moeder werd getest.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk forse twijfels bij de officiële cijfers..
Bill gates ook. Dat is net zo iets als Bassie de clown vragen naar de effecten van klimaatverandering.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee maar als Bill Gates geen normaal antwoord kan geven dat schept dat geen vertrouwen. Trouwens iedereen die ook maar iets negatiefs over vaccins zegt wordt weggezet als wappie dus hoe het echt zit is moeilijk te zeggen.
Hier. Heb je het toch even gezegd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:29 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In mijn mening zijn er al een hoop vaccinatie slachtoffers alleen zul je dat absoluut niet in de msm zien, in mijn kringen in ieder geval al 4 mensen en daarnaast zie je constant berichten van mensen die onwel worden.
En ja, de meeste denken hier dat dat komt door abv maar ik denk daar anders over.
Ik denk zelf dat de oversterfte ook door de vaccinaties komt maar dat mag allemaal niet gezegd worden want dan word je gelijk naar BNW verwezen hier.
In China is het coronabeleid wel behoorlijk omgezwaaid. Het probleem daar is wel dat met name ouderen nog niet waren gevaccineerd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:26 schreef Anton91 het volgende:
Voor het eerst in China een stijging van aantal bevestigde corona besmettingen + doden. Gisteren 2 mensen overleden en vandaag 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |