Hij moet nog een keer dood hé.quote:Op maandag 12 december 2022 14:04 schreef Hassebassie het volgende:
I want you van Bob Dylan er ook al uit. Blijft helaas niet veel over van ome Bob.
Idemquote:Op maandag 12 december 2022 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens houd ik mezelf aan de max 1 liedje per artiest regel. 35 unieke artiesten ingestuurd.
Die heeft er gewoon 7 jaar in gestaan hèquote:Op maandag 12 december 2022 14:02 schreef TheVulture het volgende:
1886 Jeroen van Koningsbrugge Wit licht eruit
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2022 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens houd ik mezelf aan de max 1 liedje per artiest regel. 35 unieke artiesten ingestuurd.
Ja, en dit jaar zijn ze er achter gekomen dat er nog ergere bagger bestaatquote:Op maandag 12 december 2022 14:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die heeft er gewoon 7 jaar in gestaan hè
quote:Op maandag 12 december 2022 14:07 schreef Hassebassie het volgende:
Wonderful world van Sam Cooke ook eruit
Same. Enige overlap is bij Nightwish - Ghost Love Score en Floor met Phantom of the Opera.quote:Op maandag 12 december 2022 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou nou nou nou nou.quote:Op maandag 12 december 2022 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou van deze hoeveelheid nieuwkomers bagger zou je toch wel voor een trein willen springen ja
Dat gaan we over niet al te lange tijd Maymakenquote:Op maandag 12 december 2022 14:08 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben wel bang dat als Brian May straks dood is dat we de hele Queen-discografie in de lijst krijgen
quote:Op maandag 12 december 2022 14:01 schreef ok01 het volgende:
Ach kutlijst of niet, ik ga gewoon luisteren dit jaar. Ik heb er zelfs weer zin in om een week met dit heerlijke subforum door te brengenVoor de muziek luister ik sowieso al jaren niet meer, dan kan ik net zo goed Spotify opzetten
Daar zou ik ook moeite May hebben inderdaadquote:Op maandag 12 december 2022 14:08 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben wel bang dat als Brian May straks dood is dat we de hele Queen-discografie in de lijst krijgen
Gaat het daar niet goed May?quote:Op maandag 12 december 2022 14:08 schreef zorro28 het volgende:
Zou mij niks verbazen als er mensen zijn die denken dat zij de zang deedquote:Op maandag 12 december 2022 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden er mensen extra op Queen hebben gestemd omdat de Queen overleed?
Maar dan zou Slaap Zacht, Elisabeth van Acda en De Munnike r ook weer in kunnen komenquote:Op maandag 12 december 2022 14:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als er mensen zijn die denken dat zij de zang deed
Het doorspitten van de lijst is nog niet klaar volgens mijquote:Op maandag 12 december 2022 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dan zou Slaap Zacht, Elisabeth van Acda en De Munnike r ook weer in kunnen komen
Die verpleegstersdans van een paar jaar geledenquote:Op maandag 12 december 2022 14:12 schreef pipster het volgende:
Master KG ft. Nomcebo - Jerusalema
Ik ken dit helemaal niet, maar het is er wel weer uit.
Of The Queen is dead van The Smithsquote:Op maandag 12 december 2022 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dan zou Slaap Zacht, Elisabeth van Acda en De Munnike r ook weer in kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |