quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Bedankt voor de zeer uitgebreide reactie. Doordat je er zo 'n moeite in hebt gestoken kan ik het niet maken om geen reactie terug te geven, dat voelt dan een beetje onbeschoft ofzo.
Ik weet ook niet of ik 100% gelijk heb wat betreft de filters al denk ik zelf van wel.![]()
Zelf gebruik ik deze shitzooi niet dus kan het ook niet testen.
Grapje van Killem.quote:Op dinsdag 20 december 2022 08:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is bekend hoe @:bep-vetklep eruit ziet?ik dacht altijd dat het, ondanks de username, misschien een vent was,
![]()
![]()
.
Omarm je potenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Topic doet me herinneren dat ik eigenlijk een shotje botox moet nemen voor kraaienpootjes,. Echt oneerlijk,
. Ik ‘squeeze’ altijd lang mijn ogen in de ochtend/slaap zonder dat ik het door heb (en klem mijn kaken). Met wat botox ken dat natuurlijk niet meer,
![]()
. Scheelt me dan weer een poot of twee (hoop ik).
quote:
Ben ik te jong voor,quote:
Totaal onherkenbaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben weer eens Twin Peaks aan het kijken en dacht: laat ik opzoeken hoe Lara Flynn Boyle er inmiddels uitziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen:
[ afbeelding ]
Bavianenkontquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:43 schreef Leandra het volgende:
Zo'n klassieke schoonheid was dat, zo zonde die bavianenkont op haar gezicht.
Die lippen , misschien handig om de vloer mee schoon te makenquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GADVERDAMME! Alles aan dat ding is walgelijk
Ik kan je alleen maar volledig gelijk geven in je omschrijving van haar lippenquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:43 schreef Leandra het volgende:
Zo'n klassieke schoonheid was dat, zo zonde die bavianenkont op haar gezicht.
Ik kwam een foto tegen van Naomi Watts en die lijkt natuurlijk oud te worden - en mooi te blijven:quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Totaal onherkenbaar![]()
Zijn er nog celebrities in Hollywood die gewoon natuurlijk oud worden?
Sara Jessica Parker. Had ik nu maar even screenshot gemaakt met artikel erbij, was op fb dus niet meer terug te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Totaal onherkenbaar![]()
Zijn er nog celebrities in Hollywood die gewoon natuurlijk oud worden?
Zo heb ik ‘kraaienpootjes’ bij mijn bovenlip. Alsof ik de hele dag sigaretten loop te zuigen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Topic doet me herinneren dat ik eigenlijk een shotje botox moet nemen voor kraaienpootjes,. Echt oneerlijk,
. Ik ‘squeeze’ altijd lang mijn ogen in de ochtend/slaap zonder dat ik het door heb (en klem mijn kaken). Met wat botox ken dat natuurlijk niet meer,
![]()
. Scheelt me dan weer een poot of twee (hoop ik).
Ik ben zo blij dat zij gewoon ouder wordt zonder allerlei noodgrepen, dit is gewoon hoe een vrouw van 57 eruit ziet, maar er zal idd wel gejank zijn dat ze haar haar niet verft, om het over haar rimpels nog maar niet te hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sara Jessica Parker. Had ik nu maar even screenshot gemaakt met artikel erbij, was op fb dus niet meer terug te vinden.
Zal eens even googlen of ik het daar kan vinden.
Edit: link naar het artikel, fb plaatste gewoon een bericht van een jaar oud
https://www.eonline.com/n(...)n-and-just-like-that
Met flatteuze foto
[ link | afbeelding ]
Deze stond bij het artikel op fb
[ link | afbeelding ]
Da's een flinke bos grijs haar! Leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sara Jessica Parker. Had ik nu maar even screenshot gemaakt met artikel erbij, was op fb dus niet meer terug te vinden.
Met flatteuze foto
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met flatteuze foto
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |