Welke man was dat?quote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ironisch van de man die het geen probleem vond dat mensen hun baan en pensioenen verloren omdat ze niet mee wilden werken aan de vaccinatiedwang.
Dit leest inderdaad als het gezwam van een newbie die nog geen dag op de werkvloer heeft gespendeerd.quote:Op maandag 12 december 2022 18:35 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk? Of ooit gewerkt? Ben benieuwd wat voor werk jij doet?
Bijzonder, aangezien je zelf ook nog wel eens ongepast bepaalde labels gebruikt (bijvoorbeeld 'wappie' of 'alt-right').quote:Op maandag 12 december 2022 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Exact waarom ik afhaak in dit soort topics tegenwoordig.
Inderdaad. Ik vind over het algemeen gezien complottheorieën minder gevaarlijk dan woke. Al zijn complottheorieën natuurlijk behoorlijk breed, dat moet worden gezegd. De ene theorie is de andere niet.quote:Op maandag 12 december 2022 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het complotdenkvirus is minder gevaarlijk?
dat is het met hem sowieso niet.quote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een normaal gesprek is in elk geval niet mogelijk als je met dit soort labels aan komt zetten.
Complottheorieën hebben geleid tot de grootste aanval op de Amerikaanse staat sinds 1861. Het waren geen wokies die daar wegens achterlijke ideeën over gestolen verkiezingen met galgjes, Confederale vlaggen en wapens het Kapitool bestormden. Uiteraard is in die hoek antisemitisme ook helemaal bon ton, en waar dat toe leidt weten we ook.quote:Op maandag 12 december 2022 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder, aangezien je zelf ook nog wel eens ongepast bepaalde labels gebruikt (bijvoorbeeld 'wappie' of 'alt-right').
[..]
Inderdaad. Ik vind over het algemeen gezien complottheorieën minder gevaarlijk dan woke. Al zijn complottheorieën natuurlijk behoorlijk breed, dat moet worden gezegd. De ene theorie is de andere niet.
Waarom wil je dat van iedereen weten?quote:Op maandag 12 december 2022 18:35 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk? Of ooit gewerkt? Ben benieuwd wat voor werk jij doet?
Ik gebruik die termen exact op de juiste plaats en manier.quote:Op maandag 12 december 2022 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder, aangezien je zelf ook nog wel eens ongepast bepaalde labels gebruikt (bijvoorbeeld 'wappie' of 'alt-right').
Nee. Hoewel het sowieso maar de vraag is of dat überhaupt kan. Ik bedoel, iedereen heeft zich aardig ingegraven en van openstaan voor elkaars standpunten is weinig sprake. Dus wat je er verder mee opschiet weet ik ook niet.quote:Op maandag 12 december 2022 18:38 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is het met hem sowieso niet.
Huh? Begon jij er niet eerst mee? Remind me again wat jij ook alweer deed/doet? Non-profit toch?quote:Op maandag 12 december 2022 18:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Waarom wil je dat van iedereen weten?
Kennen ze daar geen arbeidstijdenwet?quote:Op maandag 12 december 2022 18:07 schreef IndoorKite het volgende:
https://www.thestreet.com(...)aking-or-ill-sue-you
[..]
Meer context. Slapen op kantoor om werkdruk aan te kunnen, fucking hell.
Hmmm.quote:Op maandag 12 december 2022 18:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik gebruik die termen exact op de juiste plaats en manier.
Woke heeft geleid tot de afbraak van de wetenschap, cultuur en de totale polarisatie van de hele Westerse maatschappij. Niet om de bestorming van het Capitool ook maar enigszins te bagatelliseren, want die was schrikbarend zoals al veel vaker gezegd. En laten we als het over geweld en vandalisme gaat de zomer van 2020 niet vergeten, ook dat was woke-isme.quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Complottheorieën hebben geleid tot de grootste aanval op de Amerikaanse staat sinds 1861. Het waren geen wokies die daar wegens achterlijke ideeën over gestolen verkiezingen met galgjes, Confederale vlaggen en wapens het Kapitool bestormden. Uiteraard is in die hoek antisemitisme ook helemaal bon ton, en waar dat toe leidt weten we ook.
Kennelijk juich je toe dat dat nog wat extra ruimte krijgt. Anders is het immers 'progressieve censuur'.
Een paar ongewapende mafketels zonder plan die het capitool zijn binnengedrongen wil ik niet bepaald een aanval op de staat noemen.quote:Op maandag 12 december 2022 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Complottheorieën hebben geleid tot de grootste aanval op de Amerikaanse staat sinds 1861. Het waren geen wokies die daar wegens achterlijke ideeën over gestolen verkiezingen met galgjes, Confederale vlaggen en wapens het Kapitool bestormden. Uiteraard is in die hoek antisemitisme ook helemaal bon ton, en waar dat toe leidt weten we ook.
Kennelijk juich je toe dat dat nog wat extra ruimte krijgt. Anders is het immers 'progressieve censuur'.
Jawel, daarom is San Francisco ook een onderzoek gestart naar deze praktijken.quote:Op maandag 12 december 2022 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kennen ze daar geen arbeidstijdenwet?
Joh. Niks van gemerkt. Bijzonder.quote:Op maandag 12 december 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Woke heeft geleid tot de afbraak van de wetenschap, cultuur en de totale polarisatie van de hele Westerse maatschappij.
Hij begon inderdaad. Maar hij "beschuldigde" anderen er juist van bij een non-profitorganisatie te werken..quote:Op maandag 12 december 2022 18:45 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Huh? Begon jij er niet eerst mee? Remind me again wat jij ook alweer deed/doet? Non-profit toch?
Woke is absoluut gevaarlijk, maar denken dat er nu pas groepen gepolariseerd raken en met vreemde ideeën over andere groepen komen is in de Amerikaanse context voorbij bizar. Dat anti-overheidsdenken was er al ver voor woke en heeft diens groezelige wortels in extreem- en conservatief rechtse bewegingen die teruggaan tot de Know Nothing Party; clubjes waar daadwerkelijke xenofobie, rassenhaat en vaak ook antisemitisme gewoon vaste onderdelen van een buitengewoon toxische ideologie waren. Dat was dus ver voor woke. En aanhangers ervan hebben ook geen woke nodig om een vinnige haat jegens alles wat niet WASP is te ervaren.quote:Op maandag 12 december 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmmm.
[..]
Woke heeft geleid tot de afbraak van de wetenschap, cultuur en de totale polarisatie van de hele Westerse maatschappij. Niet om de bestorming van het Capitool ook maar enigszins te bagatelliseren, want die was schrikbarend zoals al veel vaker gezegd. En laten we als het over geweld en vandalisme gaat de zomer van 2020 niet vergeten, ook dat was woke-isme in actie.
Als je geen enkel besef van Amerikaanse geschiedenis en politiek hebt snap ik dat, die bagatellisering. Plus, natuurlijk, dient de Grote Leider een beetje buiten schot te blijven.quote:Op maandag 12 december 2022 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een paar ongewapende mafketels zonder plan die het capitool zijn binnengedrongen wil ik niet bepaald een aanval op de staat noemen.
Ik weiger te geloven dat mensen dit echt denken.quote:Op maandag 12 december 2022 18:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmmm.
[..]
Woke heeft geleid tot de afbraak van de wetenschap, cultuur en de totale polarisatie van de hele Westerse maatschappij. Niet om de bestorming van het Capitool ook maar enigszins te bagatelliseren, want die was schrikbarend zoals al veel vaker gezegd. En laten we als het over geweld en vandalisme gaat de zomer van 2020 niet vergeten, ook dat was woke-isme.
Niet zozeer vanwege arbeidstijden, maar vanwege het feit een kantoorgebouw geen woonbestemming heeft.quote:Op maandag 12 december 2022 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, daarom is San Francisco ook een onderzoek gestart naar deze praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |